Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00409697/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
- 2022/BZP 00430845/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót branży elektrycznej i wentylacyjnej w ramach realizacji zadania: „Modernizacja kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych EKOWOD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531622986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 410 52 22
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 410 14 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ekowod.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekowod.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ekowood.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót branży elektrycznej i wentylacyjnej w ramach realizacji zadania: „Modernizacja kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-728ec06b-549d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020539/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie robót branży elektrycznej i wentylacyjnej w ramach realizacji zadania: „Modernizacja kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409697/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.XX/PZP/TP/R/2022.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 272603,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót branży elektrycznej i wentylacyjnej w ramach realizacji zadania: „Modernizacja kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie”.
2. Rodzaje robót do wykonania:
1) wykonanie robót branży elektrycznej:
wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej przedmiotowej instalacji,
montaż instalacji elektrycznej,
montaż opraw oświetleniowych,
wykonanie prób, pomiarów i testów instalacji,
wymiana wkładek bezpiecznikowych na BM 250A w złączu RE-3-ZK-483,
wyprowadzenie z zacisków wkładek bezpiecznikowych BM 250 linki 5 x LY120mm2 i wprowadzenie do złącza ZK,
zabudowa złącza ZK i wyposażenie go w wyłącznik główny ZOOA,
wyprowadzenie z wyłącznika głównego linki 5 × LY120 i wprowadzenia do rozdzielnicy głównej znajdującej się w holu szkoły,
wymiana w rozdzielnicy głównej rozłącznika na rozłącznik mocy 200A,
zabudowa dodatkowej szafki RGk w holu szkoły na potrzeby zasilania dedykowanej rozdzielnicy RK dla pomieszczeń kuchni i wyposażenie jej w rozłącznik izolacyjny bezpiecznikowy 160A,
wyprowadzenie z zacisków rozłącznika kabla YKYżo 5x95mm2 i wprowadzenia do rozdzielnicy RK dedykowanej dla pomieszczeń kuchni,
zabudowa rozdzielnicy RK i wyposażenie jej w osprzęt elektryczny (rozłącznik izolacyjny, ochronnik przepięć, wyłączniki różnicowoprądowe, wyłączniki nadprądowe),
wyprowadzenie z rozdzielnicy RK obwodów oświetleniowych przewodami YDY 4×1,5mm2.
2) wykonanie robót branży wentylacyjnej:
wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej przedmiotowej instalacji,
wykonanie niezbędnych przekuć, przewiertów, bruzd pod instalację,
wykonanie robót wykończeniowych,
montaż klimatyzacji w pom. kuchni,
montaż przewodów wentylacyjnych,
montaż wentylatorów lokalnych,
montaż okapów kuchennych,
montaż centrali wentylacyjnej nawiewnej,
montaż centrali wywiewnej,
montaż kratek wentylacyjnych i anemostatów,
montaż zasilania elektrycznego,
montaż automatyki instalacji,
wykonanie prób, pomiarów i testów instalacji,
uruchomienie instalacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: nr 2 do SWZ o nazwie „Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)”; nr 4 do SWZ o nazwie „Przedmiar robót”; nr 5 do SWZ o nazwie „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)”.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zmianami), opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), przedmiarem robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), a także innymi dokumentami opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektu.
5. Zamawiający udostępnia przedmiar robót, jako materiał pomocniczy do wyceny oferty. Wykonawca musi zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia i dokumentacji projektowej oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
6. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych.
Dodatkowe kody (CPV):
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach.
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego.
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych.
45312310-3 Ochrona odgromowa.
45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych.
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych.
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
45331210-1 Instalowanie wentylacji.
45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych.
71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje.
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją.
71300000-1 Usługi inżynieryjne.
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
71355000-1 Usługi pomiarowe.
7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z zapisami zawartymi w OPZ.
8. W przypadku gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (tj. w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, zestawieniach, formularzach) zostało wskazane pochodzenie materiałów (marka, znak towarowy, producent, dostawca urządzeń), Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń i materiałów równoważnych o takich samych parametrach techniczno-funkcjonalnych, które zagwarantuj realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewni uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który zastosuje podczas wykonywania zamówienia rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SWZ, będzie obowiązany uprzednio uzgodnić zmiany na piśmie z Zamawiającym i wykazać, że zastosowane przez niego w ramach realizacji umowy materiały, urządzenia, sprzęt lub wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. Ewentualna równoważność musi być wykazywana głównie tam, gdzie Zamawiający ustalił opis przedmiotu umowy przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty. Natomiast jeżeli Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podał minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany będzie zaoferować produkt o właściwościach takich samych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (potwierdzających zgodność cech technicznych, jakościowych i funkcjonalnych z cechami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi wskazanymi w SWZ).
9. Wykonawca może realizować przedmiot umowy o cechach odpowiadających cechom wskazanym w opisie przedmiotu umowy lub lepszych od nich, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.
10. Zastosowanie rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej, bez uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego, zostanie uznane przez Zamawiającego, że przedmiot umowy nie został wykonany w sposób prawidłowy i odmówi jego odbioru.
11. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu do końcowego protokołu odbioru robót).
12. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia.
13. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi
przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.
14. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – minimum 36 miesięcy.
Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
15. Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie, przy ul. Reymonta 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319062,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319062,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319062,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-INSTAL MARYSZCZAK DARIUSZ, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7521328416, REGON: 531622986
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Stanisława Reymonta 31 lok. 12
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I USŁUG KOMUNALNYCH "EKOWOD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I USŁUG KOMUNALNYCH "EKOWOD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319062,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Usunięcie 67 sztuk drzew i 127,5 m2 krzewów, pielęgnacja 62 sztuk drzew na terenie gminy Namysłów
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Głuszynie
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działek położonych w miejscowości Smarchowice Wielkie
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2025
- Dostosowanie Domu Dziecka "Szansa" przy ul. Pułaskiego 3b w Namysłowie do wymagań p.poż.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę kompleksu sportowego Orlik wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Wołodyjowskiego na od ul. Żeromskiego do ul. Barbary oraz ul. Barbary na odcinku od ul. Wołodyjowskiego do ul. Zygmuntowskiej w m. Marki.
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.