Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00430341/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00503897/01 - Wynik z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi wywozu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla Szpitala Św. Leona w Opatowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Sw. Leona sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260519700
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szpitalna 4
1.4.2.) Miejscowość: Opatów
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.7.) Numer telefonu: 15 8670-400
1.4.8.) Numer faksu: 15 8670-432
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalopatow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopatow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446815
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00430341/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający dokonuje zmiany § 2 ust 3a) nadając mu brzmienie:
odbiór odpadów medycznych (poza odpadami medycznymi o kodzie 18 01 02*) raz w tygodniu, w dzień pracowniczy w godzinach 7.00-14.00
Zamawiający dokonuje zmiany § 3 ust 1b) nadając mu brzmienie:
przekazywania Wykonawcy odpadów w workach jednorazowych lub dodatkowo pojemnikach jednorazowych w przypadku odpadów typu igły, wenflony, skalpele „
Zamawiający dodaje do umowy w § 10 ustęp 5,6,7 dotyczący możliwości wprowadzania zmian w umowie w związku z aktualizacją Ustawy Pzp z dnia 10 listopada 2022 rok, dotyczących klauzul waloryzacyjnych.
Zamawiający w Rozdziale 12 punkt 1 a) oraz w rozdziale 14 punkt 2b) dokonuje zmiany polegającej na zastąpieniu słowa "decyzja" słowem "dokument"
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem decyzji zezwalającej na unieszkodliwienie i transport odpadów medycznych
Po zmianie:
W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem dokumentu zezwalającego na unieszkodliwienie i transport odpadów medycznych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
ważna decyzja dot. zgody na unieszkodliwienie i transport odpadów medycznych
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2
Po zmianie:
ważny dokument dot. zgody na unieszkodliwienie i transport odpadów medycznych
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Strony dopuszczają zmiany postanowień niniejszej umowy na podstawie co najmniej jednej z okoliczności wskazanej w art. 455 Ustawy, bądź w niniejszej umowie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku:
a) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu,
b) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla towaru, w tym zmiany numeru katalogowego bądź jego nazwy własnej, zmiany sposobu konfekcjonowania po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego
c) zmiany danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie;
d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zapisów umowy,
e) zmiany postanowień umowy, związanych z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Strony przewidują możliwość wydłużenia okresu trwania umowy, z zastrzeżeniem przepisów § 4 ust. 1:
a) na wniosek Wykonawcy – w przypadku braku zrealizowania w okresie obowiązywania Umowy na poziomie co najmniej 70%;
b) na wniosek Zamawiającego – w przypadku braku zrealizowania umowy w całości w okresie jej pierwotnego obowiązywania.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wniosku, o którym mowa w ust. 3 lit. a lub nie wyrazi zgody na przedłużenie Umowy stosownie do ust. 3 lit. b może się domagać wynagrodzenia jedynie za zrealizowaną w okresie obowiązywania Umowy część zamówienia i nie przysługuje mu roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie zrealizowania pełnego wynagrodzenia.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych towarów wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku:
a) zmiany stawki VAT - zmiana ceny następuje z dniem powstania obowiązku podatkowego, przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian;
b) zmniejszenie ceny w każdym przypadku,
5. Zmiany wysokości Wynagrodzenia, o której mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu będą dokonywane według zasad opisanych poniżej:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 4 lit. a) niniejszego paragrafu, Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie umowy.
b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień w zakresie odnoszącym się do przedstawionej kalkulacji, w tym w szczególności wyjaśnień, których celem jest jednoznaczne i wyczerpujące wykazanie, w jaki sposób zmiany, o których mowa w ust. 4, wpłynęły na koszt wykonania zamówienia.
c) Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 4, na zmianę wynagrodzenia, należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
Po zmianie:
Zakres opisuje § 10 Umowy
INNE PRZETARGI OPATÓW
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usunięcie odpadów z naczepy Tir-a znajdującego się na parkingu stacji paliw we wsi Łąka
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych i odpadów niebezpiecznych.
- Usunięcie i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
więcej: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.