eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BychawaDostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z dostawą sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania oraz usługami szkoleniowymi dla Gminy Bychawa w ramach projektu Cyfrowa Gmina



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z dostawą sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania oraz usługami szkoleniowymi dla Gminy Bychawa w ramach projektu Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.bychawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z dostawą sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania oraz usługami szkoleniowymi dla Gminy Bychawa w ramach projektu Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bffe0989-3fe9-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012020/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z dostawą sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania oraz usługami szkoleniowymi dla Gminy Bychawa w ramach projektu Cyfrowa Gmina.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Cyfrowa Gmina" współfinansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT- EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370862/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Wdrożenie usług portalu obsługi interesanta przez Internet
Uruchomienie e-usług publicznych - zakup licencji portalu interesanta eJST - zakup licencji i wdrożenie portalu podatkowego umożliwiającego mieszkańcom gminy logowanie się przez Internet przy wykorzystaniu uwierzytelnienia Profilem Zaufanym do portalu prezentującego stan rozliczeń podatków i opłat lokalnych z możliwością zdalnej płatności elektronicznej oraz składaniem formularzy elektronicznych (deklaracji i informacji) związanych z podatkami i opłatami lokalnymi,
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- uruchomienie e-usług publicznych – zakup licencji portalu interesanta – 1 szt.,
- integrację systemów eksploatowanych przez urząd z systemem do zdalnej obsługi mieszkańca – 1szt.
- uruchomienie e-usług publicznych – wdrożenie portalu interesanta – eJST – 1 szt.,
- szkolenia w zakresie obsługi portalu interesanta – 15 osób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1a do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla Części I.
Ponadto:
Wykonawca udzieli licencji na dostarczane Oprogramowanie na zasadach wskazanych w Załączniku nr 3a. – Projekt umowy dla Części I.
Wykonawca udzieli gwarancji na System, w tym na Oprogramowanie Aplikacyjne, na okres minimum 36 miesięcy na zasadach wskazanych w Załączniku nr 3a do SWZ – Projekt umowy dla Części I.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia są użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych produktów lub usług pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż te, które one zastępują. Jeżeli ww. dokumentacja wskazywałaby dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych, podczas realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany ująć w ofercie wykaz materiałów i urządzeń równoważnych, oraz rozwiązań równoważnych, podając informacje na temat nazw (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych rozwiązań równoważnych, oraz załączyć do oferty odpowiednie dokumenty odnoszące się do rozwiązań równoważnych, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ i jej załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.5.5.) Wartość części: 100813,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia – Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
Przedmiotem zamówienia jest zakup n.w. sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego:
- serwer- 1 szt
- serwer NAS – 1 szt
- stacje robocze zwykłe – 13 szt.
- stacje robocze zaawansowane – 4 szt.
- laptopy – 5 szt.
- monitory komputerowe – 6 szt.
- przełączniki sieciowe zarządzalne – 6 szt.
- oprogramowania biurowe typu Microsoft Office 2021 Home & Business 32/64 bit PL (polska wersja językowa) lub równoważne – 42 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne sprzętu komputerowego i oprogramowania zawarte są w załączniku Nr 1b - opisie przedmiotu zamówienia dla Części II.

3.2. Informacje i wymagania dodatkowe:
1) Sprzęt i oprogramowanie musi pochodzić z autoryzowanego przez jego producenta kanału dystrybucji w UE i nie mogą być obciążone uprzednio nabytymi prawami podmiotów trzecich (subdystrybucja, niezależni brokerzy) oraz musi być przeznaczony do sprzedaży i serwisu na rynku polskim.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia legalności dostawy bezpośrednio u polskiego przedstawiciela producenta w szczególności ważności i zakresu uprawnień licencyjnych oraz gwarancyjnych.
3) Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie może być refabrykowany, nie może posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania, itp.
4) Zamawiający sprawdzi spełnienie powyższych warunków w polskim biurze producenta na podstawie numeru seryjnego urządzenia – w przypadku niezgodności deklaracji Wykonawcy z opinią producenta Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu zamówienia, jako niezgodnego ze specyfikacją warunków zamówienia.
5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia są użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych produktów lub usług pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż te, które one zastępują. Jeżeli ww. dokumentacja wskazywałaby dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych, podczas realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany ująć w ofercie wykaz materiałów i urządzeń równoważnych, oraz rozwiązań równoważnych, podając informacje na temat nazw (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych rozwiązań równoważnych, oraz załączyć do oferty odpowiednie dokumenty odnoszące się do rozwiązań równoważnych, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ i jej załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48821000-9 - Serwery sieciowe

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 168260,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123984,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikrobit Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008348837

7.3.3) Ulica: ul. Tomasza Zana

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-601

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123984,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217355,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217355,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217355,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Speedserwis Tomasz Wroński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060768697

7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 19

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-709

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217355,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.