Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373800/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja węzłów cieplnych, instalacji wentylacji oraz wprowadzenia systemu zarządzania i monitoringu mediów w formule zaprojektuj i wybuduj w wybranych budynkach UPP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja węzłów cieplnych, instalacji wentylacji oraz wprowadzenia systemu zarządzania i monitoringu mediów w formule zaprojektuj i wybuduj w wybranych budynkach UPP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a911fa41-2c78-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00080898/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Moderniazacja węzłów cieplnych w budynkach Uczelni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.1506.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych i robót budowlanych opisanych w dokumentach PFU stanowiących załącznik nr 10.1 do SWZ, w zakresie budynków:
1.1. Pilotowa Stacja Biotechnologii, ul. Wojska Polskiego 48
1.2. Instytut Inżynierii Biosystemów, ul. Wojska Polskiego 50
1.3. Wydział Technologii Drewna, ul. Wojska Polskiego 38-42
1.4. Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28
1.5. Uniwersyteckie Centrum Medycyny Weterynaryjnej, ul. Szydłowska 43
1.6. Katedra Fizjologii Roślin, ul. Wołyńska 35
1.7. Katedra Chemii Ogólnej, ul. Wojska Polskiego 75
1.8. Katedra Chemii Rolnej, ul. Wojska Polskiego 71F
1.9. Wydział Nauk o Żywności i Żywieniu, ul. Wojska Polskiego 31-33
1.10. Wydział Melioracji, ul. Piątkowska 94
oraz załącznik nr 10.2 do SWZ, w zakresie budynku:
1.1. Botaniczna 3 - Kolegium Zembala
2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy uczestnictwa w obowiązkowej wizji lokalnej w przedmiotowych budynkach, w celu zapoznania się z miejscami prowadzenia robót. Wizja lokalna zostaje wyznaczona na dzień 27 czerwca 2024r. na godzinę 10:00 (zebranie Wykonawców w miejscu: Wojska Polskiego 28, Poznań, a następnie w kolejnych obiektach UPP). Udział w wizji lokalnej potwierdzić należy poprzez Oświadczenie w formularzu oferty Oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej.
3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej niezbędnej do realizacji zamówienia, zgodnie zart. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4. Zamawiający wyraża zgodę na czasowe wyłączenie węzłów cieplnych bezterminowo w okresie temperatur powyżej 20°C. W okresie temperatur od 20°C do 5°C, termin realizacji prac należy uzgodnić z Zamawiającym. W temperaturach poniżej 5°C, czas wyłączenia pracy węzłów cieplnych nie może trwać dłużej niż 24h. Wykonawca musi zapewnić alternatywne ogrzewanie budynku.
5. Ze względu na funkcjonujący system monitoringu i zarządzania węzłami cieplnymi, które zostały zmodernizowane w wcześniejszych latach, wykonawca wykona telemetrię węzłów cieplnych wymienionych w Rozdział 3, Punkt 1, która jest kompatybilna z istniejącym systemem Imperius Connect. W przypadku zastosowania innego typu systemu, wykonawca wymieni telemetrię i automatykę w 18 węzłach cieplnych, aby uzyskać jeden wspólny system.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1045500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMAR Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541006979
7.3.3) Ulica: Kościuszki 27
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-079
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia pozajelitowego"
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia dla przedstawicieli kadry instytucji regionalnego systemu polityki społecznej
- AD/ZP/45/25 Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa benzyny 98 Pb do samolotów Politechniki Poznańskiej wraz z możliwością całodobowego tankowania.
- Sekwencjonowanie DNA standardowe metodą Sangera dla Pracowni Genetyki Nowotworów
- Dostawa produktu leczniczego - Farycymabum w ramach programu lekowego B.70
- Remont sanitariatów i schodów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zad. inwest. pn. ,,Budowa obiektu szkolnego na Odolanach - prace przygotowawcze" - nr post.: 31/ZP/24
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Dąbrówka i msc. Borek - obszar skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szkoły w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
- Remont konstrukcji i pokrycia dachu przychodni przy ul. Elbląskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.