Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00362160/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Harcerskiej 22 i 22A oraz budynków gospodarczych przejętych w zasób komunalny gminy Środa Wielkopolska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Wielkopolska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258193
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 286 77 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sroda.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Harcerskiej 22 i 22A oraz budynków gospodarczych przejętych w zasób komunalny gminy Środa Wielkopolska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-962491da-231c-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004536/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Harcerskiej 22 i 22A oraz budynków gospodarczych przejętych w zasób komunalny gminy Środa Wielkopolska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362160
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiZ.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1050740,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Harcerskiej 22 i 22A oraz budynków gospodarczych przejętych w zasób komunalny gminy Środa Wielkopolska. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane i instalacyjne na terenie dawnego dworu i oficyny stanowiących obecnie budynki mieszkalne na działkach nr ewid. 3233/69 i 3233/68 przy ulicy Harcerskiej 22 i 22A w Środzie Wielkopolskiej oraz wykonanie zewnętrznych przyłączy i wewnętrznej instalacji gazowej. W ramach prac budowlanych i instalacyjnych planuje się wymianę pokrycie dachowego z płyty falistej na dachówkę ceramiczną karpiówkę w kolorze czerwonym oraz wymianę istniejącego zniszczonego pokrycie z dachówki karpiówki na nową. Remont łącznika z dachem płaskich polega na wykonaniu nowej warstwy z papy termozgrzewalnej na istniejącym pokryciu dachowym. Wraz z wymianą pokrycia dachowego budynków zostaną wykonane nowe obróbki blacharskie i orynnowanie wykonane z blachy stalowej ocynkowanej. Zakres zamówienia przewiduje również remont elewacji budynków w zakresie skucia zniszczonego, odpadającego tynku, uzupełnienie ubytków i wykonanie nowej elewacji z nową kolorystyką oraz demontażu akcesori zewnętrznych. Inwestycja przewiduje również wymianę parapetów zewnętrznych jak i remont istniejącej stolarki drzwiowej drewnianej. W ramach inwestycji zostanie również wzmocniona konstrukcja dachów dwóch budynków poprzez nadbicie nowych elementów drewnianych. W ramach plac planuje się również częściowe ocieplenie połaci dachowej wełną mineralną i częściowe prace malarskie w pomieszczeniach mieszkalnych poddasza. Szczegóły zaplanowanych prac zostały opisane w części rysunkowej. W zakresie instalacji planuje się wymianę instalacji odgromowej, wymianę oświetlenia w pomieszczeniach i częściach wspólnych oraz wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej związanej z doprowadzeniem gazu do każdego z lokali wraz z dostawą i montażem wiszących kondensacyjnych piecy gazowych z osprzętem i automatyką oraz podłączeniem instalacji do kominów . Wykonawca zobowiązany jest także do wykonania i zamontowania na własny koszt tablicy informacyjnej o wymiarach 90cmx60 cm, informującej o dofinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych – edycja szósta - PGR. Szczegółowe informacje dotyczące tablicy dostępne są pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne Wzór tablic reguluje ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 7 lipca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. Zamawiający poda wykonawcy niezbędne dane oraz wskaże miejsce umieszczenia tablicy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1326485,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1975422,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1326485,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Łukasz Pacyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7861641046
7.3.4) Miejscowość: Kijewo 5a
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wybrany wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy roboty instalacyjne firmie o nazwie Hydraulik Instalator Damian Skonieczny Środa Wielkopolska ul. Toruńska 14
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Pacyński Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Pacyński Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1326485,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Środa Wielkopolska oraz wywóz odpadów komunalnych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Remont pomieszczeń w obiektach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp. na ul. Lipowej 12 i ul. Szkolnej 2.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.