eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanów"Wyposażenie świetlicy w Domachowie, gmina Polanów"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie świetlicy w Domachowie, gmina Polanów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Polanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 4

1.5.2.) Miejscowość: Polanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (094)3188329

1.5.8.) Numer faksu: (094)3188387

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@polanow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.polanow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyposażenie świetlicy w Domachowie, gmina Polanów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2bf97af-341f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia otrzymał dofinansowanie na operacje typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „ Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348044/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.II.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie – meble kuchenne wraz z AGD, meble do pracowni multimedialnej, meble do Sali głównej.
1. Kuchnia – meble i AGD
1.1 Meble kuchenne
1.2 Szafki stojące
1.3 Chłodziarko – zamrażarka w zabudowie
1.4 Zmywarka w zabudowie meblowej
1.5 Zlew jednokomorowy z baterią – 1 kpl
1.6 Płyta indukcyjna z piekarnikiem – 1 szt.
1.7 Okap kuchenny – 1 szt.
2. Sala główna – meble
1.1 Stolik kwadratowy – 15 szt.
1.2 Szafa – 1 kpl
1.3 Regał otwarty – 2 szt.
1.4 Stolik okrągły – 1 szt.
1.5 Lampa podłogowa – 1 szt.
1.6 Krzesło – 50 szt.
1.7 Wieszak kolor – 1 szt.
1.8 Fotel uszak – 2 szt.
3. Wyposażenie dodatkowe
1.1 Szafy – 1 kpl
1.2 Wertykale okienne
4. Sala multimedialna
1.1 Biurko – 5 szt.
1.2 Fotel obrotowy – 5 szt.


5. Kuchnia wyposażenie
1.1 Patelnie w zestawie – 2 kpl
1.2 Zestaw garnków ( 10 elementów ) – 2 kpl
1.3 Wypiekacz do chleba
1.4 Parowar
1.5 Zestaw noży ( 5 sztuk ) – 3 kpl
1.6 Warnik do wody
1.7 Czajnik elektryczny 2,5 l
1.8 Zestaw 6 łyżek kuchennych - 2 kpl
1.9 Ekspres ciśnieniowy
1.10 Gofrownica -2 szt.
1.11 Kuchenka mikrofalowa
1.12 Robot kuchenny
1.13 Pucharki do lodów -50 szt.
1.14 Kubek do herbaty - 50 szt.
1.15 Filiżanka ze spodkiem - 50 szt.
1.16 Zestaw cukiernica + mlecznik – 3 kpl
1.17 Cedzak ( druszlak ) – 3 szt.
1.18 Salaterka ok. 23cm – 5 szt.
1.19 Salaterka ok. 18 cm – 5 szt.
1.20 Salaterka ok. 15 cm – 5 szt.
1.21 Salaterka ok. 10 cm – 5 szt.
1.22 Blacha do pieczenia ciasta - 2 szt.
1.23 Keksówka żaroodporna – 2 szt.
1.24 Forma prostokątna – 2 szt.
1.25 Talerz stalowy ok. 39 x 17 cm – 4 szt.
1.26 Taca do serwowania / podawania wym. 55 x 38 cm – 4 szt.
1.27 Taca – Taca kuchenna / taca kelnerska – 4 szt.
1.28 Garnek stalowy ok 30 l – 2 szt.
1.29 Zestaw obiadowy ( na 12 osób ) – 4 kpl
1.30 Szklanki do napojów – 50 szt.
1.31 Forma do pieczenia w piekarniku o wym. 20x30x6 cm – 2 szt.
1.32 Forma do tarty o średnicy 28 cm – 2 szt.
1.33 Tortownica z szklaną podstawą 26 cm – 2 szt.
1.34 Szybkowar
1.35 Komplet sztućców dla 6 osób – 9 kpl
1.36 Deska drewniana - 3 szt.
1.37 Chochla kuchenna – 4 szt.
1.38 Mop parowy
1.39 Mop obrotowy ( mop + wiadro )
1.40 Miotła na trzonku – 1 szt.
1.41 Szufelka
1.42 Kosz na odpady – 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 77805,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wyposażenie pracowni multimedialnej w sprzęt komputerowy, gry multimedialne i sprzęt biurowy:
1.1 Projektor
1.2 Karaoke
1.3 Zestaw nagłośnieniowy PA
1.4 Telewizor 85 cali
1.5 Uchwyt do TV
1.6 Drukarka wielofunkcyjna laserowa
1.7 Gilotyna do papieru
1.8 Laptop – 6 szt.
1.9 Laminator
1.10 Konsola do gier
- kontroler do gier – 8 kpl,
- słuchawki do gier – 8 kpl,
- gra typu FIFA 22,
- gra typu Minecraft ,
- gra typu Hot Wheeeles,
- gra typu Just Dance,
- gra typu Zaśpiewajmy,
- podłoga interaktywna,

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 54197,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wyposażenie plastyczno – rekreacyjne
Tabela 1 - Wyposażenie plastyczno – rekreacyjne
1.1 Sztaluga trójnożna drewniana – 6 szt.
1.2 Stół do tenisa
1.3 Leżak drewniany składany – 30 szt.
1.4 Piłkarzyki ( stół do gry )
1.5 Zestaw do badmintona – 3 kpl
1.6 Zestaw rakietek do tenisa – 2 kpl
1.7 Zestaw piłek do tenisa - 60szt.
1.8 Maty do fitnessu – 10 szt.
1.9 Piłka gimnastyczna – 10 szt.
1.10 Kijki trekkingowe – 20 szt.
1.11 Hula Hop z masażem – 10szt.
1.12 Zestaw hantli do fitnessu – 3 kpl
1.13 Gry edukacyjne :
- domino z dzwonkiem i zjeżdżalnią,
- domino gra planszowa,
- drewniana gra domino,
- domino plastikowe,
- klocki drewniane,
- gra edukacyjna alfabet,
- gra edukacyjna typu zgadnij czyja to flaga,
- gra edukacyjna Opowiem Ci mamo… - 2 szt.
- gra edukacyjna w poznanie zawodów,
- gra edukacyjna typu quiz,
- gra edukacyjna supermatematyk,
- gra edukacyjna ciało człowieka,
- układanka edukacyjna , gra słów,
- gra prawda czy fałsz,
- gra karciana typu duszki,
- gra edukacyjna- zgadywanki ortograficzne,
- gra karciana typu UNO,
- gra karciana typu DOS,
- gra typu statki,
- gra typu Gorący ziemniak,
- scrabble,
- statki- gra magnetyczna,
- gra milionerzy,
- gra na czas z klepsydrą,
- gra 5 sekund,
- gra planszowa Chińczyk,
- gra planszowa ludo chinczyk,
- bierki – 4 szt.
- szachy i warcaby – 2 szt.
- drewniane klocki w skrzynce,
- drewniana układanka – klaun,
- drewniana układanka – mozaika 44 el.
- klocki drewniane- zamek warowny,
- drewniane klocki magnetyczne,
- puzzle 3 obrazki,
- puzzle alladyn ,
- książeczki edukacyjne – 3 szt.
- domek dla lalek,
- lalka szmaciana- dziewczynka,
- lalka szmaciana- chłopiec,
- świecąca skakanka,
- skakanka ze zwierzątkami myszki,
- skakanka ze zwierzątkami kotki,
- drewniane kręgle żabki,
- latawiec,
- ringo – 2 szt.
- fartuszek lekarski,
- kostium szpiega,
- kask strażacki z szybką,
- kask budowlany ,
- kostium kowboja,
- kostium księżniczki,
- kostium fryzjerki,
- kostium magika,
- pojemnik na zabawki niebieski,
- pojemnik na zabawki żółty,
- interaktywny globus edukacyjny.
Tabela 2 - Wyposażenie do zajęć rękodzielniczych
1.1 Lampa nabiurkowa – 10 szt.
1.2 Szydełka zestaw
1.3 Zestaw drutów – 10 kpl
1.4 Krosno tkackie – 10 kpl
1.5 Lupa na szyję – 10 szt.
1.6 Maszyna do szycia – 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 28605,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112100,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141516,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382876733

7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30659,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128535,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30659,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386354339

7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30659,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.