Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348044/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie świetlicy w Domachowie, gmina Polanów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Polanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Polanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: (094)3188329
1.5.8.) Numer faksu: (094)3188387
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@polanow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.polanow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposażenie świetlicy w Domachowie, gmina Polanów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2bf97af-341f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia otrzymał dofinansowanie na operacje typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „ Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348044/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.II.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie – meble kuchenne wraz z AGD, meble do pracowni multimedialnej, meble do Sali głównej.1. Kuchnia – meble i AGD
1.1 Meble kuchenne
1.2 Szafki stojące
1.3 Chłodziarko – zamrażarka w zabudowie
1.4 Zmywarka w zabudowie meblowej
1.5 Zlew jednokomorowy z baterią – 1 kpl
1.6 Płyta indukcyjna z piekarnikiem – 1 szt.
1.7 Okap kuchenny – 1 szt.
2. Sala główna – meble
1.1 Stolik kwadratowy – 15 szt.
1.2 Szafa – 1 kpl
1.3 Regał otwarty – 2 szt.
1.4 Stolik okrągły – 1 szt.
1.5 Lampa podłogowa – 1 szt.
1.6 Krzesło – 50 szt.
1.7 Wieszak kolor – 1 szt.
1.8 Fotel uszak – 2 szt.
3. Wyposażenie dodatkowe
1.1 Szafy – 1 kpl
1.2 Wertykale okienne
4. Sala multimedialna
1.1 Biurko – 5 szt.
1.2 Fotel obrotowy – 5 szt.
5. Kuchnia wyposażenie
1.1 Patelnie w zestawie – 2 kpl
1.2 Zestaw garnków ( 10 elementów ) – 2 kpl
1.3 Wypiekacz do chleba
1.4 Parowar
1.5 Zestaw noży ( 5 sztuk ) – 3 kpl
1.6 Warnik do wody
1.7 Czajnik elektryczny 2,5 l
1.8 Zestaw 6 łyżek kuchennych - 2 kpl
1.9 Ekspres ciśnieniowy
1.10 Gofrownica -2 szt.
1.11 Kuchenka mikrofalowa
1.12 Robot kuchenny
1.13 Pucharki do lodów -50 szt.
1.14 Kubek do herbaty - 50 szt.
1.15 Filiżanka ze spodkiem - 50 szt.
1.16 Zestaw cukiernica + mlecznik – 3 kpl
1.17 Cedzak ( druszlak ) – 3 szt.
1.18 Salaterka ok. 23cm – 5 szt.
1.19 Salaterka ok. 18 cm – 5 szt.
1.20 Salaterka ok. 15 cm – 5 szt.
1.21 Salaterka ok. 10 cm – 5 szt.
1.22 Blacha do pieczenia ciasta - 2 szt.
1.23 Keksówka żaroodporna – 2 szt.
1.24 Forma prostokątna – 2 szt.
1.25 Talerz stalowy ok. 39 x 17 cm – 4 szt.
1.26 Taca do serwowania / podawania wym. 55 x 38 cm – 4 szt.
1.27 Taca – Taca kuchenna / taca kelnerska – 4 szt.
1.28 Garnek stalowy ok 30 l – 2 szt.
1.29 Zestaw obiadowy ( na 12 osób ) – 4 kpl
1.30 Szklanki do napojów – 50 szt.
1.31 Forma do pieczenia w piekarniku o wym. 20x30x6 cm – 2 szt.
1.32 Forma do tarty o średnicy 28 cm – 2 szt.
1.33 Tortownica z szklaną podstawą 26 cm – 2 szt.
1.34 Szybkowar
1.35 Komplet sztućców dla 6 osób – 9 kpl
1.36 Deska drewniana - 3 szt.
1.37 Chochla kuchenna – 4 szt.
1.38 Mop parowy
1.39 Mop obrotowy ( mop + wiadro )
1.40 Miotła na trzonku – 1 szt.
1.41 Szufelka
1.42 Kosz na odpady – 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 77805,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wyposażenie pracowni multimedialnej w sprzęt komputerowy, gry multimedialne i sprzęt biurowy:1.1 Projektor
1.2 Karaoke
1.3 Zestaw nagłośnieniowy PA
1.4 Telewizor 85 cali
1.5 Uchwyt do TV
1.6 Drukarka wielofunkcyjna laserowa
1.7 Gilotyna do papieru
1.8 Laptop – 6 szt.
1.9 Laminator
1.10 Konsola do gier
- kontroler do gier – 8 kpl,
- słuchawki do gier – 8 kpl,
- gra typu FIFA 22,
- gra typu Minecraft ,
- gra typu Hot Wheeeles,
- gra typu Just Dance,
- gra typu Zaśpiewajmy,
- podłoga interaktywna,
4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 54197,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wyposażenie plastyczno – rekreacyjneTabela 1 - Wyposażenie plastyczno – rekreacyjne
1.1 Sztaluga trójnożna drewniana – 6 szt.
1.2 Stół do tenisa
1.3 Leżak drewniany składany – 30 szt.
1.4 Piłkarzyki ( stół do gry )
1.5 Zestaw do badmintona – 3 kpl
1.6 Zestaw rakietek do tenisa – 2 kpl
1.7 Zestaw piłek do tenisa - 60szt.
1.8 Maty do fitnessu – 10 szt.
1.9 Piłka gimnastyczna – 10 szt.
1.10 Kijki trekkingowe – 20 szt.
1.11 Hula Hop z masażem – 10szt.
1.12 Zestaw hantli do fitnessu – 3 kpl
1.13 Gry edukacyjne :
- domino z dzwonkiem i zjeżdżalnią,
- domino gra planszowa,
- drewniana gra domino,
- domino plastikowe,
- klocki drewniane,
- gra edukacyjna alfabet,
- gra edukacyjna typu zgadnij czyja to flaga,
- gra edukacyjna Opowiem Ci mamo… - 2 szt.
- gra edukacyjna w poznanie zawodów,
- gra edukacyjna typu quiz,
- gra edukacyjna supermatematyk,
- gra edukacyjna ciało człowieka,
- układanka edukacyjna , gra słów,
- gra prawda czy fałsz,
- gra karciana typu duszki,
- gra edukacyjna- zgadywanki ortograficzne,
- gra karciana typu UNO,
- gra karciana typu DOS,
- gra typu statki,
- gra typu Gorący ziemniak,
- scrabble,
- statki- gra magnetyczna,
- gra milionerzy,
- gra na czas z klepsydrą,
- gra 5 sekund,
- gra planszowa Chińczyk,
- gra planszowa ludo chinczyk,
- bierki – 4 szt.
- szachy i warcaby – 2 szt.
- drewniane klocki w skrzynce,
- drewniana układanka – klaun,
- drewniana układanka – mozaika 44 el.
- klocki drewniane- zamek warowny,
- drewniane klocki magnetyczne,
- puzzle 3 obrazki,
- puzzle alladyn ,
- książeczki edukacyjne – 3 szt.
- domek dla lalek,
- lalka szmaciana- dziewczynka,
- lalka szmaciana- chłopiec,
- świecąca skakanka,
- skakanka ze zwierzątkami myszki,
- skakanka ze zwierzątkami kotki,
- drewniane kręgle żabki,
- latawiec,
- ringo – 2 szt.
- fartuszek lekarski,
- kostium szpiega,
- kask strażacki z szybką,
- kask budowlany ,
- kostium kowboja,
- kostium księżniczki,
- kostium fryzjerki,
- kostium magika,
- pojemnik na zabawki niebieski,
- pojemnik na zabawki żółty,
- interaktywny globus edukacyjny.
Tabela 2 - Wyposażenie do zajęć rękodzielniczych
1.1 Lampa nabiurkowa – 10 szt.
1.2 Szydełka zestaw
1.3 Zestaw drutów – 10 kpl
1.4 Krosno tkackie – 10 kpl
1.5 Lupa na szyję – 10 szt.
1.6 Maszyna do szycia – 10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 28605,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112100,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141516,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382876733
7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 39
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30659,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30659,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386354339
7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LU INDUSTRIALS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
LU INDUSTRIALS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30659,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15INNE PRZETARGI POLANÓW
więcej: przetargi POLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.