eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 477013103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5000cd8-1749-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim część I z podziałem na zadania nr: 1-8..

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332874

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 416974,26 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 403156,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 1.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 1: 30234100-9, 30234500-3, 30234600-4, 30237230-0
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

30234600-4 - Pamięć flash

30237230-0 - Pamięci

4.5.5.) Wartość części: 260477,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 2.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 2: 30237280-5, 30237100-0, 30237200-1.
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku
braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237100-0 - Części komputerów

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 2707,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 3.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 3: 30237280-5, 32581100-0, 30237132-3
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku
braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32581100-0 - Kabel do transmisji danych

30237132-3 - Interfejs USB

4.5.5.) Wartość części: 20187,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 4.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 4: 30237000-9, 30237410-6, 30237460-1;
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 22363,39 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 5.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 5: 31214100-0;
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku
braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki

4.5.5.) Wartość części: 4764,18 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 6.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 6: 30234300-1, 32353100-3, 24113200-1 ;
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234300-1 - Płyty kompaktowe (CD)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32353100-3 - Płyty

24113200-1 - Sprężone powietrze

4.5.5.) Wartość części: 3889,90 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 7.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 7: 30237000-9, 30237200-1;
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 42935,02 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych
i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wykazie/cenniku asortymentowo – ilościowym stanowiącym integralną część Formularza oferty - zadanie nr 8.
Nazwa i kody CPV:
dla zadania nr 8: 30237200-1, 32342100-3, 32340000-8; 31422000-0.
1) Zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły z legalnego źródła oraz spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia(OPZ) i zostały objęte co najmniej minimalnym okresem gwarancji każdorazowo określonym dla poszczególnych zadań.
Zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej treści SWZ czy OPZ wykazie/cenniku asortymentowo-ilościowym w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli wykonawca oferuje w ofercie materiały równoważne to zaproponowany przez niego materiał musi być nie gorszej jakości i posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność w szczególności uwzględniając minimalne wymagania określone w kol. 2 poszczególnych zadań OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SWZ. Przedstawione w OPZ wykazach/cennikach asortymentowo-ilościowych parametry stanowią minimum wymagane przez zamawiającego i będą stanowić podstawę oceny ofert pod kontem spełnienia wymagań technicznych zamawiającego. Udowodnienie, że oferta równoważna spełnia wymagane parametry spoczywa na wykonawcy, w tym również ewentualne koszty. Ponadto ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawach częściowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59.
4) Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich
uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
5) Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku
braku takich norm, wszelkie znane wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu towarów
do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
Wymagania dotyczące gwarancji:
1. Wykonawca składając ofertę na wybrane przez siebie zadanie zobowiązuje się do udzielenia bezwarunkowej gwarancji na oferowane przez siebie materiały na okres zgodny z okresem wskazanym przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach materiałowych OPZ wykazu/cennika asortymentowo-ilościowego, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dla każdej dostawy częściowej odrębnie.
Uwaga: Gwarancja udzielana przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342100-3 - Słuchawki

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

31422000-0 - Zestawy baterii

4.5.5.) Wartość części: 45830,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289357,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299479,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289357,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. MULTIKOM Adam Papierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5541037572

7.3.3) Ulica: Fabryczna 15

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-741

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289357,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3998,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3998,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3998,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForTi Krzysztof Jurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7961071588

7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej Curie 18

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3998,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11383,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21512,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11383,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. MULTIKOM Adam Papierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5541037572

7.3.3) Ulica: Fabryczna 15

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-741

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11383,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18149,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24556,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24556,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: i-FITO Kamil Walenciak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661678329

7.3.3) Ulica: Żapniowska 28

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24556,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5765,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6967,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5765,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Microcomp Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7962534464

7.3.3) Ulica: M.C. Skłodowskiej 14

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5765,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4486,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6351,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4486,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. MULTIKOM Adam Papierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5541037572

7.3.3) Ulica: Fabryczna 15

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-741

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4486,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52978,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54329,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52978,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: i-FITO Kamil Walenciak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661678329

7.3.3) Ulica: Żapniowska 28

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52978,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
Uzasadnienie faktyczne: wszystkie oferty złożone w części dotyczącej zadania nr 8 podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.