Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386349/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2024 roku – 2 postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzuim.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuim-tychy.logintrade.net/zapytania_email,169218,eac5de07b38ddad4e8123a0e3d5a0ef2.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2024 roku – 2 postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbb0a4c9-3466-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032308/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2024 roku – 2 postępowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/DZP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3609646,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres robót obejmuje remont nawierzchni bitumicznych.
1. Remonty nawierzchni bitumicznych – nakładki o powierzchni powyżej 200 m2:
- frezowanie nawierzchni,
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni,
- ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego AC 16 P lub AC 22 P,
- ułożenie podbudowy z kruszywa,
- ułożenie warstwy wiążącej z AC 11 W lub AC 16 W,
- ułożenie siatki z włókien szklanych dla warstwy wiążącej,
- ułożenie warstwy ścieralnej z AC 11 S,
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo- grysowej SMA 5, SMA 8 lub SMA 11,
- uszorstnienie nawierzchni,
- odtworzenie pętli indukcyjnych.
2. Remonty nawierzchni bitumicznych – nakładki o powierzchni od 30 m2 do 200 m2:
- frezowanie nawierzchni,
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni,
- ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego AC 16 P lub AC 22 P,
- ułożenie podbudowy z kruszywa,
- ułożenie warstwy wiążącej z AC 11 W lub AC 16 W,
- ułożenie warstwy ścieralnej z AC 11 S.
3. Ułożenie krawężników.
4. Wysokościową regulację urządzeń obcych.
5. Inwentaryzację istniejącego oznakowania przed frezowaniem oraz odtworzenie oznakowania poziomego, humusowanie, plantowanie i obsianie wzdłuż wymienianych krawężników.
Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w Dokumentacji technicznej opracowanej dla potrzeb niniejszego zamówienia stanowiący załącznik nr 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460256,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2740475,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460256,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JKM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252415784
7.3.3) Ulica: Skalna 6/12
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460256,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- "Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla KMPSP w Tychach"
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego internetu wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych, modemów i kart SIM dla Gminy Miasta Tychy oraz jednostek organizacyjnych
- Zadanie 1 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej przy Pl. Wolności w Tychach Zadanie 2 - Remont pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności w Tychach
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM V
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu
- Rozbudowa drogi gminnej (ul. Wierzbowa) w miejscowości Czarne Błoto
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic o powierzchni powyżej 200 m2 na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Schumana.
- "Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi krajowej nr 25 - ETAP I"
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.