eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw w Sądzie Okręgowym w Toruniu



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw w Sądzie Okręgowym
w Toruniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571493

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piekary 51

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: (56)6105566

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@torun.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/public/postepowanie?postepowanie=35181766

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw w Sądzie Okręgowym
w Toruniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-824134d1-4dee-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021305/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw w Sądzie Okręgowym w Toruniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394858/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Inf. 351 - 4 / 22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 359288,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Okręgowym w Toruniu.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie Systemu w 4 salach rozpraw Sądu, w tym:
a) wykonanie oraz uzgodnienie ( uzyskanie pisemnej akceptacji) z Użytkownikiem końcowym Projektów technicznych dla każdej Sali rozpraw zgodnie z zał. do SWZ – opis przedmiotu zamówienia;
b) dostawę, instalację i konfigurację urządzeń technicznych na potrzeby wdrożenia i uruchomienia Systemu w salach rozpraw;
c) demontaż i przekazanie zamawiającemu obecnie zamontowanych systemów na salach rozpraw;
d) dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury podpisu elektronicznego;
e) instalację i konfiguracje Oprogramowania przekazanego przez Zamawiającego;
f) wdrożenie i produkcyjne uruchomienie Systemu
g) przeszkolenie personelu technicznego zgodnie z pkt 7 załącznika nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
h) wykonanie i aktualizacja Dokumentacji Systemu zgodnie z OPZ.
2) Świadczenie usług serwisu i wsparcie techniczne dla Zamawiającego ( Użytkownika końcowego Systemu) w lokalizacji objętej wdrożeniem systemu.
3) Udzielenie rękojmi i gwarancji na prawidłowe działanie Systemu.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy.
4. Sposób realizacji zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym zał. do SWZ.
5. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „ lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym równoważność rozumiana jest jako zachowanie parametrów funkcjonalnych, technicznych, operacyjnych, z zachowaniem wymogów określonych przepisami właściwymi z uwagi na przedmiot zamówienia. Zastosowanie w Opisie przedmiotu zamówienia odniesień do wskazanych norm, ocen technicznych i innych, o których mowa w art. 101 ustawy pzp, należy rozumieć wraz ze wskazaniem „ lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

32341000-5 - Mikrofony

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399471,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399471,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399471,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751387586

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 39A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39947187 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.