Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00321589/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
- 2024/BZP 00338321/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Biblioteka blisko ludzi”- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pyskowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Biblioteka blisko ludzi”- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc728162-111b-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011379/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 „Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321589
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.012.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 755321,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach, mieszczącej się na Placu Józefa Piłsudskiego 1, w ramach zadania pn., „Biblioteka blisko ludzi”- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach".
Szczegółowy zakres robót określają:
• projekt budowlano-wykonawczy – zał. nr 4 do SWZ, w tym:
Architektura - załącznik nr 4a;
instalacja wod-kan - załącznik nr 4b
instalacja wentylacji - załącznik nr 4c
instalacja elektryczna - załącznik nr 4d
MEBLE - załącznik nr 4e
• przedmiary robót stanowiące załącznik nr 5a-5h
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 6
Przedmiar robót ma charakter informacyjno – pomocniczy, z uwagi na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego. Jeżeli w SWZ Zamawiający posługuje się przedmiarem robót, to dokument ten ma na celu jedynie łatwiejsze skalkulowanie wynagrodzenia Wykonawcy.
UWAGA:
1) Roboty będą wykonywane w zamkniętym dla zewnętrznych użytkowników obiekcie. Z uwagi na usytuowanie Biblioteki w budynku mieszkalnym wielorodzinnym wykonawca nie będzie wykonywał prac powodujących wzmożony hałas po godz. 19.
2) Zamawiający wskazuje, iż szczegółowa kolorystyka ścian zostanie wskazana przez Zamawiającego na etapie realizacji zadania, co nie ma wpływu na cenę ofertową, gdyż rodzaj farb pozostanie bez zmian. Szczegółową kolorystykę płyt meblowych Zamawiający uzgodni z Wykonawcą na etapie realizacji. Wskazana w projekcie ma charakter poglądowy. Regały metalowe mają być w kolorze jasny szary.
3) Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia ich wraz z odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi ich jakość i dopuszczenie do obrotu- certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych i uzyskania akceptacji Inspektora Nadzoru powołanego przez Zamawiającego.
4) Przy realizacji zadania wszystkie sprawy dotyczące możliwości dojazdu sprzętem i materiałami na budowę Wykonawca winien uzgodnić z właścicielami terenu, z którego będzie korzystał.
5) Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.215 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.
6) Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane materiały wynosi 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
7) Z uwagi na konieczność zamówienia w ramach projektu pn. „Biblioteka blisko ludzi”- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach, dodatkowego wyposażenia Zamawiający informuje, iż może zajść konieczność umożliwienia przez Wykonawcę pozostałym wykonawcą wstępu na teren budowy po wcześniejszym powiadomieniu i w dogodnym dla obydwóch stron terminie. Powyższe nie będzie miało wpływu na front robót Wykonawcy i nie będzie podstawą do zmiany terminu realizacji zamówienia.
8) Zamawiający informuję, iż wykreśla zapis dot. montażu kabla grzejnego w pkt 11.7 materiały wykończeniowe na str. 17 zał. nr 4a do SWZ pn. Architektura.
9) W każdy miejscu, w którym mowa jest o płytach meblowych należy przyjąć grubość płyty nie mniejszą niż 25 mm oklejoną obrzeżem ABS grubości nie mniejszej niż 2 mm, klasa higieniczności E1. Blat matowy.
10) zał. nr 4a do SWZ pn. Architektura, rys. A-02 wskazuje, iż drzwi zewnętrzne w głównym wejściu do Biblioteki należy pozostawić bez zmian. Zamawiający w tym miejscu dokonuje zmiany projektu budowlano – wykonawczego i wskazuje, iż drzwi te należy wymienić na nowe zgodnie z opisem z Elementu 4 zał. nr 5 d do SWZ przedmiaru robót, Roboty ogólnobudowlane. W każdym miejscu dokumentacji projektowej, w który mowa jest o pozostawieniu drzwi zewnętrznych w głównym wejściu do siedziby biblioteki bez zmian należy przyjąć ich wymianę zgodnie z zapisem niniejszego punktu.
11) Zamawiający informuje, iż wskazane w załączniku nr 4e do SWZ MEBLE, Rysunek Zestawienie mebli - rzut parteru symbole umeblowania w kolumnie symbol np. RB-2 nie stanowią wskazania konkretnego produktu, mają na celu połączenie informacji zawartych w tabeli i na rysunku technicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45112500-0 - Usuwanie gleby
34953000-2 - Rampy wejściowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
39130000-2 - Meble biurowe
39131000-9 - Regały biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 785648,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1598000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 888863,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Med Investment Group sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452537836
7.3.3) Ulica: Legionów 3
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MED INVESTMENT GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MED INVESTMENT GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 888863,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.