Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00377782/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa filmów dozymetrycznych promieniowania fotonowego wraz z odczynnikami chemicznymi niezbędnymi do ich wywołania dla Instytutu Medycyny Pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-348
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 631 45 04
1.5.8.) Numer faksu: 6568331
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: impx@imp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.imp.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.imp.lodz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut naukowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa filmów dozymetrycznych promieniowania fotonowego wraz z odczynnikami chemicznymi niezbędnymi do ich wywołania dla Instytutu Medycyny Pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15dbdf17-47f3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377782
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZAMPUB/15/23/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa filmów dozymetrycznych do detekcji promieniowania fotonowego w liczbie 85 000 sztuk oraz niezbędnych do ich wywołania odczynników chemicznych tj. wywoływacza w ilości 110 litrów oraz utrwalacza w ilości 80 litrów.
Szczegóły zamówienia:
1. Filmy dozymetryczne muszą posiadać wymiary zewnętrzne (wraz z opakowaniem) 33 mm x 44 mm, czyli takie, które umożliwiają umieszczenie ich w kasetach dozymetrycznych stosowanych w Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi.
2. Filmy dozymetryczne muszą spełniać wymagania normy PN-ISO 1757:2001 lub równoważne, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp.
2.1 zgodnie z art. 101 ust. 5 oraz art. 105 ust. 4, Wykonawca proponujący rozwiązanie równoważne powinien wraz z ofertą złożyć przedmiotowe środki dowodowe wskazując, że proponowane rozwiązanie w równoważnym stopniu spełnia wymagania ww. normy.
3. Dostarczane odczynniki chemiczne muszą umożliwiać nieautomatyczne wywoływanie filmów dozymetrycznych.
4. Na osłonie światłoszczelnej filmu dozymetrycznego musi być umieszczony kod składający się z 8 cyfr tworzących niepowtarzające się kolejne liczby. Kod ten musi być również widoczny na obu błonach detektora (nisko i wysokoczułej) po ich wywołaniu. Numer na dozymetrze filmowym musi być umieszczony w takim miejscu, aby umożliwić odczyt dawki tzn. nie przesłaniać obszarów roboczych detektora. Osłona filmu dozymetrycznego musi być wykonana z takiego materiału i w taki sposób, aby film dozymetryczny można było łatwo ręcznie rozpakować w warunkach pracy ciemni fotograficznej, tzn. przede wszystkim bez użycia dodatkowych urządzeń mechanicznych (np. nożyczki itp.)
5. Dostawa filmów dozymetrycznych oraz odczynników chemicznych odbędzie się w dwóch częściach:
5.1 pierwsza dostawa obejmująca 45 000 szt. filmów dozymetrycznych oraz 55 l wywoływacza i 40 l utrwalacza - do dwóch miesięcy od podpisania umowy,
5.2 druga dostawa obejmująca 40 000 szt. filmów dozymetrycznych oraz 55 l wywoływacza i 40 l utrwalacza - do trzech miesięcy od podpisania umowy.
6. Dostawa filmów dozymetrycznych i odczynników chemicznych odbywać się będzie na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy od siedziby Zamawiającego.
7. Okres przydatności (gwarancji) filmów dozymetrycznych powinien wynosić co najmniej 4 lata od daty dostawy.
8. Termin przydatności odczynników chemicznych zapakowanych fabrycznie powinien wynosić co najmniej 2 lata od daty dostawy.
9. W przypadku stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia w okresie gwarancyjnym, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania od oferentów nieodpłatnej dostawy 150 sztuk filmów dozymetrycznych oraz niezbędnych materiałów i odczynników chemicznych do ich obróbki celem oceny technicznej oferowanych filmów dozymetrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32354100-0 - Klisza radiologiczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24931230-0 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich
24931240-3 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49126,5 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49126,5 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49126,5 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Foma Bohemia spol.s.r.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: CZ62024078
7.3.3) Ulica: Jana Krusinky 1737/6 - Prazske Predmesti
7.3.4) Miejscowość: Hradec Kralolove
7.3.5) Kod pocztowy: 500 02
7.3.7.) Kraj: Republika Czeska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49126,5 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.