Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00382647/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Gmin Powiatu Radomszczańskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN POWIATU RADOMSZCZAŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590787313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 7
1.5.2.) Miejscowość: Kodrąb
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-512
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgpr@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f67c2567-330c-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Gmin Powiatu Radomszczańskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f67c2567-330c-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00334331/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Gmin Powiatu Radomszczańskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10896570,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – budowa, przebudowa oraz remont dróg na terenie gminy Przedbórz, Wielgomłyny, Masłowice, Kodrąb3.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Remont drogi gminnej Nr 112473E na odcinku o długości 2.000,00 m i szerokości jezdni od 5,05 m do 5,15 m Józefów - Góry Mokre wraz z robotami towarzyszącymi na działce o numerze ewidencyjnym 174 obręb 0008 Józefów, gm. Przedbórz.
2) Remont drogi gminnej nr 112554E Marianin – Odrowąż – Wola Kuźniewska – Myśliwczów w miejscowości Wola Kuźniewska na odcinku o długości 999,18 m i szerokości jezdni 5,0 m wraz z robotami towarzyszącymi na działkach o numerach ewidencyjnych 365, 391/2, 71 obręb 0019 Wola Kuźniewska gm. Wielgomłyny
3) Przebudowę drogi gminnej 112403E w miejscowości Chełmo na odcinku o długości 758,64 m i szerokości jezdni od 4,60 m do 4,80 m wraz z robotami towarzyszącymi na działce o numerze ewidencyjnym 683 obręb 0003 Chełmo gm. Masłowice.
Przebudowę drogi gminnej nr 112254E w miejscowości Huta Przerębska na odcinku o długości 1.000,00 m i szerokości jezdni od 4,20 m do 4,50 m wraz z robotami towarzyszącymi na działkach o numerach ewidencyjnych 30, 96 obręb 0005 Huta Przerębska gm. Masłowice.
Przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Kraszewice (Moczydła) na odcinku o długości 400,00 m i szerokości jezdni 3,20 m wraz z robotami towarzyszącymi na działce o numerze ewidencyjnym 441 obręb 0003 Chełmo oraz działkach o numerach ewidencyjnych 338/3; 704 obręb 0011 Kraszewice, gm. Masłowice
4) Przebudowę drogi gminnej nr 112264E w miejscowości Zalesie obręb Lipowczyce na odcinku o długości 999,77 m i szerokości jezdni 4,5 m do wraz z robotami towarzyszącymi na działkach o numerach ewidencyjnych 315, 418 obręb Lipowczyce gm. Kodrąb
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Dokumentacja projektowa
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiary robót
Uwaga:
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.
3.2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest (dotyczy Części 1, Części 2 oraz Części 3 zamówienia):
a) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
b) opracować i uzgodnić z właściwym zarządcą terenu projekt organizacji ruchu.
3.3. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego (dotyczy Części 1, Części 2 oraz Części 3 zamówienia):
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji (na dzień odbioru Wykonawca winien dysponować mapą geodezyjną powykonawczą z potwierdzeniem jej wniesienia do zasobu geodezyjnego),
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim zawierającej co najmniej:
a) dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia do użytkowania do PINB,
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) mapy geodezyjne powykonawcze,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika robót:
• o wykonaniu robót zgodnie z Dokumentacją projektową oraz ustawą Prawo budowlane,
• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
• o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Robót,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD lub innym nośniku danych.
3.4. Zamawiający wymaga by czynności w zakresie wykonania robót branży drogowej wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2023r. poz. 1465 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia w ramach stosunku pracy u Wykonawcy, Podwykonawców robót lub usług. Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie).
3.5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Zamawiający wskazuje dla tych rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich wymaganych dla nich parametrów.
Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 12 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających równoważność zastosowanych rozwiązań lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 4080975,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – budowa, przebudowa oraz remont dróg na terenie gminy Kobiele Wielkie, Żytno, Gidle, Radomsko3.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Remont drogi gminnej położonej w miejscowości Babczów Gmina Kobiele Wielkie w ramach zadania "Przebudowa drogi w miejscowości Babczów” na odcinku o długości 1.309,73 m i szerokości jezdni 4,0 m wraz z robotami towarzyszącymi na działce o numerze ewidencyjnym 346 obręb Babczów gm. Kobiele Wielkie
2) Remont odcinka drogi gminnej – Brycz – Maluszyn gm. Żytno na powierzchni 2116 m2 na działce o numerze ewidencyjnym 189 obręb Maluszyn, gm. Żytno
Przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Czarny Las na odcinku o długości 1.610,00 m i szerokości jezdni 3,00 m wraz z robotami towarzyszącymi na działce o numerze ewidencyjnym 533 obręb Polichno gm. Żytno
Remont drogi asfaltowej w miejscowości Łazów na powierzchni 2340m2 na działce o numerze ewidencyjnym 246, obręb 13 Łazow, gm. Żytno
3) Remont drogi gminnej nr 112066E Graby – Michałopol na odcinku o długości 980 m i szerokości jezdni 4,0 m wraz z robotami towarzyszącymi na działka o numerach ewidencyjnych 473/1, 465/2, 466/2, 467/2, 468/2 obręb 0011 Michałopol gm. Gidle
4) Remont drogi gminnej w miejscowości Dziepółć na odcinku o długości 1775,10 m i szerokości jezdni 5,0 m wraz z robotami towarzyszącymi na działce o numerze ewidencyjnej 528 obręb Dziepółć gm. Radomsko
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Dokumentacja projektowa
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiary robót
Uwaga:
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.
3.2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest (dotyczy Części 1, Części 2 oraz Części 3 zamówienia):
a) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
b) opracować i uzgodnić z właściwym zarządcą terenu projekt organizacji ruchu.
3.3. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego (dotyczy Części 1, Części 2 oraz Części 3 zamówienia):
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji (na dzień odbioru Wykonawca winien dysponować mapą geodezyjną powykonawczą z potwierdzeniem jej wniesienia do zasobu geodezyjnego),
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim zawierającej co najmniej:
a) dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia do użytkowania do PINB,
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) mapy geodezyjne powykonawcze,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika robót:
• o wykonaniu robót zgodnie z Dokumentacją projektową oraz ustawą Prawo budowlane,
• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
• o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Robót,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD lub innym nośniku danych.
3.4. Zamawiający wymaga by czynności w zakresie wykonania robót branży drogowej wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2023r. poz. 1465 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia w ramach stosunku pracy u Wykonawcy, Podwykonawców robót lub usług. Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie).
3.5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Zamawiający wskazuje dla tych rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich wymaganych dla nich parametrów.
Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 12 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających równoważność zastosowanych rozwiązań lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 4391603,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia – budowa, przebudowa oraz remont dróg na terenie gminy Kamieńsk, Dobryszyce, Lgota Wielka3.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Przebudowę drogi gminnej nr 112155E ul. Adama Mickiewicza w Barczkowicach na odcinku o długości 460 m i szerokości jezdni 5,0 m wraz z robotami towarzyszącymi na działce o numerze ewidencyjnym 100 obreb Barczkowice gm. Kamieńsk
Budowę odcinka drogi gminnej ul. Zdzitowieckiego w msc. Barczkowice na odcinku o długości 179 m i szerokości jezdni 5,0 m wraz z robotami towarzyszącymi na działkach o numerach ewidencyjnych 199, 200/1, 236 obręb Barczkowice gm. Kamieńsk
Remont drogi wewnętrznej na działce o numerze ewidencyjnym 127 obręb Barczkowice gm. Kamieńsk na odcinku o długości 143,16 m i szerokości jedni 4,0 m wraz z robotami towarzyszącymi
2) Przebudowę drogi wewnętrznej na działce 571/1 obręb Blok Dobryszyce Gmina Dobryszyce na odcinaku o długości 375,30 m i szerokości jezdni 3,5 m wraz z robotami towarzyszącymi
Przebudowę drogi wewnętrznej w m. Wiewiórów na odcinku o długości 530 m i szerokości jezdni od 2,5 m do 3,0 m wraz z robotami towarzyszącymi na działce o numerze ewidencyjnym 411 obręb Wiewiórów gm. Dobryszyce
3) Przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Woźniki w ramach zadania przebudowa i rozbudowa drogi do pól w m. Woźniki na odcinku o długości 707,56 m i szerokości jezdni od 4,00 do 5,00 m na działce o numerze ewidencyjnym 423 obręb 0010 Woźniki, gm. Lgota Wielka
Przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Krzywanice na odcinku o długości ok. 245 m i szerokości jezdni od 3,00 do 5,00 m wraz z robotami towarzyszącymi na działkach o numerach ewidencyjnych 6, 140, 470 obręb Krzywanice gm. Lgota Wielka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Dokumentacja projektowa
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiary robót
Uwaga:
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.
3.2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest (dotyczy Części 1, Części 2 oraz Części 3 zamówienia):
a) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
b) opracować i uzgodnić z właściwym zarządcą terenu projekt organizacji ruchu.
3.3. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego (dotyczy Części 1, Części 2 oraz Części 3 zamówienia):
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji (na dzień odbioru Wykonawca winien dysponować mapą geodezyjną powykonawczą z potwierdzeniem jej wniesienia do zasobu geodezyjnego),
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim zawierającej co najmniej:
a) dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia do użytkowania do PINB,
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) mapy geodezyjne powykonawcze,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika robót:
• o wykonaniu robót zgodnie z Dokumentacją projektową oraz ustawą Prawo budowlane,
• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
• o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Robót,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD lub innym nośniku danych.
3.4. Zamawiający wymaga by czynności w zakresie wykonania robót branży drogowej wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2023r. poz. 1465 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia w ramach stosunku pracy u Wykonawcy, Podwykonawców robót lub usług. Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie).
3.5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Zamawiający wskazuje dla tych rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich wymaganych dla nich parametrów.
Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 12 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających równoważność zastosowanych rozwiązań lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 2423991,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3496871,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4230521,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3496871,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano – Drogowy „DUKT” Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 959-195-20-26
7.3.3) Ulica: Przedborska 84
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ziemne, roboty przygotowawcze, rowy przydrożne; nazwa nie jest znana na etapie przetargu
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3496871,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4185848,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4798934,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4185848,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano – Drogowy „DUKT” Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 959-195-20-26
7.3.3) Ulica: Przedborska 84
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ziemne, roboty przygotowawcze, remont przepustów, roboty brukarskie; nazwa nie jest znana na etapie przetargu
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4185848,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3130858,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3240553,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3130858,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 575-138-34-87
7.3.3) Ulica: Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3130858,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KODRĄB
więcej: przetargi KODRĄB »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na odcinku Domasławice - Goszcz na terenie gminy Twardogóra
- Remont drogi gminnej 120711K (ul. Miechowska) w km od 1+736,40 do 1+996,40 w miejscowości Wolbrom, Gmina Wolbrom
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Przebudowa ulicy Towarowej w Chełmie I etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.