Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332874/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00343804/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5000cd8-1749-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim część I z podziałem na zadania nr: 1-8..
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332874
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 416974,26 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 403156,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznychi eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 1.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 1: 30234100-9, 30234500-3, 30234600-4, 30237230-0
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30234600-4 - Pamięć flash
30237230-0 - Pamięci
4.5.5.) Wartość części: 260477,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznychi eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 2.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 2: 30237280-5, 30237100-0, 30237200-1.
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku
braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237100-0 - Części komputerów
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 2707,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznychi eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 3.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 3: 30237280-5, 32581100-0, 30237132-3
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku
braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32581100-0 - Kabel do transmisji danych
30237132-3 - Interfejs USB
4.5.5.) Wartość części: 20187,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznychi eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 4.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 4: 30237000-9, 30237410-6, 30237460-1;
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 22363,39 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznychi eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 5.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 5: 31214100-0;
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku
braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki
4.5.5.) Wartość części: 4764,18 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznychi eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 6.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 6: 30234300-1, 32353100-3, 24113200-1 ;
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234300-1 - Płyty kompaktowe (CD)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32353100-3 - Płyty
24113200-1 - Sprężone powietrze
4.5.5.) Wartość części: 3889,90 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznychi eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 7.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 7: 30237000-9, 30237200-1;
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 42935,02 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznychi eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 8.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 8: 30237200-1, 32342100-3, 32340000-8; 31422000-0.
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku
braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342100-3 - Słuchawki
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
31422000-0 - Zestawy baterii
4.5.5.) Wartość części: 45830,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289357,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299479,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289357,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. MULTIKOM Adam Papierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5541037572
7.3.3) Ulica: Fabryczna 15
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-741
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289357,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3998,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3998,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3998,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForTi Krzysztof Jurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7961071588
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej Curie 18
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3998,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11383,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21512,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11383,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. MULTIKOM Adam Papierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5541037572
7.3.3) Ulica: Fabryczna 15
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-741
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11383,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18149,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24556,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24556,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: i-FITO Kamil Walenciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661678329
7.3.3) Ulica: Żapniowska 28
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24556,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5765,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6967,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5765,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Microcomp Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7962534464
7.3.3) Ulica: M.C. Skłodowskiej 14
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5765,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4486,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6351,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4486,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. MULTIKOM Adam Papierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5541037572
7.3.3) Ulica: Fabryczna 15
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-741
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4486,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52978,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54329,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52978,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: i-FITO Kamil Walenciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661678329
7.3.3) Ulica: Żapniowska 28
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52978,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
Uzasadnienie faktyczne: wszystkie oferty złożone w części dotyczącej zadania nr 8 podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu magnetometrów do pomiarów parametrów magnetycznych elementów ferromagnetycznych wraz z akcesoriami.
- Dostawa klipsów i trokarów dla potrzeb Bloku Operacyjnego Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Usługa utrzymania terenów sportowych.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz ploterów na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Dostawa wyposażenia do pracowni Bezpieczeństwa Wewnętrznego
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"POSTĘPOWANIE V
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: Sprężone powietrze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.