eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęczycaDostawa energii elektrycznej do obiektów PGKiM w Łęczycy w okresie od 01.01.2024r. do 30.06.2024r.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów PGKiM w Łęczycy w okresie od 01.01.2024r. do 30.06.2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610283589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tumska, 2

1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 247212285

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkimleczyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93c99f55-5399-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka wodno - ściekowa, komunalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do obiektów PGKiM w Łęczycy w okresie od 01.01.2024r. do 30.06.2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93c99f55-5399-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398072

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.52023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 420000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2024r. do 30.06.2024r. do 12 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 670,00 MWh.


2.Standardy jakościowe

1)Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.

2)Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 kwietnia 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego i Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 6 grudnia 2022r. ze zmianami w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną.

3.Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 – Elektryczność

4.Szczegóły dotyczące zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru opisane zostały w Załączniku nr 1 do SWZ Wykaz punktów poboru.

5.Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.

6.Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego przed OSD - proces zmiany sprzedawcy.

7.W Załączniku nr 1 do SWZ wskazano:

1)Nazwę / adres obiektu

2)Numer PPE

3)Parametry dystrybucyjne

4)Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w strefach


8.Informacja w sprawie wyboru dostawcy rezerwowego zostanie przekazana wraz z danymi do zmiany sprzedawcy (Rozdział XX SWZ).

9.Stosowane okresy rozliczeniowe na terenie Energa Operator SA :

-grupa taryfowa C2x, Bx – 1 m-c

-grupa taryfowa C1x, G– 2 m-ce


10.Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającym (odbiorcą energii elektrycznej) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD).

11.Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez Zamawiającego ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej.

12.W przypadku, gdy w trakcie trwania umowy nastąpią zmiany w zakresie Nabywcy / Odbiorcy (np. zmiana nazwy, adresu) wymagające zawarcia nowej umowy dystrybucyjnej, zamawiający może udzielić stosownego Pełnomocnictwa wykonawcy lub zawrzeć umowę indywidualnie.
13.Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z art. 139 ust. 1 Pzp, tj. możliwość dokonania, w pierwszej kolejności, badania i oceny ofert, a następnie dokonania kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
14.W odniesieniu do wszystkich PPE zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art.4j ust.1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r.
15.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

16.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.

17.Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.

18.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

19.Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia (art. 131 ust.2 Pzp).

20.Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.

21.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
22. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 Pzp.
23.Zamawiający posiada na trzech punktach PPE mikro instalację fotowoltaiczną. Produkcja z instalacji fotowoltaicznej w około 90% do 100% będzie zużywana bezpośrednio poprzez bieżące zużycie (auto konsumpcję). Łączna moc zainstalowanych instalacji fotowoltaicznych to 120 kWp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566980,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 986447,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566980,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Synergia Polska Energia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252547344

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Warszawy 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-030

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566980,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.