eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzyjęcie i oczyszczenie pochodzących z zamkniętych składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie i Szczecinie-Kluczu (w podziale na części)



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przyjęcie i oczyszczenie pochodzących z zamkniętych składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie i Szczecinie-Kluczu (w podziale na części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.kordecka@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przyjęcie i oczyszczenie pochodzących z zamkniętych składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie i Szczecinie-Kluczu (w podziale na części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57871998-6736-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017930/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Przyjęcie i oczyszczenie w oczyszczalni ścieków, wód odciekowych z zamkniętych składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie i Szczecinie -Kluczu (w podziale na części)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl
Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
2. Instrukcje
korzystania z Platformy dotyczące w szczególności składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,
składania ofert, wysyłania i odbierania dokumentów oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Ogłoszenie nr 2021/BZP 00273346/01 z dnia 2021-11-18 2021-11-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że: administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Szczecinie przy ul. Ku Słońcu 125A; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zakładzie Usług Komunalnych w
Szczecinie jest możliwy pod numerem telefonu 91 48 57 132 oraz adresem email: iod@zuk.szczecin.pl,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przyjęcie i oczyszczenie w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ścieków przemysłowych) pochodzących z zamkniętych składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie i Szczecinie-Kluczu (w podziale na części)” ,prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego; obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że: posiada Pani/Pan:− na podstawie
art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych,− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od zamawiającego ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: C/3/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i oczyszczenie w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ścieków przemysłowych) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie;
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90000000-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi
ekologiczne
90420000-7 Usługi obróbki ścieków
3. Maksymalne roczne ilości wód odciekowych do przyjęcia i oczyszczenia to: składowisko odpadów w Sierakowie – 13 500 m3
4. Zamawiający będzie dostarczał wody odciekowe własnymi samochodami z beczkami asenizacyjnymi o pojemności 10 m3 – 15 m3. W przypadku dostarczania odcieków przez samochody innego podmiotu, Wykonawca otrzyma odpowiednie pisemne oświadczenie Zamawiającego o zgodzie na wykonywanie tej czynności w jego imieniu. Oświadczenie będzie zawierało nazwę podmiotu, markę i numer samochodu, pojemność beczki asenizacyjnej, okres wykonywania usługi.
5. W przypadku realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia w zakresie niniejszym niż przewidywana maksymalna ilość odcieków w danej części, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą
od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
7. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu
zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych
gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności
i paliwach alternatywnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90420000-7 - Usługi obróbki ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
1) cena – 60 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):

C = najniższa cena jednostkowa za przyjęcie i oczyszczenie 1 m3 wód odciekowych /
cena jednostkowa za przyjęcie i oczyszczenie 1 m3 wód odciekowych w ofercie
ocenianej x 100 pkt x 60 %

2) odległość punktu zrzutu wód odciekowych od składowiska – 40 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt.

Sposób przyznania punktów w kryterium „wysokość kary umownej” (K):

O = najbliższa odległość punktu zrzutu wód odciekowych od składowiska / odległość
punktu zrzutu wód odciekowych od składowiska w ofercie ocenianej x 100 pkt
x 40 %

Jeżeli Wykonawca zaproponuje odległość punktu zrzutu wód odciekowych
od składowiska większą niż 25 km, wówczas oferta zostanie odrzucona.

S = C + O

2. Największa ilość punktów (S) wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i oczyszczenie w oczyszczalni ścieków, wód odciekowych (ścieków przemysłowych) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Szczecinie-Kluczu
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90000000-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi
ekologiczne
90420000-7 Usługi obróbki ścieków
3. Maksymalne roczne ilości wód odciekowych do przyjęcia i oczyszczenia to: składowisko odpadów w Szczecinie-Kluczu – 1 000 m3.
4. Zamawiający będzie dostarczał wody odciekowe własnymi samochodami z beczkami asenizacyjnymi o pojemności 10 m3 – 15 m3. W przypadku dostarczania odcieków przez samochody innego podmiotu, Wykonawca otrzyma odpowiednie pisemne oświadczenie Zamawiającego o zgodzie na wykonywanie tej czynności w jego imieniu. Oświadczenie będzie zawierało nazwę podmiotu, markę i numer samochodu, pojemność beczki asenizacyjnej, okres wykonywania usługi.
5. W przypadku realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia w zakresie niniejszym niż przewidywana maksymalna ilość odcieków w danej części, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą
od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
7. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu
zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych
gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności
i paliwach alternatywnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90420000-7 - Usługi obróbki ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:

1) cena – 60 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):

C = najniższa cena jednostkowa za przyjęcie i oczyszczenie 1 m3 wód odciekowych /
cena jednostkowa za przyjęcie i oczyszczenie 1 m3 wód odciekowych w ofercie
ocenianej x 100 pkt x 60 %

2) odległość punktu zrzutu wód odciekowych od składowiska – 40 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt.

Sposób przyznania punktów w kryterium „wysokość kary umownej” (K):

O = najbliższa odległość punktu zrzutu wód odciekowych od składowiska / odległość
punktu zrzutu wód odciekowych od składowiska w ofercie ocenianej x 100 pkt
x 40 %

Jeżeli Wykonawca zaproponuje odległość punktu zrzutu wód odciekowych
od składowiska większą niż 25 km, wówczas oferta zostanie odrzucona.

S = C + O

2. Największa ilość punktów (S) wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe składane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstawy wykluczenia
z postępowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 i 6 ustawy i z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. z 2022 r. poz. 835),
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową
albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w
art. 57 – 60 ustawy.
2. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie
zamówienia.
3. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu
kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającej, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim
zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację
zamówienia,
4) wskazanie wykonawcy upoważnionego do wystawienia faktury.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy:
1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami
art. 455 ustawy,
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
a) zwiększenia lub zmniejszenia ilości wód odciekowych, powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia, w oparciu o cenę jednostkową zawartą
w umowie,
b) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy; zasady wprowadzania zmian:
A. Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa wyżej, może wystąpić
do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany umowy
w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumentami niezbędnymi do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany mają
wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, a w szczególności:
- szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji
do zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę,
- przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń - takimi jak
np. umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników
do ubezpieczeń,


B. Zamawiający najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa wyżej, może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy, w przypadku wydania przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w wyżej. Wniosek powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów, przy czym przed przekazaniem ww. wniosku, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy
o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem) niezbędnych
do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa wyżej, mają wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia.
3) Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.
4) Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy,
przez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmiany w formie pisemnej, które powinny zawierać:
a) rodzaj i zakres zmian,
b) warunki wprowadzenia zmian,
c) ustalenie, że zmiany nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Sposób i termin składania ofert

Ofertę (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, tj.:
1) oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu (według wzoru stanowiącego załącznik
nr 2 do SWZ),
2) pełnomocnictwami,
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3
do SWZ) i oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu dot. każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
należy złożyć na Platformie – zgodnie z zapisami SWZ, w terminie do dnia 28.11.2022 r., do godz. 9.00
II. Informacje o formalnościach, które muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

1. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
2. Do dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
1) aktualne pozwolenie wodnoprawne, wydane zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2233 ze zmianami),
3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.