Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00426506/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka 19
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032 7716301
1.5.8.) Numer faksu: 032 7716305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opschorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops.bip.chorzow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5109839-6282-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5109839-6282-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081788/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przetwory warzywne i produkty podobne - przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: przetworów warzywnych, produktów kiszonych, żuru śląskiego. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 2a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15891000-0 - Zupy i buliony
4.5.5.) Wartość części: 1699,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mączne, produkty przemiału zbóż i podobne - przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: mąki, kaszy, ryżu, makaronu. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 2b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
4.5.5.) Wartość części: 1733,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwy mięsne, rybne i produkty podobne – przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: konserw mięsnych, rybnych, pasztetów. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 2c do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 10885 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oleje i tłuszcze roślinne – przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: rafinowanego oleju rzepakowego, margaryny, tłuszczu roślinnego do smarowania. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 2d do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 687,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyprawy -– przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: przypraw sypkich, ziół suszonych, ketchupu, musztardy, majonezu. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 2e do SWZKod CPV: 15870000-7
4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 1699,38 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pozostałe produkty ogólnospożywcze – -–przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: kawy, herbaty, cukru, gotowych produktów cukierniczych. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 2f do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 9427,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawy warzyw i ziół doniczkowych w roku 2025
- Usługa cateringowa dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego w Chorzowie, do oddziału mieszczącego się przy ul. Kochanowskiego 18, w roku kalendarzowym 2025
- Wymiana stolarki
- Dostawy zwierząt karmowych i owadów karmowych w roku 2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty elektryczne - paczka nr 2
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli w 2025 roku"
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół w Tułowicach w 2025 r.
- Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 15 w Bytomiu im. Misia Uszatka
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Słyszącej i Niesłyszącej w Bydgoszczy w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 10 części
więcej: Konserwy i przetwory z mięsa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.