Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134256/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa hali sportowej w miejscowości Lubomierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOMIERZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-623
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48757833166
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34b68455-c1a3-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa hali sportowej w miejscowości Lubomierz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34b68455-c1a3-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067904/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa hali sportowej w miejscowości Lubomierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134256
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RT.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora
nadzoru podczas budowy hali sportowej wraz z infrastrukturą techniczną i komunikacyjną w miejscowości Lubomierz. Termin realizacji inwestycji do 22 miesięcy od dnia podpisania umowy z wykonawca robót budowlanych. Na wykonanie robót budowlanych zostało przeprowadzenie postępowanie, które jest dostępne na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bb55505-a2ef-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2. Obiekt: Hala sportowo – widowiskowa, która ma być zlokalizowana na działce nr 91 obręb 1 w Lubomierzu.
3. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie
procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności:
1) nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji,
2) weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawionego przez Wykonawcę w terminie do 7 dni licząc od daty otrzymania,
3) sprawdzenie dokumentacji projektowo-wykonawczej przedstawionej przez Wykonawcę inwestycji,
4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i
niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających,
7) opiniowanie wniosków materiałowych na materiały przewidziane do wbudowania,
(przekazywanych przez Wykonawców) pod względem zgodności z założeniami
dokumentacji projektowej,
8) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych
oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych
i przekazywanie ich do użytkowania,
9) udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego,
10) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie
Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,
11) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika
budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów
zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót
budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie
wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
12) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania
wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w
przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować
niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
13) kontrola terminowości wykonywania robót,
14) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych,
15) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski.
16) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o
zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach,
17) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. Narady odbywać się będą raz na dwa tygodnie przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż,
18) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć
wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji
robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
19) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów
dla Zamawiającego,
20) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień,
21) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie
poprawności prowadzenia dziennika budowy,
22) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie
od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy
zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących
podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego,
23) uczestniczenie w przeglądach wynikających z okresu gwarancji i rękojmi,
24) sporządzanie protokołów konieczności zaniechania lub wykonania robót
dodatkowych,
25) przewodniczenie w komisjach inwentaryzacyjnych powołanych przez
Zamawiającego,
26) stwierdzenie gotowości do odbioru zgłaszanych przez Wykonawcę elementów
zadania poprzez pisemne poinformowanie o tym Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83025,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83025,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domek Trzy Wianki Artur Dzierewianko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368201800
7.3.3) Ulica: ul. Krótka 5
7.3.4) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 59-850
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Domek Trzy Wianki Artur Dzierewianko
jakie przetargi wygrała firma
Domek Trzy Wianki Artur Dzierewianko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83025,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
INNE PRZETARGI LUBOMIERZ
więcej: przetargi LUBOMIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.