Og³oszenie z dnia 2024-08-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00499637/01 - Wynik z dnia 2024-09-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ul. Bia³ej 13/33.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY RODZINIE W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 879 79 50
1.5.8.) Numer faksu: (85) 879 79 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ul. Bia³ej 13/33.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd917c07-a6d5-4ba8-802a-60216e183ba8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00446834
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00045629/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ul. Bia³ej 13/33 oraz remont pomieszczeñ biurowych w budynku MOPR w Bia³ymstoku, przy ul. Malmeda I. 8 i pomieszczeñ ZPS
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
- dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem, b) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.,
c) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc,
d) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,
e) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss)generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
2. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych, podmiotowych ¶rodków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji sporz±dzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje siê datê z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3. W sytuacji awarii Platformy lub przerwy technicznej dzia³ania Platformy Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres sekretariat@mopr.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku ul. Malmeda Icchoka 8, 15-440 Bia³ystok (nr tel. 85 879 79 50, email:
sekretariat@mopr.bialystok.pl).
2. W sprawach zwi±zanych z danymi Wykonawcy mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych osobowych: kontakt pod nr telefonu: 85 879 79 84 lub pod adresem mail:iod@mopr.bialystok.pl.
3. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
4. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
6. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± tak¿e upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego oraz spó³ka Otwarty Rynek
Elektroniczny S.A. z siedzib± w warszawie (02 -672) przy ul. Domalewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego
Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego
Rejestru S±dowego pod numerem KRS:0000041441, REGON 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy
Zakupowej, na której Zamawiaj±cy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem
https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.
6. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata.
7. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku , Wykonawca mo¿e zostaæ zobowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników), c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych wykonawcy narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe.
2. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe
s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku po³o¿onego na dzia³ce o nr ewid 1419/3 w Bia³ymstoku przy ul. Bia³ej 13/33 – w zakresie pomieszczeñ piwnicy, piêtra budynku i dachu.
2. Przedmiot zamówienia stanowi pierwsz± czê¶æ kompleksowego zadania obejmuj±cego modernizacjê i przebudowê budynku, które w kolejnych etapach dotyczyæ bêdzie robót instalacyjnych w piwnicy oraz robót elewacyjnych.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji, okre¶la Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (PFU), stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ, Projekt budowlany zatwierdzony decyzj± o pozwoleniu na budowê – za³±cznik nr 2, oraz wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 11 do SWZ.
4. Pomimo opisu przedmiotu zamówienia zawartego w ww. dokumentacji, Zamawiaj±cy informuje o mo¿liwo¶ci dokonania przed z³o¿eniem oferty wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane bêd± roboty budowlane, w celu oszacowania przez Wykonawcê, na jego w³asn± odpowiedzialno¶æ, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mog± okazaæ siê niezbêdne do prawid³owego przygotowania oferty na wykonanie robót bêd±cych przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej odbywa siê na koszt w³asny Wykonawcy.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia nast±pi w nastêpuj±cych etapach:
a) etap I – obejmuj±cy wykonanie przez Wykonawcê kompletnej pe³nobran¿owej dokumentacji projektowej, obejmuj±cej:
- projekt architektoniczno-budowlany - w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na no¶niku elektronicznym (dysku CD lub DVD), w formacie .dwg i .pdf, pliki tekstowe z rozszerzeniem .doc i .pdf,
- projekt techniczny/wykonawczy - w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na no¶niku elektronicznym (dysku CD lub DVD), w formacie .dwg i .pdf, pliki tekstowe z rozszerzeniem .doc i .pdf,
oraz za³±czniki do dokumentacji, takie jak pisma i inne niezbêdne uzgodnienia w postaci plików z rozszerzeniem .pdf,
- zestawienie kosztów prac projektowych, robót oraz urz±dzeñ/materia³ów (na warto¶æ umowy – do celów ewidencyjnych Zamawiaj±cego) - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na no¶niku elektronicznym, w postaci pliku tekstowego z rozszerzeniem .doc i .pdf,
- instrukcjê bezpieczeñstwa po¿arowego dla ca³o¶ci budynku - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na no¶niku elektronicznym (dysku CD lub DVD),
b) etap II – obejmuj±cy wykonanie przez Wykonawcê robót budowlanych i instalacyjnych w przestrzeni piêtra oraz dachu budynku, oraz wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu zakoñczeñ i króæców instalacyjnych umo¿liwiaj±cych kontynuacje prac w odrêbnych etapach - w pomieszczeniu piwnicy- wraz z przebudow± tras rozprowadzeñ instalacji wewnêtrznych budynku (bez ingerencji w uk³ad funkcjonalny i wykoñczenia parteru), wraz z dokumentacj± powykonawcz±, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcê oraz dokumentacji projektowej posiadanej przez Zamawiaj±cego, a tak¿e pe³nienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót (w oparciu o odebran± w etapie I dokumentacjê i PFU). W tym etapie projektanci ze strony Wykonawcy (autorzy dokumentacji projektowej z etapu I) bêd± pe³niæ nadzór autorski przy realizacji robót.
6. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp i ppo¿., wytycznymi niniejszej SWZ oraz obowi±zuj±cymi przepisami i normami.
7. Wymagania dotycz±ce dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepe³no-sprawnych zosta³y okre¶lone w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
8. Warunki rêkojmi i gwarancji:
a) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu minimum 24 miesiêcznej gwarancji za wady fizyczne i prawne opracowanej dokumentacji projektowej, liczonej od dnia dokonania odbioru koñcowego prac projektowych z etapu I,
b) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu minimum 36- miesiêcznej gwarancji jako¶ci i 60-miesiêcznej rêkojmi na wykonane roboty budowlane, licz±c od dnia dokonania odbioru koñ-cowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego pisemnym protoko³em podpisanym bez za-strze¿eñ przez strony umowy, a w przypadku usuwania wad ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protoko³u ich usuniêcia.
Wyd³u¿enie okresu gwarancji skutkowaæ bêdzie przyznaniem Wykonawcy dodatkowych punk-tów w kryterium „Okres gwarancji”, opisanym w pkt 19 SWZ,
c) je¿eli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materia³ów i urz±dzeñ przewiduj± d³u¿szy okres gwarancji ni¿ gwarancja udzielona przez Wykonawcê – obowi±zywaæ bêdzie gwarancja w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta. Jednocze¶nie Wykonawca zobowi±zany bêdzie do poinformowania Zamawiaj±cego o tym, czy i na jakie materia³y i urz±dzenia obowi±zywaæ bêdzie gwarancja producenta i na jaki czas zosta³a ona udzielona, ze szczególnym obowi±zkiem Wykonawcy przekazania kart gwarancyjnych,
d) Wykonawca dostarczy, przed koñcowym odbiorem przedmiotu zamówienia, odpowiednie karty gwarancyjne producentów, jak i podpisan± Kartê Gwarancyjn±, której wzór stanowi za-³±cznik do wzoru umowy, bêd±cego za³±cznikiem nr 11 do SWZ,
e) okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców powinny odpowiadaæ co najmniej okre-sowi udzielonemu przez Wykonawcê i liczone bêd± od daty odbioru bez zastrze¿eñ ca³o¶ci za-mówienia.
9. Dodatkowe warunki dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
a) termin p³atno¶ci: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury, przelewem na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy,
b) nie przewiduje siê wyp³acania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10. Zasady ogólne dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ zastosowanych materia³ów i urz±dzeñ oraz wykonywanych robót i us³ug,
2) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest zakupiæ, dostarczyæ i zamontowaæ urz±dzenia i materia³y nowe, dobre jako¶ciowo, o parametrach technicznych i jako¶ciowych odpowiadaj±cych w³a¶ciwo¶ciom materia³ów przyjêtych w dokumentacji projektowej, odpowiadaj±cych wymogom ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021r. poz. 1213) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy, posiadaj±cych dopuszczenie do obrotu oraz dokumenty potwierdzaj±ce, w stosunku do u¿ytych materia³ów i urz±dzeñ, dopuszczenie do stosowania w budownictwie takie jak: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci,
3) Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzysz±ce, tymczasowe, porz±dkowe i zabezpieczaj±ce, które s± niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia, a tak¿e zorganizuje i utworzy zaplecze wykonywanych robót. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy.
4) Z uwagi na to, ¿e prace budowlane bêd± prowadzone na terenie czynnego obiektu Zamawiaj±cego, Wykonawca przez ca³y okres realizacji robót, i w ka¿dym obszarze prowadzonych robót zobowi±zany jest tak je organizowaæ i prowadziæ, aby ograniczyæ do minimum uci±¿liwo¶ci i zagro¿enia z tym zwi±zane,
5) Wykonawca powinien przewidzieæ i uwzglêdniæ w kalkulacji ceny wynagrodzenia ofertowego, wykonanie pe³nego zakresu us³ug i robót, który w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynikaæ bêdzie z dokumentacji projektowej, rozwi±zañ technicznych i materia³owych,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 19 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP doty-cz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), zrealizowa³ co najmniej dwie odrêbne roboty budowlane, które swoim zakresem obejmowa³y budowê, przebudowê lub remont budynku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto ( rozumiana jako jedna umowa),
oraz potwierdzi, ¿e roboty zosta³y wykonane nale¿ycie.
UWAGI!:
1) Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyska-nia wymaganej warto¶ci porównywalnej,
2) W przypadku pos³ugiwania siê do¶wiadczeniem realizowanym w ramach konsorcjum (podmiotów ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie) do¶wiadczenie konsorcjanta to wy³±cznie zakres faktycznie zrealizowanych przez niego prac. Je¿eli pojedynczy cz³o-nek konsorcjum chcia³by powo³aæ siê na do¶wiadczenie ca³ego konsorcjum to powinien skorzystaæ ze wsparcia pozosta³ych jego cz³onków w trybie art. 118 ustawy PZP.
b) Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
• dysponuje co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówie-nia, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.), w specjal-no¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
• dysponuje co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówie-nia, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.), w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
• dysponuje co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówie-nia, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.), w specjal-no¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, gazowych, wodoci±-gowych i kanalizacyjnych,
• dysponuje co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówie-nia, i która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy (robót), posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
• dysponuje co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówie-nia, i która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± odpowiednie uprawnie-nia do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
• dysponuje co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówie-nia, i która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± odpowiednie uprawnie-nia do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm..) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych aktów prawnych lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334). W przypadku osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnionymi wy¿ej, je¿eli naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce posiadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zosta³y spe³nione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551), dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia uprawnieñ.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców wy¿ej wymienionych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w ¿±danym do za³±czenia do oferty – o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP (zgodnie z wzorem, stanowi±cymi za³±cznik nr 4 do SWZ), oraz w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. 13 SWZ, z³o¿onych na wezwanie Zamawiaj±cego potwierdzaj±cych powy¿sze o¶wiadczenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ,
b) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do reje-stru lub ewidencji,
c) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ,
b) dowody, ¿e roboty wskazane przez Wykonawcê w wykazie robót na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, informacje okre¶lone w wykazie robót budowlanych powinny dotyczyæ robót budowlanych faktycznie zrealizowanych przez tego Wykonawcê,
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
W terminie sk³adania ofert okre¶lonym w pkt 17.1. SWZ Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:a) wype³niony i podpisany Formularz oferty (sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ,
b) o¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce dokonanie oceny ofert w kryterium „okres gwarancji” - na Formularzu oferty,
c) Pe³nomocnictwo - w przypadku, gdy:
- umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów
rejestrowych - Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy,
- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia - Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o udzielenie zamówienia, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma: - Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza.
d) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP ( wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ) jako w³asne o¶wiadczenie Wykonawcy, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
e) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dla ka¿dego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów,
f) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dla ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
g) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dla Podwykonawcy, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
h) zobowi±zanie podmiotu trzeciego albo inny dokument s³u¿±cy wykazaniu udostêpnienia Wykonawcy potencja³u przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 12.5 SWZ, je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów (wzór zobowi±zania o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ),
i) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy ( wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ),
j) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia przy uwzglêdnieniu poni¿szych warunków:a) ¿aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania,
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza, by warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej spe³nia³ co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, który zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane,
c) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
d) w przypadku, o którym mowa w pkt 12.4 lit. b) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – je¿eli dotyczy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ,
e) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy,
f) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
g) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
2. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum):
a) w Formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
b) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
c) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
d) dokument, o których mowa w pkt 13.1.3 lit. e SWZ zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest w §10 wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 11 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma pod adresem: https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-20
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudzi±dzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- "Dostawa wraz z demonta¿em i monta¿em d¼wigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznañ"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
wiêcej: Roboty konstrukcyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.