Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00385750/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 17 01 07.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070453336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kabaty 2
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 338602271
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beskid@beskidzywiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.beskidzywiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f83ca80-4d54-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 17 01 07.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f83ca80-4d54-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083887/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 17 01 07.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS-264/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 w ilości ok. 550 Mg. Oferowany sposób zagospodarowania odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. DZ.U.2023 poz.1587 tj. z póżn. zm.).
W/w odpad pochodzić będzie z przeprowadzonych prac remontowych i budowlanych. Wśród elementów tych mogą znajdować się m.in. gruz, części sanitariatów, płytki ceramiczne, rury plastikowe, fragmenty regipsów, połamane wiadra po emaliach itp.
2. Miejscem zbierania odpadów jest Zakład gospodarki odpadami BESKID ŻYWIEC Sp. z o.o. w Żywcu przy ul. Kabaty 2, natomiast miejscem zagospodarowania odpadów jest instalacja do zagospodarowania odpadów objętych przedmiotem zamówienia, którą dysponuje Wykonawca.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje także usługę transportu w/w odpadów do instalacji, którą dysponuje Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515
7.3.3) Ulica: Zawodzie 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-981
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
transport odpadów - podwykonawca:
PHU „ANGEL” Kamila Angiel, ul. Strażacka 9, 93-318 Łódź
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1417 S Jeleśnia - Pewel Wielka - Hucisko - Kurów polegająca na budowie chodnika dla pieszych w km. 5+323 - 6+323 w miejscowości Pewel Wielka
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do budynków w gminie Milówka
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
- Remont wewn drogi dojazdowej (...). Remont infrastruktury małego ronda przy hali 3A oraz malowanie oznakowania poziomego na terenie byłego drogowego przejścia granicznego Zwardoń Skalite
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- "Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie - etap I"
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Remont instalacji parowej oraz spływu kondensatu dla remontu kuchni w budynku nr 94 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 25/2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.