eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynProzdrowotne i prosportowe rozwi±zania architektoniczne w walce z COVID-19 - budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkó³ w Olsztynku- I etap



Og³oszenie z dnia 2023-10-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prozdrowotne i prosportowe rozwi±zania architektoniczne w walce z COVID-19 - budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkó³ w Olsztynku- I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Olsztyñski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742669

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Bema 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-516

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-olsztynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiat-olsztynski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prozdrowotne i prosportowe rozwi±zania architektoniczne w walce z COVID-19 - budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkó³ w Olsztynku- I etap

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-53f2baff-6bf5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00446490

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00039620/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Prozdrowotne i prosportowe rozwi±zania architektoniczne w walce z COVID-19- budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkó³ w Olsztynku - I ETAP

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/132379/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem Platformy eZamawiaj±cy zwanej dalej Platform± znajduj±cej siê pod adresem:
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl

Link do Platformy znajduje siê pod adresem:
https://bip.powiat-olsztynski.pl/5037/platforma-zakupowa.html

Bezpo¶redni link do postêpowania:
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/132379/notice/public/details

Jakiekolwiek dokumenty, o¶wiadczenia i informacje przekazane w inny sposób ni¿ za po¶rednictwem Platformy zostan± przez Zamawiaj±cego zignorowane.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1-3 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, informacji, dokumentów przyjmuje siê datê ich wys³ania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Olsztyñskiego: https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Rejestracja konta nastêpuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych,
3) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem sekcji „Wiadomo¶ci”.
4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie PDF zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ PDF wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiaj±cy wskazuje informacje dotycz±ce systemu operacyjnego:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s
2) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej,
3) zainstalowana dowolna aktualna wersja przegl±darki internetowej wspierana przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf
6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB:
1) Zamawiaj±cy zaleca stosowanie nastêpuj±cych formatów danych wskazanych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ramach Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych: .pdf,.doc, .docx, .xls, .jpg, .jpeg, , .zip, .7Z,. XML, .PAdES.
2) Zamawiaj±cy dopuszcza stosowanie pozosta³ych formatów danych wskazanych w Krajowych Ramach Interoperacyjno¶ci w szczególno¶ci: .txt, .rtf, .xps, .ods, .odp, .ppt, .xlsx, .pptx, .csv, .tif, .geotiff, .svg, .tar, .gz, .XAdES, .odt, .png
3) Zamawiaj±cy nie obs³u¿y plików, które nie znajduj± siê na li¶cie plików wskazanych w Krajowych Ramach Interoperacyjno¶ci.
7. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj:
1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRL-III.272.7.2023.EM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Prozdrowotne i prosportowe rozwi±zania architektoniczne w walce z COVID-19 – Budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkó³ w Olsztynku – I ETAP”. Roboty budowlane, o których mowa w zdaniu pierwszym doprowadz± inwestycjê do stanu surowego zamkniêtego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie Zadania 1, polegaj±cego na opracowaniu wielobran¿owej dokumentacji projektowej budowy Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkó³ w Olsztynku wraz z budow± lub przebudow± istniej±cej infrastruktury technicznej z dowi±zaniem do istniej±cego uk³adu drogowego, z uzyskaniem kompletu uzgodnieñ, opinii, odstêpstw w rozumieniu Prawa budowlanego i wymaganych prawem decyzji niezbêdnych do realizacji inwestycji, dokumentacji projektowej wykonawczej wszystkich bran¿, wykonanie prac geodezyjnych oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowê;
2) wykonanie Zadania 2 polegaj±cego na:
a) wykonaniu robót budowlanych do stanu surowego zamkniêtego w zakresie, o którym mowa w ust. 4;
b) dostawie i monta¿u trwa³ego tymczasowego ogrodzenia zabezpieczaj±cego teren inwestycji przed dostêpem osób trzecich oraz kamer monitoruj±cych dostêpnych z pozycji Internetu dla Zamawiaj±cego zgodnie z ust. 5,
c) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, tj. w okresie od dnia przekazania przez Zamawiaj±cego terenu budowy do dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia przez Nadzór Inwestorski i Zamawiaj±cego.
3. W ramach Zadania 1, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, Wykonawca:
1) wykona projekt budowlany na aktualnej mapie do celów projektowych z kompletem uzgodnieñ, pozytywnych opinii, wymaganych pozwoleñ, decyzji, zg³oszeñ i odstêpstw w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, opracowanego zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego w formie papierowej w 5 egzemplarzach i w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF oraz w formacie edytowalnym na no¶niku zewnêtrznym, zawieraj±cego nastêpuj±ce elementy:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny;
2) wykona projekt wykonawczy zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego w formie papierowej w 5 egzemplarzach i w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF oraz w formacie edytowalnym na no¶niku zewnêtrznym;
3) sporz±dzi informacjê dotycz±c± bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 1b) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uwzglêdnianej w planie bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia w formie papierowej w 2 egzemplarzach i w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF;
4) sporz±dzi specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego w formie papierowej w 2 egzemplarzach i w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF;
5) sporz±dzi przedmiar robót zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego w formie papierowej w 2 egzemplarzach i w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF;
6) sporz±dzi kosztorys inwestorski zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym w formie papierowej w 2 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF oraz w pliku wykonawczym w rozszerzeniach (*.kst) lub (*.zuz) lub (*.ath) lub (*.gtm) lub (*.pla) lub (*.ftx) na no¶niku zewnêtrznym;
7) sporz±dzi kosztorys ofertowy odrêbnie dla:
a) zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 i 2
b) zakresu przedmiotu zamówienia objêtego opcj±, o którym mowa w ust. 6
w formie papierowej w 2 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej w postaci plików komputerowych w formie PDF oraz w pliku wykonawczym w rozszerzeniach (*.kst) lub (*.zuz) lub (*.ath) lub (*.gtm) lub (*.pla) lub (*.ftx) na no¶niku zewnêtrznym;
8) uzyska ostateczn± decyzjê o pozwoleniu na budowê.
4. Roboty budowlane w ramach Zadania 2, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 lit a) obejmuj±:
1) wykonanie prac ziemnych z niwelacj± terenu;
2) wykonanie fundamentów wraz z izolacjami;
3) wykonanie konstrukcji szkieletowej hali wraz z konstrukcj± dachu;
4) wykonanie podk³adów pod posadzki na gruncie;
5) wykonanie ¶cian os³onowych;
6) wykonanie warstwy dachowej wraz z pokryciem materia³ami rolowymi, orynnowaniem i obróbkami;
7) monta¿ stolarki zewnêtrznej wraz z parapetami wewnêtrznymi i zewnêtrznymi oraz wykoñczeniem;
8) wykonanie przy³±czy pod posadzkowych (wewnêtrznych): kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodoci±gowej.
5. Po zakoñczeniu robót budowlanych Wykonawca dostarczy i zamontuje trwa³e tymczasowe ogrodzenie zabezpieczaj±ce teren inwestycji przed dostêpem osób trzecich oraz zabezpieczy teren budowy kamerami monitoruj±cymi dostêpnymi z pozycji Internetu dla Zamawiaj±cego zgodnie z parametrami okre¶lonymi w Opisie parametrów technicznych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa zlecenia w ramach opcji (opcja), za wynagrodzeniem wskazanym w ofercie Wykonawcy, zakresu przedmiotu umowy obejmuj±cego wykonanie nastêpuj±cych robót budowlanych:
1) wykonanie przy³±czy do budynku: wodoci±gowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, przy³±cza energetycznego oraz
2) wykonanie elewacji wraz z dociepleniem i robotami wykoñczeniowymi.
2. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± wzglêdem Zamawiaj±cego ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Wynagrodzenie równe cenie opcji bêdzie nale¿ne Wykonawcy wy³±cznie w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z opcji.
3. Warunkiem skorzystania z opcji jest zabezpieczenie w bud¿ecie Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych na opcjonalny zakres przedmiotu umowy oraz z³o¿enie Wykonawcy przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
4. Zamawiaj±cy ma prawo do skorzystania z opcji w ci±gu 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania protoko³u odbioru Zadania 1.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
1) cena - 60 % waga kryterium, w tym:
a) podkryterium - cena za wykonanie przedmiotu zamówienia – 55% waga kryterium,
b) podkryterium - cena za wykonanie opcjonalnego zakresu przedmiotu zamówienia -5% waga kryterium
2) okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane– 34 % waga kryterium
3) dodatkowe do¶wiadczenie kluczowego personelu Wykonawcy - 6% waga kryterium

Gdzie 1% = 1 pkt
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glona bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.
2.Ka¿dej ofercie zostanie przypisana ocena stanowi±ca ³±czn± liczbê punktów w wymienionych kryteriach. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokr±glenia – poni¿ej 5 koñcówka zostanie pominiêta, powy¿ej i równe 5 zostanie zaokr±glona w górê).
3. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 34

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe do¶wiadczenie kluczowego personelu Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 6

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) w okresie ostatnich 3 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie budowy budynku u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej budynku powsta³ej w wyniku budowy nie mniejszej ni¿ 2000m2 wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej zezwalaj±cej na realizacjê robót budowlanych wynikaj±cych z ww. dokumentacji,
2) w okresie ostatnich 5 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie co najmniej do stanu surowego zamkniêtego budynku u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej budynku powsta³ej w wyniku budowy nie mniejszej ni¿ 2000m2.

Przez budowê nale¿y rozumieæ wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego, zgodnie z definicj± zawart± w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

Przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej Zamawiaj±cy rozumie budynek, o którym mowa w §3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie tj. budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.

3) dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które bêd± skierowane do realizacji zamówienia posiadaj±cymi uprawnienia i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia:
W zakresie projektowania:
a) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci architektonicznej, która posiada do¶wiadczenie zawodowe polegaj±ce na opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej (co najmniej projektu budowlanego) dotycz±cej budowy budynku u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej powsta³ej w wyniku budowy budynku nie mniejszej ni¿ 2000 m2, dla której wydano decyzjê administracyjn± zezwalaj±c± na realizacjê robót budowlanych wynikaj±cych z ww. dokumentacji,
b) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, która posiada do¶wiadczenie zawodowe polegaj±ce na opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej (co najmniej projektu budowlanego) dotycz±cej budowy budynku u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej powsta³ej w wyniku budowy budynku nie mniejszej ni¿ 2000 m2, dla której wydano decyzjê administracyjn± zezwalaj±c± na realizacjê robót budowlanych wynikaj±cych z ww. dokumentacji,
c) 1 osoba posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej,
d) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
e) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych,
f) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wentylacyjnych,
g) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ gazowych,
h) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
i) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych,
j) 1 osoba z wykszta³ceniem geologicznym posiadaj±ca uprawnienia kategorii VI lub VII.
Zamawiaj±cy dopuszcza dowolne ³±czenie uprawnieñ budowlanych do projektowania w ró¿nych specjalno¶ciach w ramach tej samej osoby.

W zakresie kierowania robotami budowlanymi:
k) 1 osoba, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy i kierownika robót, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, która pe³ni³a funkcjê kierownika budowy przy co najmniej jednej robocie budowlanej polegaj±cej na budowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej powsta³ej w wyniku budowy budynku nie mniejszej ni¿ 2000 m2.

W odniesieniu do warunku, okre¶lonego w pkt 3) Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie potencja³u, co oznacza ¿e:
1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek udzia³u mo¿e spe³niæ jeden, kilku lub ³±cznie wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia albo
2) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ci innych podmiotów:
a) Wykonawca i inny podmiot mog± ³±cznie wykazaæ, ¿e spe³niaj± warunek albo
b) inne podmioty, na których zdolno¶ci polega wykonawca mog± ³±cznie wykazaæ, ¿e spe³niaj± warunek.

Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiaj±cy uzna równie¿ wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania, w szczególno¶ci dokonania oceny ofert w kryterium „dodatkowe do¶wiadczenie kluczowego personelu Wykonawcy”, Zamawiaj±cy w trybie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± Wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, do¶wiadczenia, wykszta³cenia, zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. W celu dokonania oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wezwie w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia aktualnego na dzieñ jego z³o¿enia:
1) wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz us³ug dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie mo¿na przed³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ lub jako inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów. Z tre¶ci zobowi±zania musi wynikaæ: zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
2. W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane i us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane i us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ.
3. Je¿eli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ z ofert± pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oddzielnie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane i us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane i us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ.
4.Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±. Wykonawcy ci, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w ust.3.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje siê zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) wyd³u¿enie terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu:
a) nie wydania pozwolenia na budowê przez uprawniony organ z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci – o czas niezbêdny do dokonania czynno¶ci znosz±cych przyczynê braku mo¿liwo¶ci wydania pozwolenia,
b) wyst±pienia braku mo¿liwo¶ci wykonywania robót na skutek niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy - przed³u¿enie terminu o ilo¶æ dni wstrzymania robót, o ile nie wynika to z winy Wykonawcy,
c) udokumentowanej nieobecno¶ci z powodu zagro¿enia epidemiologicznego pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± w realizacji przedmiotu umowy po Stronie Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, je¶li nieobecno¶æ ta mia³a bezpo¶redni wp³yw na niemo¿no¶æ dochowania terminu– o ilo¶æ dni udokumentowanej nieobecno¶ci,
d) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia Pañstwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem zagro¿eniu epidemiologicznemu, nak³adaj±cych na Wykonawcê lub Zamawiaj±cego, obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych - o czas trwania czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy,
e) poleceñ lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra w³a¶ciwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, zwi±zanych z przeciwdzia³aniem zagro¿eniu epidemiologicznemu - o czas trwania sytuacji zaistnia³ej w wyniku wydania tych poleceñ lub decyzji, która uniemo¿liwia³a wykonywanie przedmiotu umowy,
f) wyst±pienia si³y wy¿szej– o czas niezbêdny do zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy,
g) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania nakazanych przez w³a¶ciwe organy dodatkowych badañ, ekspertyz, analiz – o czas niezbêdny do ich wykonania,
h) zlecenia wykonania Wykonawcy dodatkowych robót - o czas niezbêdny do zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy w sposób nale¿yty.
2) zmiany umowy w zakresie osób, je¿eli nowo wyznaczona osoba posiadaæ bêdzie kwalifikacje i do¶wiadczenie odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w SWZ,
3) zmiana umowy w zakresie zasad dokonywania p³atno¶ci w przypadku zmiany:
a) zasad finansowania wynikaj±cych z warunków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych,
b) otrzymania przez Zamawiaj±cego dodatkowego ¼ród³a dofinansowania,
c) wyst±pienia robót dodatkowych,
4) zmiana umowy w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany przepisów prawa wp³ywaj±cych na sposób wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê,
5) zmiana umowy w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, ,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
6) zmiana umowy w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy,
7) zmiana umowy w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/132379/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-10 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-09

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.