Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00074523/01 - Wynik z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490808567
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 29 Listopada 10
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mord.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny/jednostka sektora finansów publicznych/inne państwowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb9a67d1-6728-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035867/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mord.ezamawiajacy3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mord.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: podpis elektroniczny lub osobisty
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny związany z RODO.
Wykonawca składając podpis poniżej oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszej procedurze.*
1) RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej „RODO”;
1. Administrator danych osobowych.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sącz
Dane kontaktowe:
- ul.29 Listopada 10, 33-300 Nowy Sącz
- e-mail: sekretariat@mord.pl
- tel. (18) 44-90-880
Inspektor ochrony danych.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez Dyrektora Małopolskiego Ośrodka Ruch Drogowego:
- Zbigniew Hudziak
- e-mail: iod@mord.pl
- tel. (18) 44-90-880
• Cele i podstawy przetwarzania.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO , a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów.
• Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja, jeżeli wynika to z przepisów prawa powszechnie obowiązującego w szczególności z art. 33 Ustawy o finansach publicznych oraz art. 10 Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
2. Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia realizacji zamówienia publicznego. Następnie zgodnie z obowiązującą w Małopolskim Ośrodku Ruchu Drogowego instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów przez okres 5 lat.
3. Prawa osób, których dane dotyczą:
posiadają Państwo:
• prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
• prawo do sprostowania Państwa danych osobowych **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
nie przysługuje Państwu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
*W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13-ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ofertowego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności dokumentacji procedury udzielenia zamówienia.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2022/MORD/15/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 240000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu
Roczna szacunkowa ilość zamówienia dla Ośrodka w Nowym Sączu:
a) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 12 000 litrów
b) olej napędowy - 12 000 litrów
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegają nie odrzucone oferty według kryterium :
1.1 Cena oferowanej benzyny bezołowiowej Pb95 „cbb” -48% MORD Nowy Sącz
Cena oferowanego oleju napędowego „co” - 48%
Suma tras dojazdu do i z najbliższej stacji paliw „sdn” – 4%
Suma tras dojazdu wiąże się z kosztami dojazdu i tankowania, na które oprócz zużycia paliw
i materiałów eksploatacyjnych składają się koszty osobowe pracowników.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 96
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia(koncesje) na obrót paliwami ciekłymi.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona – przez cały okres związania ofertąwadium w wysokości :
a) dla oferty dostawy paliwa do MORD w Nowym Sączu 2.400,00.zł, słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100.
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach
ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j Dz.U. z 2022 r., poz. 2080 ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy :
69 1020 2892 0000 5202 0786 6785
z zaznaczeniem: wadium - Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja ( tj. dwóch
lub więcej wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy
PZP, pod warunkiem że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania :
a). winna zawierać pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu
lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
przedmiotowego zamówienia publicznego, podpisane przez upoważnionych
przedstawicieli wszystkich wykonawców.
Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie :
- nazwę postępowania, którego dotyczy,
- nazwy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika okres zakres jego umocowania.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez uprawnionych do składania
oświadczeń woli, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
b). oferta winna być podpisana przez wyznaczonego pełnomocnika pozostałych
podmiotów,
c). członkowie konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,
d). wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty,
zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oświadczenie, z którego wynika które r/dostawy/usługi wykonują poszczególni wykonawcy:
- w odniesieniu do warunków dot. uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o której mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2
ustawy PZP warunek ten jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane
/jeśli warunek jest wymagany/
- w odniesieniu do warunków dot. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z wykonawców którzy wykonują usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane /jeśli warunek jest
wymagany/.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mord.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-25 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 20 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.1 Cena oferowanej benzyny bezołowiowej Pb95 „cbb” -48% MORD Nowy SączCena oferowanego oleju napędowego „co” - 48%
Suma tras dojazdu do i z najbliższej stacji paliw „sdn” – 4%
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1573 K Nowy Sącz - Cieniawa w km 6+739 - 7+463 w miejscowości Mystków
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w formie tankowania oleju napędowego w 2025 roku"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów będących w zasobach Nadleśnictwa Żmigród w roku 2025
- "Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle".
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W RYKACH W ROKU 2025
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.