eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie termomodernizacji i podniesienie efektywności kotłowni w obiekcie budowlanym w Wiśle



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji i podniesienie efektywności kotłowni w obiekcie budowlanym w Wiśle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezydenta RP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prezydent.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Administracja publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie termomodernizacji i podniesienie efektywności kotłowni w obiekcie budowlanym w Wiśle

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84cdbc8f-3866-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219151/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja i podniesienie efektywności kotłowni w Zamku Dolnym w Rezydencji Prezydenta RP w Wiśle

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BA.7/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji i podniesienie efektywności kotłowni w Zamku Dolnym w Rezydencji Prezydenta RP Zamek w Wiśle – Narodowym Zespole Zabytkowym.
1. W zakres robót budowlanych wchodzą między innymi:
 Branża architektoniczno-budowlana:
a) Ocieplenie:
 dachu w zakresie części poziomych,
 ścian i kominów w przestrzenie poddachowej,
b) Remont kotłowni:
 naprawa izolacji przeciwwilgociowych ściany w technologii iniekcji krystalicznej,
 wykonanie przeciwpożarowego zabezpieczenia istniejących przepustów do wymaganej odporności ogniowej EI 30,
 odtworzenie warstw posadzki po montażu instalacji podposadzkowych,
 wymiana wykończenia posadzki w postaci płytek gres,
 wykonanie malowania.
 Branża sanitarna:
 wymiana istniejących kotłów wraz z urządzeniami towarzyszącymi na kaskadę dwóch kotłów kondensacyjnych wiszących z kompletnym wyposażeniem,
 wymiana zaworów termostatycznych przy grzejnikach.
 Branża elektryczna:
 wykonanie instalacji elektrycznych kotłowni: oświetleniowej, zasilającej oraz uziemiającej pomieszczenia kotłowni,
 wykonanie systemu detekcji gazu kotłowni,
 wykonanie instalacji zasilania systemu sterowania elektronicznymi głowicami grzejnikowymi,
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zwanym dalej „OPZ” i jego załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy.

2. W zakres przeglądów konserwacyjno-serwisowych kotłów kondensacyjnych i instalacji w pomieszczeniu kotłowni wchodzą między innymi:
 ogólna ocena stanu technicznego urządzeń w kotłowni,
 sprawdzenie czy w pomieszczeniu jest odpowiednia i drożna wentylacja,
 sprawdzenie szczelności instalacji gazowej oraz czy sprawna jest instalacja wykrywająca nieszczelności instalacji gazowej,
 czyszczenie wszystkich podzespołów kotła gazowego m.in. filtr wody, filtr gazu, palniki, wymienniki ciepła,
 wymiana uszczelek znajdujących się pod palnikiem i odkurzenie wnętrza kotłów,
 pomiar temperatury pracy oraz ciśnienia wody,
 kontrola spalin oraz inne czynności, które zaleca producent kotłów, które zostaną wbudowane w kotłowni a ich wykonanie jest wymagane w celu zapewnienia bezpiecznej i ekonomicznej eksploatacji,
 przegląd instalacji elektrycznej zasilającej kotły oraz inne urządzenia w kotłowni w tym uziemienia,
 przegląd instalacji sterującej zaworami termostatycznymi przy grzejnikach.
Przeglądy konserwacyjno-serwisowe będą przeprowadzane w okresie 7 lat od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag, w tym 7 przeglądów eksploatacyjnych przed rozpoczęciem sezonu grzewczego w okresie od sierpnia do września.
Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.