Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00085653/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
- 2024/BZP 00244575/01 - Wynik z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00293626/01 - Wynik z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania w budynkach biurowych oraz utrzymania czystości garaży, placów i zieleni w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie
oraz w Oddziałach w Przemyślu i w Tarnobrzegu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY-OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY
1.3.) Oddział zamawiającego: Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Stanisława Maczka 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-234
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 177172000
1.5.8.) Numer faksu: 177172020
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@rzeszow.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.pip.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae9964cf-bf3e-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kontrola przestrzegania Prawa Pracy.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzątania w budynkach biurowych oraz utrzymania czystości garaży, placów i zieleni w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowieoraz w Oddziałach w Przemyślu i w Tarnobrzegu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae9964cf-bf3e-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ-POR-A.213.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 520260 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 449600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania budynku biurowego oraz utrzymania czystości garaży, placów i zieleni w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie (ul. Gen. St. Maczka 4, 35-234 Rzeszów).Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 342631,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania czystości garaży, placów i zieleni oraz budynku biurowego w Oddziale w Przemyślu (ul. Puszkina 14, 37-700 Przemyśl).Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 121512,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości placów i zieleni w Tarnobrzegu (Plac B. Głowackiego 52, 39-400 Tarnobrzeg).Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 56116,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55339,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55339,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55339,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Karabela - Serwis Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830170656
7.3.3) Ulica: Sokola 14
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55339,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2025 roku - OLEJE I TŁUSZCZE ROŚLINNE
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby "V Międzynarodowego Kongresu Praw Człowieka" organizowanego w dniach 10-12 grudnia 2024 r.
- Zakup wraz z dostawą oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego do PZDW Rzeszów - 8 zakresów (RDW) - II część
- Dostawa ryb i mrożonek do stołówki SP nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie w 2025r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędliny do stołówki SP nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Rzeszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace ogrodnicze oraz utrzymanie w czystości terenu Osiedla Studenckiego i przyległego parkingu Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I OCHRONY BUDYNKÓW I NIERUCHOMOŚCI STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ USŁUG INKASO I KONWOJU
- Usługa sprzątania codziennego i ochrona siedziby Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu w roku 2025
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- Utrzymanie czystości w budynkach należących do ZDW w Zielonej Górze w lokalizacjach: Zad. 1- ZDW w Zielonej Górze, Zad. 2- RDW w Zielonej Górze, Zad. 3 - RDW w Kożuchowie, Zad. 4 - RDW w Kłodawie.
- Budowa Karpackiego Ogrodu Deszczowego wraz z elementami zielono-niebieskiej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke".
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.