Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365204/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki budowlanej z PCV w zasobie mieszkaniowym, zarządzanym przez ZZK.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki budowlanej z PCV w zasobie mieszkaniowym, zarządzanym przez ZZK.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b195eef2-296a-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056774/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 Wymiana stolarki okiennej PCV.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/90/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 632500,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki budowlanej PCV w zasobie mieszkaniowym zarządzanych przez ZZK w Rejonach: A, B, H, I, F, G.Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki budowlanej do wymiany: 210 m2.
Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
1) wykonanie obmiaru wykonawczego stolarki budowlanej (przed wymianą),
2) demontaż starej istniejącej stolarki okiennej wraz z parapetami i/lub drzwiowej (drzwi balkonowe),
3) dostawę i montaż nowej stolarki z PCV (prostokątnej, białej, okna rozwierane z górnym systemem wentylacji) i parapetów (wewnętrznych białych z PCV i zewnętrznych tytanowo – cynkowych (naturalny kolor cynku, tzw. blacha gołowalcowana)),
4) wykończenie otworów, w tym: obustronna obróbka ościeży, z odtworzeniem malatury od strony zewnętrznej w przypadku wyremontowanej elewacji i pobiałkowana w przypadku elewacji niemalowanej,
5) wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym oraz wywiezienie gruzu budowlanego, starej stolarki okiennej, parapetów i innych odpadów powstałych podczas prac demontażowych i montażowych wraz z ich przekazaniem na składowisko odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.5.) Wartość części: 276143,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki budowlanej PCV w zasobie mieszkaniowym zarządzanych przez ZZK w Rejonach: R, S, U, O, P, T.Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki budowlanej do wymiany: 160 m2.
Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
1) wykonanie obmiaru wykonawczego stolarki budowlanej (przed wymianą),
2) demontaż starej istniejącej stolarki okiennej wraz z parapetami i/lub drzwiowej (drzwi balkonowe),
3) dostawę i montaż nowej stolarki z PCV (prostokątnej, białej, okna rozwierane z górnym systemem wentylacji) i parapetów (wewnętrznych białych z PCV i zewnętrznych tytanowo – cynkowych (naturalny kolor cynku, tzw. blacha gołowalcowana)),
4) wykończenie otworów, w tym: obustronna obróbka ościeży, z odtworzeniem malatury od strony zewnętrznej w przypadku wyremontowanej elewacji i pobiałkowana w przypadku elewacji niemalowanej,
5) wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym oraz wywiezienie gruzu budowlanego, starej stolarki okiennej, parapetów i innych odpadów powstałych podczas prac demontażowych i montażowych wraz z ich przekazaniem na składowisko odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.5.) Wartość części: 210395,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Budowlany Wiesław Denes
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991262890
7.3.4) Miejscowość: Wąsosz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY WIESŁAW DENES
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY WIESŁAW DENES
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790021565
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników do badań immunoenzymatycznych wraz z dzierżawą aparatu z aparatem zastępczym
- Wykonanie dokumentacji technicznej pn.: Projekt Budowlany wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz Projekty Wykonawcze dźwigu osobowego zewnętrznego i pełnienie nadzoru autorskiego
- "Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Usługa wykonania przeglądów, napraw, konserwacji, podręcznego sprzętu gaśniczego administrowanego przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu i w filii w Jeleniej Górze
- Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw w okresie 24 miesięcy aparatu QIAcube Connect, Basic Agreement (9245205) znajdującym się w Dolnośląskim Centrum Onkologii, Pulmonologii i
- Dostawa i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej w obiektach użyteczności publicznej na terenie Miasta Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku użyteczności publicznej - budowa dworca wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych "Kolej na park - etap I "
- "Remont niecki pływalni i hali basenowej KSOS Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Nowa Huta, os. Kolorowe 29b w Krakowie" - II POSTĘPOWANIE
- Modernizacja remizy OSP w Mniu
- Poprawa efektywności energetycznej ZSPT w Międzyświeciu
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz budowa i rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno.
- Renowacja zabytkowej cerkwi w Łówczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.