Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00393317/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie części zasobu bazowo-użytkowego wraz z załadowaniem masowym opracowanych materiałów do systemu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409241
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@staszowski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszowski.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.staszowski.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie części zasobu bazowo-użytkowego wraz z załadowaniem masowym opracowanych materiałów do systemu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d13a016e-51f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060210/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Cyfryzacja materiałów zasobu Powiatowego Osrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393317
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ-IV.G.272.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105149,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje przetworzenie materiałów zasobu – dokumentów analogowych ( geodezyjnych operatów prawnych, sytuacyjno-wysokościowych i inwentaryzacyjnych ) wraz z wykonaniem konwersji do postaci dokumentów elektronicznych. Integracja dokumentów elektronicznych poprzez podpięcie plików wynikowych w odpowiedniej konfiguracji do programu OŚRODEK FB. Ilość materiałów podlegająca przetworzeniu do wersji cyfrowej zintegrowanie go z aktualnym systemem OŚRODEK FB wynosi 30 mb.
Wykonawca przeprowadzi analizę otrzymanych dokumentów pod kątem ich kompletności, szczególnie dla opracowań wielotomowych - wieloczęściowych (opracowania wielotomowe wieloczęściowe w miarę możliwości będą przekazywane w całości ). Wykonawca przeprowadzi analizę otrzymanych dokumentów ze względu na istnienie w bazie systemu Ośrodek FB – operaty nieujawnione w bazie należy dodać, uzupełniając wymagane pola.
Wykonawca przed procesem cyfryzacji oznaczy dokumenty nowym numerem IEMZ za pomocą ich oklejenia uzgodnioną z Zamawiającym etykietą z kodem kreskowym.
W przypadku, wybranych rodzajów dokumentów, których stan techniczny nie pozwala na ich bezpośrednią digitalizację, lub które wykazują szczególne znaczenie dla Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia renowacji introligatorskiej tej części zasobu.
Przetworzeniu do postaci elektronicznej podlegać mają wszystkie przekazane w ramach niniejszego zamówienia dokumenty, każda ich strona, niezależnie od rodzaju dokumentu, za wyjątkiem stron nie zawierających treści. Będzie to dokumentacja źródłowa, zgromadzona i przechowywana w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, obejmująca operaty techniczne z następujących asortymentów robót: geodezyjnych operatów prawnych, sytuacyjno-wysokościowych i inwentaryzacyjnych.
Zasilenie baz danych Systemu PZGiK obejmuje dokumenty połączone do jednego pliku w formacie PDF z zachowaniem identyfikatora ewidencyjnego materiału zasobu nadanego operatowi technicznemu;
Uzupełnienie w obiektach rejestru operatów technicznych wszystkich ustalonych w toku prac, brakujących lub błędnie wpisanych atrybutów opisowych i przestrzennych;
Utworzenie brakujących obiektów rejestru zgłoszeń dla nieujawnionych w bazie operatów wraz z przypisaniem im wymaganych danych. Utworzenie lub uzupełnienie relacji obiektu zgłoszenia pracy geodezyjnej do obiektu operatu, a także przeniesienie tych wartości atrybutów, które mogą być wspólne dla tych obiektów;
W rejestrze operatów należy sprawdzić i uzupełnić odpowiednie zakresy i tak dla operatów prawnych należy sprawdzić i uzupełnić zakresy działkowe oraz rastrowe, a w przypadku pozostałych operatów zakresy rastrowe. W przypadku, kiedy działki będą posiadały informację o arkuszach ewidencyjnych, należy tę informację także uzupełnić, wraz z ewentualnym dodaniem archiwalnych numerów arkuszy do stosownego słownika. Podobnie postąpić z parcelami katastralnymi;
Dla obiektów operatów nieujawnionych lub nie posiadających identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu zgodnie z § 9 punkt 3 rozporządzenia PZGiK, należy takie identyfikatory nadać. Przy dokumentach składowych operatu należy zachować numerację identyfikatorów zgodną z kolejnością wynikającą z numeracji dokumentów w operacie, jakie nadano przy indeksacji opisowej.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania informacji dla danego operatu dotyczących łącznej ilości zeskanowanych stron oraz występujących uwag w procesie cyfryzacji, m.in.:
- kompletności dokumentu — brakujące strony, rozbieżności ze spisem treści;
- nieczytelności skanowanych strony;
- inne uwagi istotne w procesie udostępniania dokumentacji w formie cyfrowej.
Rzeczowy zakres prac oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia szczegółowo określają Warunki Techniczne - załącznik nr 1 do SWZ.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności
w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
(Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.).
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego;
Dodatkowy kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych;
72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126075,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126075,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126075,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Top-Info sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591990334
7.3.3) Ulica: ul. Barwinek 28 B
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126075,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Staszów i jednostek budżetowych Gminy Staszów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2028 r.".
- Przebudowa drogi leśnej nr 97 położonej na terenie leśnictwa Golejów
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Staszowie
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jedłownik, Radlin i Kokoszyce położonych w jednostce ewidencyjnej Wodzisław Śląski Powiatu Wodzisławskiego
- Dostawa bazy danych ewidencji gruntów i budynków EGIB -modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Dąbrówka, Domaszno, Krzczonów, Strzyżów i Zakościele, gm. Drzewica, pow. opoczyński.
- usługi sporządzania map i usługi odwzorowania cyfrowego.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
- Usługi zw zakresie oprogramowania: interfejs G2G, obsługa ZSZiK przez WWW, Rozbudowa PROW, oprogramowanie na potrzeby FS II III etap, Renty Strukturalne, PKI (wtyczki).
więcej: Usługi odwzorowania cyfrowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.