Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00368090/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00449201/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przywrócenie wartości użytkowych i funkcji kulturalno-rozrywkowej w parku rekreacyjno-sportowym w Lidzbarku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lidzbark
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 696 15 05
1.5.8.) Numer faksu: 23 696 21 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lidzbark.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6688781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przywrócenie wartości użytkowych i funkcji kulturalno-rozrywkowej w parku rekreacyjno-sportowym w Lidzbarku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c950aec0-3e7f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018234/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Przywrócenie wartości użytkowych i funkcji kulturalno-rozrywkowej w parku rekreacyjno-sportowym w Lidzbarku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego ,Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Kultura i dziedzictwo RPWM.06.00.00, Numer Priorytetu Inwestycyjnego: Zachowanie, ochrona promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturalnego , Działanie PRWM.06.01.00 Infrastruktura kultury Nazwa Poddziałania PRWM.06.01.02 Instytucje kultury2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368090/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiGK.271.1.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 475674,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz rozmieszczenie i instalacja wyposażenia sceny służącej celom kulturalnym t.j. urządzeń i elementów składających się na monitoring, nagłośnienie, oświetlenie oraz inne wyposażenie niezbędne do nowoczesnej obsługi wydarzeń kulturalnych, w ramach zadania „Przywrócenie wartości użytkowych i funkcji kulturalno-rozrywkowej w parku rekreacyjno-sportowym w Lidzbarku”, spełniającego parametry określone w Załączniku nr 1 do SWZ, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt nagłośnieniowy, oświetleniowy, elementy monitoringu oraz inne wyposażenie fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, nieużywane, nieuszkodzone i wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w obrocie, posiadające odpowiednie atesty, certyfikaty, zgodne z Opisem Przedmiotu Zamówienia.
3. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje w szczególności:
1) dostarczenie i rozładunek wszystkich urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania instalacji,
2) montaż, uruchomienie i regulacja urządzeń ,
3) dostawa i montaż instalacji przewodów wchodzących w skład instalacji,
4) dostosowania wszelkich podwieszeń i konstrukcji wsporczych w taki sposób aby były one trwałe i pewne,
5) wykonanie niezbędnych otworów a także uszczelnienie tych otworów,
6) wykonanie wszelkich rozruchów, zestrojeń, badań dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do jego prawidłowego działania.
7) przedłożenia kompletnej dokumentacji i certyfikatów dla wszystkich zastosowanych urządzeń, sprzętu czy innych rozwiązań,
8) przeprowadzenie szkolenia z obsługi i bieżącej konserwacji elementów przedmiotu zamówienia dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237280-5 - Akcesoria zasilające
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31527000-6 - Reflektory punktowe
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32341000-5 - Mikrofony
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32342412-3 - Głośniki
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32351200-0 - Ekrany
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
79632000-3 - Szkolenie pracowników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAFTMANN Cezary Czerny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222738648
7.3.3) Ulica: Leśna 55
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-117
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Utworzenie Gminnego Żłobka w Wilczynie
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.