Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00368498/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na potrzeby jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 28 99 764
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na potrzeby jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e567634a-431b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101270/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na potrzeby jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.42.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 565040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów kluczy na zewnątrz oraz wewnątrz nw. obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z oprogramowaniem niezbędnym do ich obsługi oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń.2. Urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Część 1 zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację i uruchomienie depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na zewnątrz nw. obiektów:
a) Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, ul. Gibalskiego 2/4, 91-849 Łódź,
b) Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Górna, ul. Wróblewskiego 10 A, 93-578 Łódź,
c) Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 105, 91-222 Łódź,
d) Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12 99-200 Poddębice,
e) Urząd Skarbowy w Łęczycy, Al. Jana Pawła II 17, 99-100 Łęczyca,
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421720-0 - Skrytki
4.5.5.) Wartość części: 97000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów kluczy na zewnątrz oraz wewnątrz nw. obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z oprogramowaniem niezbędnym do ich obsługi oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń.2. Urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Część 2 zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację i uruchomienie depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na zewnątrz nw. obiektów:
a) Urząd Skarbowy w Głownie, ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno,
b) Urząd Skarbowy w Łowiczu, ul. Chełmońskiego 2, 99-400 Łowicz,
c) Urząd Skarbowy w Rawie Mazowieckiej, ul. Słowackiego 4, 96-200 Rawa Mazowiecka,
d) Urząd Skarbowy w Opocznie, ul. Piotrkowska 14, 26-300 Opoczno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421720-0 - Skrytki
4.5.5.) Wartość części: 77000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów kluczy na zewnątrz oraz wewnątrz nw. obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z oprogramowaniem niezbędnym do ich obsługi oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń.2. Urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Część 3 zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację i uruchomienie depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na zewnątrz nw. obiektów:
a) Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98-300 Wieluń,
b) Urząd Skarbowy w Wieruszowie, ul. Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów,
c) Urząd Skarbowy w Pajęcznie, ul. 1-go Maja 9, 93-330 Pajęczno,
d) Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola,
e) Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421720-0 - Skrytki
4.5.5.) Wartość części: 97000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów kluczy na zewnątrz oraz wewnątrz nw. obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z oprogramowaniem niezbędnym do ich obsługi oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń.2. Urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Część 4 zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację
i uruchomienie depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem wewnątrz nw. obiektów:
a) Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Górna, ul. Wróblewskiego 10 A, 93-578 Łódź,
b) Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 105, 91-222 Łódź,
c) Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12, 99-200 Poddębice,
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421720-0 - Skrytki
4.5.5.) Wartość części: 128000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów kluczy na zewnątrz oraz wewnątrz nw. obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z oprogramowaniem niezbędnym do ich obsługi oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń.2. Urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Część 5 zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację
i uruchomienie depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem wewnątrz nw. obiektów:
a) Urząd Skarbowy w Głownie, ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno,
b) Urząd Skarbowy w Łowiczu, ul. J. Chełmońskiego 2, 99-400 Łowicz,
c) Urząd Skarbowy w Rawie Mazowieckiej, ul. J. Słowackiego 4, 96-200 Rawa Mazowiecka,
d) Urząd Skarbowy w Opocznie, ul. Piotrkowska 14, 26-300 Opoczno,
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421720-0 - Skrytki
4.5.5.) Wartość części: 148000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów kluczy na zewnątrz oraz wewnątrz nw. obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z oprogramowaniem niezbędnym do ich obsługi oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń.2. Urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Część 6 zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację
i uruchomienie depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem wewnątrz nw. obiektów:
a) Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98-300 Wieluń,
b) Urząd Skarbowy w Wieruszowie, ul. Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów,
c) Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola,
d) Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421720-0 - Skrytki
4.5.5.) Wartość części: 148000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127305,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127305,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127305,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Electronics Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762072461
7.3.3) Ulica: Rybitwy 22
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-722
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127305,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101844,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101844,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101844,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Electronics Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762072461
7.3.3) Ulica: Rybitwy 22
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-722
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101844,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127305,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127305,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127305,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Electronics Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762072461
7.3.3) Ulica: Rybitwy 22
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-722
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127305,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108978,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108978,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108978,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Electronics Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762072461
7.3.3) Ulica: Rybitwy 22
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-722
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108978,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111684,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111684,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111684,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Electronics Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762072461
7.3.3) Ulica: Rybitwy 22
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-722
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111684,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117588,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117588,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117588,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Electronics Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762072461
7.3.3) Ulica: Rybitwy 22
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-722
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117588,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 4 części.
- "Dostawa dwóch szt. macierzy dyskowych"
- 2025 Usługa napełniania tlenem medycznym i tlenkiem azotu butli oraz dzierżawa butli dla WSRM w Łodzi
- Wymiennik ciepła gaz-ciecz.
- MZŻ.262.4.2025.T Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w okresie 12 miesięcy tj. od 01.05.2025 r. do 30.04.2026r
- Dostawy środków do dezynfekcji dla potrzeb całego szpitala
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.