Og³oszenie z dnia 2024-08-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00474217/01 - Wynik z dnia 2024-08-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego i serwera do Pañstwowej Akademii Nauk Stosowanych w G³ogowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pañstwowa Akademia Nauk Stosowanych w G³ogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 391063799
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Piotra Skargi 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pans.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: pans.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu komputerowego i serwera do Pañstwowej Akademii Nauk Stosowanych w G³ogowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-60e8954e-e5b6-43c1-a6bf-74face657503
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00447084
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00013293/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa sprzêtu komputerowego i serwera do Pañstwowej Akademii Nauk Stosowanych w G³ogowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pans.glogow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pans.glogow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/pans.glogow
2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
-przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
-przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
-przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
-przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w
postêpowaniu;
-przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
-przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
5.Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce
specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c)zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d)w³±czona obs³uga JavaScript,
e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f)Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w
tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty
Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.
7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Pañstwowa Akademia Nauk Stosowanych w G³ogowie ul. Piotra Skargi 5, 67-
200 G³ogów, tel. 76/ 832 04 20.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Urszulê Rudnik, do którego kontakt jest mo¿liwy za dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 ze zm.) zwan±
dalej „ustawa PZP”.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
.... Dalsze informacje w za³±czniku do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DGT.262.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sprzêt komputerowy
Komputer do obróbki wideo 12 szt.
Komputer biurowy 26 szt.
Monitor na potrzeby grafiki 15 szt.
Monitor na potrzeby biurowe 22 szt.
Projektor 4 szt.
Telewizor 1 szt.
Kamera do wideokonferencji 1 szt.
Karta graficzna 16 szt.
Pamiêæ RAM 32 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z³o¿one oferty bêd± oceniane przez Zamawiaj±cego przy zastosowaniu nastêpuj±cych kryteriów :
1. Dla czê¶ci 1
a) Cena wykonania zamówienia - 60%
C = [C min / C bad] x 60
gdzie:
C - liczba punktów za cenê
C min - najni¿sza cena ofertowa
C bad - cena oferty badanej
b) Termin realizacji zamówienia- 40%
T = [T bad / T max] x 40
gdzie:
T - liczba punktów za termin realizacji
T max – najwiêksza liczba punktów za termin realizacji
T bad – liczba punktów oferty badanej za termin realizacji
Zaproponowany termin wykonania zamówienia w ofercie bêdzie podlega³ ocenie w nastêpuj±cy sposób:
20 dni 40 pkt
40 dni 20 pkt
60 dni 0 pkt
c) Ocen± oferty bêdzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria :
P = C + T
Uzyskana z wyliczenia ilo¶æ punktów zostanie ostatecznie ustalona z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokr±gleñ matematycznych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cze¶æ 2- serwer
macierz dyskowa 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z³o¿one oferty bêd± oceniane przez Zamawiaj±cego przy zastosowaniu nastêpuj±cych kryteriów :
a) Cena wykonania zamówienia - 60%
C = [C min / C bad] x 60
gdzie:
C - liczba punktów za cenê
C min - najni¿sza cena ofertowa
C bad - cena oferty badanej
b) Termin realizacji zamówienia- 40%
T = [T bad / T max] x 40
gdzie:
T - liczba punktów za termin realizacji
T max – najwiêksza liczba punktów za termin realizacji
T bad – liczba punktów oferty badanej za termin realizacji
Zaproponowany termin wykonania zamówienia w ofercie bêdzie podlega³ ocenie w nastêpuj±cy sposób:
30 dni 40 pkt
60 dni 20 pkt
90 dni 0 pkt
c) Ocen± oferty bêdzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria :
P = C + T
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:-nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania.
Ocena potwierdzenia spe³niania warunku zostanie wstêpnie dokonana przez Zamawiaj±cego na podstawie z³o¿onego przez oferenta o¶wiadczenia wg wzoru stanowi±cego za³±cznika nr 5 do SWZ, na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e w stosunku do ¿adnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 ustawy Pzp,
3. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej - Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy – Zamawiaj±cy nie przewiduje wymogu w tym zakresie.
5. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów :
1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
UWAGA:
W przypadku sk³adania ofert przez spó³ki cywilne, za¶wiadczenia z ZUS i US dotycz± ka¿dego ze wspólników oraz za spó³kê.
3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
4) o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia- wg za³±cznika nr 5 do SWZ.
UWAGA:
W przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ dokumentów równie¿ dla tych podmiotów
5) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu- wg za³±cznik nr 6 do SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ, nastêpuj±ce dokumenty:1) Wype³niony „Formularz ofertowy” - za³±cznik nr 2 do SWZ.
2) Wype³niony „Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia” - za³±cznik nr 1 do SWZ.
3) Wype³niony „Formularz cenowy” - za³±cznik nr 3 i/lub 4 do SWZ.
4) Wype³niony „O¶wiadczenie grupa kapita³owa” - za³±cznik nr 6 do SWZ.
5) Wype³nione „O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania” – za³±cznik nr 5 do SWZ.
6) Wype³nione „O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - podmioty inne” – za³±cznik nr 9 do SWZ – je¿eli wystêpuje.
7) Klauzula informacyjna- za³±cznik nr 7 do SWZ
8) Za³±cznik nr 10- Zobowi±zanie- je¿eli wstêpuje.
9) Karty katalogowe, certyfikaty potwierdzaj±ce wymagania zamawiaj±cego.
10) Dowód wniesienia wadium.
11) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do postêpowania, Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, zaznaczaj±c cel wp³aty, w wysoko¶ci:Czê¶æ 1- 3 200,00 z³.
Czê¶æ 2- 360,00 z³.
2. Forma wnoszenia wadium.
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w:
• pieni±dzu,
• porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2020, poz. 299 z pó¼n. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na podany ni¿ej rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Pañstwowa Akademia Nauk Stosowanych w G³ogowie
Bank Spó³dzielczy we Wschowie
Oddzia³ w G³ogowie
Nr rachunku: 74 8669 0001 2020 0202 1254 0001
z opisem przelewu „Wadium DGT.262.5.2024 czê¶æ……”
4. Oferta Wykonawcy, który nie wniós³ wymaganego wadium lub wadium wniesione zosta³o nieprawid³owo, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
5. Wadium w pieni±dzu jest wp³acone w terminie, je¿eli przed up³ywem terminu sk³adania ofert wp³acona przez Wykonawcê kwota, zostanie zaksiêgowana przez bank na rachunku Zamawiaj±cego. Z³o¿enie dyspozycji wp³aty wadium w dniu sk³adania ofert, nie gwarantuje dotrzymania terminu wniesienia wadium
6. Dowód wp³acenia wadium powinien byæ do³±czony do oferty.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, dokument wadialny musi zawieraæ zapisy gwarantuj±ce prawo Zamawiaj±cego do egzekwowania nale¿no¶ci bez zw³oki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiaj±cego). Dokument wadialny nale¿y do³±czyæ do oferty w oryginale.
8. Zamawiaj±cy zwraca Wykonawcom wniesione wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywie terminu zwi±zania ofert±,
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
9. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
2) którego oferta zosta³a odrzucona,
3) po wyborze oferty najkorzystniejszej, za wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana,
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej,
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa zostanie zawarta wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.2. Zamawiaj±cy za³±cza do niniejszej SWZ wzór umowy wraz z za³±cznikami, której uzupe³nieniu podlega³y bêd± jedynie dane ustalone w wyniku przeprowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-14 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pans.glogow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:Czê¶æ 1 – od 20 dni do 60 dni od daty podpisania umowy (szczegó³y w rozdziale XVI).
Czê¶æ 2 – od 30 dni do 90 dni od daty podpisania umowy (szczegó³y w rozdziale XVI).
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Realizacja projektu pn. Cyberbezpieczny Powiat G³ogowski w zakresie "Aktualizacji lub wprowadzenia Polityki Bezpieczeñstwa Informacji (PBI) dla Starostwa Powiatowego i pozosta³ych 17 jednostek org
- Wykonywanie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci w zasobach administrowanych przez Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w G³ogowie
- OCHRONA I DOZÓR MIENIA OBIEKTÓW CHROBRY G£OGÓW S.A. W G£OGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B oraz PRZY UL. BOLES£AWA ¦MIA£EGO 2A.
- Us³ugi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeñstwa w Gminie Miejskiej G³ogów"
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych miêsa ¶wie¿ego i wêdlin oraz warzyw i owoców do Zak³adu Karnego w G³ogowie"
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓ£KI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROC£AW SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa sprzêtu IT wraz z licencjami w ramach Grantu "Cyberbezpieczny Samorz±d" realizowanego w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC)
- Zakup i dostawa wyposa¿enia szkó³ w ramach projektu "Wsparcie Edukacji W³±czaj±cej w Gminie Wo¼niki"
- Dostawa i zakup sprzêtu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wo³owski"
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.