eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąModernizacja obiektu remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Sucharach, Gmina Nakło n/Notecią



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Sucharach, Gmina Nakło n/Notecią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523867901

1.5.8.) Numer faksu: 523867902

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/939396

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Sucharach, Gmina Nakło n/Notecią

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3664bdb3-2a1b-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030918/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Modernizacja obiektu remizy Ochotniczej straży Pożarnej w Sucharach, Gmina Nakło n/Notecią

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 343999,36 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 332146,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Sucharach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja obiektu remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Sucharach, Gmina Nakło n/Notecią”.
W części północnej budynku mieści się garaż na wóz bojowy oraz pomieszczenia techniczne (kotłownia i pomieszczenia gospodarcze). Budynek zlokalizowany jest na działce o nr ewid. 131, obręb Suchary.
Powierzchnia użytkowa łącznie – 148,5 m2,
Część techniczna – 60,4 m2,
Część biurowa OSP – 88,0 m2.
Zakres robót:
a) prace termomodernizacyjne (docieplenie elewacji i dachu),
b) modernizacja kotłowni – wymiana kotła olejowego z montażem komina,
c) wymiana drzwi do kotłowni,
d) wymiana drzwi zewnętrznych z nowym podestem wejściowym,
e) wymiana pokrycia azbestowego z dociepleniem stropu wełną mineralną,
f) modernizacja elementów tarasu (konstrukcja, pokrycie, posadzki).
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania podstawowych wytycznych rozbiórki pokrycia azbestowego.
Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest prowadzi się w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska oraz powodujących zminimalizowanie pylenia poprzez:
- nawilżanie wodą wyrobów zawierających azbest przed ich usuwaniem lub demontażem i utrzymywanie w stanie wilgotnym przez cały czas pracy;
- demontaż całych wyrobów (płyt) bez jakiegokolwiek uszkadzania, tam gdzie jest to technicznie możliwe;
- odspajanie materiałów trwale związanych z podłożem przy stosowaniu wyłącznie narzędzi ręcznych lub wolnoobrotowych, wyposażonych w miejscowe instalacją odciągające powietrze;
- prowadzenie kontrolnego monitoringu powietrza przypadku stwierdzenia występowania przekroczenia najwyższych dopuszczalnych stężeń pyłu azbestu w środowisku pracy, w miejscach prowadzonych prac, w tym również z wyrobami zawierającymi krokidolit;
- codzienne zabezpieczanie zdemontowanych wyrobów i odpadów zawierających azbest oraz ich magazynowanie na wyznaczonym i zabezpieczonym miejscu.


2.2. Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Wszystkie elementy opisu przedmiotu zamówienia wraz z załączeniami (w tym: część opisową dok. projektowej, rysunki, oraz zakres robót należy traktować równoważnie. W przypadku braku opisu jakiegokolwiek elementu z zakresu robót budowlanych w co najmniej jednym dokumencie wymienionym powyżej należy uznać iż jest on przedmiotem zamówienia.
2) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona itp).
3) Wymóg obecności kierownika budowy na placach budowy w godzinach pracy Urzędu, na wezwanie Zamawiającego w czasie 2 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 8 - dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437137,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437137,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETHERM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5542866075

7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 35A

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-310

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437137,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.