Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418147/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu nagłośnieniowego w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000951445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Kazimierza Jagiellończyka 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55/611-20-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatowid.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatowid.elblag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://swiatowid-elblag.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu nagłośnieniowego w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f3b714e-5900-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021240/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu nagłośnieniowego w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE ŚWIATOWID odpowiadającej wyzwaniom XXI w."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418147/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.261.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81942,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia wchodzi:
a) sprzęt nagłośnieniowy - zestaw liniowy,
b) system nagłośnienia bezpośredniego – ultrakierunkowego przesyłu głosu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
UWAGA: w zakres zamówienia oprócz dostawy wchodzą wszelkie elementy składające się na poprawną realizację zamówienia, w szczególności: transport zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakowanie, instalacja, konfiguracja, montaż, przetestowanie, szkolenie, serwis gwarancyjny, bezpłatne przeglądy w okresie gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342412-3 - Głośniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:W postępowaniu złożone zostały dwie oferty: nr 1 - AUDIO PLUS Sp. z o.o. i nr 2 - ProfiAudio IP Zbigniew Pogorzelski
-) Oferta nr 1 podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp w związku z zaoferowaniem sprzętu niespełniającego parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Oferowany przez Wykonawcę wzmacniacz to Panaphonics AA-160 Basic (właśc. Panphonics) nie posiada 3-punktowego equalizera. W odpowiedzi na wezwanie z dnia 10.11.2022 r. Wykonawca wyjaśnił, że w ofercie wystąpił błąd pisarski i zamiast widniejącego w formularzu oferty modelu wzmacniacza AA-160 Basic powinien być model AA-160e. Ponieważ jednak na rynku są oba modele wzmacniacza, a tylko jeden z nich (AA-160e) spełnia wymóg Zamawiającego w zakresie 3-punktowego equalizera, to skorygowanie wskazanego przez Wykonawcę „błędu pisarskiego” prowadziłoby do zmiany treści oferty, co jest zabronione przepisem art. 223 ust. 1 ustawy Pzp. „Błąd” ten nie ma także charakteru oczywistej omyłki pisarskiej, nie może być więc poprawiony w trybie art. 223 ust. 2 pkt 1 Pzp.
W związku ze wskazaną powyżej niezgodnością oferta nr 1 została przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
-) Oferta nr 2 podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp w związku z zaoferowaniem sprzętu niespełniającego parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, tj.:
1. zestaw liniowy
1) pokrycie dźwiękiem: oferowane 100° x 15° / wymagane 120° x 40°
2) podział pasma: oferowany 250 Hz / wymagany 200 Hz
3) wejścia combo XLR/TRS: w ofercie wyłącznie XLR / wymagane 2 wejścia XLR/TRS
4) mikser: oferowany zewnętrzny / wymagany wbudowany
2. system nagłośnienia bezpośredniego – ultrakierunkowego przesyłu głosu
1) zakres projekcji kąta dźwięku: oferowany 90° x 90° / wymagany pomiędzy 3° a 20°
W związku ze wskazanymi powyżej błędami oferta nr 2 została przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Tym samym postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Sukcesywny zakup bez dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco do wbudowania na drogach miasta Elbląga, w ramach prac wykonywanych dla Gminy Miasto Elbląg w 2025 roku".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Rozbudowa ulicy 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego w Elblągu
- Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci w dwóch pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 24 miesięcy
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla warsztatów szkolnych dla szkół biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Zakup i dostawa sprzętu muzycznego do wyposażenia pracowni realizacji nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.