Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315966/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA I REMONT LOKALU USŁUGOWEGO – TOALET PUBLICZNYCH WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ CZĘŚCIĄ ELEWACJI KAMIENICY RYNEK 46 W MIEJSCOWOŚCI ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE NA DZIAŁKACH NR 63/9, 63/12-2 pos
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748165317
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA I REMONT LOKALU USŁUGOWEGO – TOALET PUBLICZNYCH WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ CZĘŚCIĄ ELEWACJI KAMIENICY RYNEK 46 W MIEJSCOWOŚCI ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE NA DZIAŁKACH NR 63/9, 63/12-2 pos2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36ddf58a-0dcc-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043050/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „PRZEBUDOWA I REMONT LOKALU USŁUGOWEGO – TOALET PUBLICZNYCH WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ CZĘŚCIĄ ELEWACJI KAMIENICY RYNEK 46 W MIEJSCOWOŚCI ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE NA DZIAŁKACH NR 63/9, 63/12”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315966
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu lokalu usługowego Rynek 46, m. Ząbkowice
Śląskie, na potrzeby toalety publicznej wraz
z instalacjami wewnętrznymi oraz częścią elewacji kamienicy.
Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ząbkowice Śląskie,
ul. Rynek 46, Gmina Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie, działka o numerach ewidencyjnych
63/12, 63/9, AM-12, Obręb Centrum.
Stan istniejący:
Lokal położony w miejscowości Ząbkowice Śląskie ul. Rynek 46 wymaga kompleksowej modernizacji oraz dostosowania na
potrzeby osób niepełnosprawnych. Lokal nie spełnia aktualnych wymogów sanitarnych i bytowych (konieczna jest zabudowa
nowej instalacji elektrycznej, sanitarnej, wodociągowej). Strop nad lokalem wymaga wzmocnienia i remontu, wraz z
doprowadzeniem do klasy odporności ogniowej. Konieczna jest wymiana okien i drzwi wraz ze zmiana otworów okiennych
i drzwiowych. Obiekt wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków, znajduje się na obszarze obserwacji archeologicznej,
kamienica nie została jednostko wpisana w rejestr zabytków, lecz inwestycja obejmuje część budynku znajdującego się w
kwartale zabudowy którego poszczególne budynki są wpisane do rejestru zabytków.
Zakres robót:
W ramach zadania przewiduje się:
1) Rozbiórki i demontaże ścian działowych, demontaże stolarki okiennej i drzwiowej, rozbiórki węgarków, wykucie ścian
podokiennych, powiększenie otworów okiennych pod drzwi, wykucie otworów w ścianach pod umywalki i przewijak i inne
konieczne wyposażenie, roboty rozbiórkowe na potrzeby wzmocnienia stropu nad lokalem i inne.
2) Wykonanie izolacji murów.
3) Wykonanie robót w zakresie elewacji zewnętrznej.
4) Wykonanie ścian wewnętrznych murowanych.
5) Wykonanie tynków.
6) Wykonanie posadzek.
7) Wzmocnienie i remont stropu nad lokalem z doprowadzeniem do klasy odporności ogniowej.
8) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
9) Wykonanie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wodnych.
10) Wykonanie prac w zakresie ścian i sufitów.
11) Wykonanie robót montażowych.
12) Wykonanie robót w zakresie okładzin ściennych, podłóg, okładzin kamiennych cokołu.
13) Montaż grzejników.
14) Montaż systemu kontroli dostępu.
15) Roboty związane z zagospodarowaniem terenu.
16) Wykonanie innych robót zgodnie z dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Dokumentacji projektowej - decyzja pozwolenie na budowę nr 96/2023 z dnia 16.05.2023 r. składającej się z :
a) Projektu budowlanego;
b) Projektu technicznego;
c) Projektu wykonawczego;
d) Pomocniczych przedmiarów robót - wynagrodzenie ryczałtowe;
e) STWIORB;
f) Wizualizacji;
g) Uzgodnień.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres
udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy
zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
6. EWENTUALNIE występujące, bądź podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub
szczególne procesy, które charakteryzuje/-ą produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi mają
jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ze względu na niewystarczającą środków przeznaczonych na realizację w/w zadania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425024,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 679606,28 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.