eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoWykonanie prac budowlanych polegających na dostawie i montażu hali pneumatycznej wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w COS-OPO w Giżycku



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie prac budowlanych polegających na dostawie i montażu hali pneumatycznej wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w COS-OPO w Giżycku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu

1.3.) Oddział zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 22

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.gizycko@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac budowlanych polegających na dostawie i montażu hali pneumatycznej wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w COS-OPO w Giżycku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7efea69-c7c1-485a-94b3-76148d10f95b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248391/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Odtworzenie hali pneumatycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7efea69-c7c1-485a-94b3-76148d10f95b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane zostały w rozdziale X i XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż Administratorem danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: inspektor.odo@cos.pl.
2. Dane osobowe Wykonawcy i jego przedstawicieli będą przetwarzane w celu zawarcia umowy lub realizacji działań niezbędnych do zawarcia umowy przed jej zawarciem, a podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest Art. 6, ust. 1, lit. b) RODO. Dane osobowe mogą zostać również wykorzystane w celu potwierdzenia kwalifikacji i uprawnień wymaganych przepisami prawa, które powinni posiadać przedstawiciele Wykonawcy w ramach współpracy z Administratorem. Jest to podstawa prawna przetwarzania danych osobowych wynikająca z Art. 6 ust. 1, lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
3. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z wymagań prawnych nakładanych na Administratora w zakresie prowadzenia postępowań zakupowych i związanych z nim czynności. Dane osobowe Wykonawcy i jego przedstawicieli mogą zostać udostępnione dostawcom systemów informatycznych i kancelariom prawnym, z którymi współpracuje Administrator. Dane osobowe Wykonawcy mogą zostać upublicznione zgodnie z wymaganiami prawnymi w obszarze zamówień publicznych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4. Wykonawca/Oferent lub jego przedstawiciele posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.*
5. Wykonawca/Oferent lub jego przedstawiciele mają prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Wykonawcę/Oferenta danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy i współpracy z Administratorem.
6. Wykonawca/Oferent jest zobowiązany do przekazania niniejszej informacji swoim przedstawicielom, których dane zostaną przekazane Administratorowi w ramach realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GŻ/P/08/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie dostawy i montażu hali pneumatycznej w konstrukcji bezlinowej wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w COS-OPO w Giżycku, koncepcja hali szczelnej. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
- roboty rozbiórkowe i porządkowe;
- roboty budowlane w zakresie nawierzchni i zagospodarowania terenu;
- dostawę i montaż hali pneumatycznej;
- dostawę i montaż kompletnego wyposażenia;
- opracowanie i wdrożenie kompletnego systemu automatyki i sterowania;
- opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej;
- przeprowadzenie szkolenia wyznaczonym pracownikom zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi hali pneumatycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 8 do SWZ – dodatkowe informacje i wytyczne, nr 9 – przedmiar (z zastrzeżeniem ustępu 7 niniejszego rozdziału), nr 10 – koncepcja systemu automatyki i sterowania, nr 11 – raport z badania kotew.
Pozostałe informacje dotyczące niezbędnych do wykonania prac oraz wytyczne materiałowe (niewymienione w SWZ i załącznikach, a niezbędne dla prawidłowej i rzetelnej realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca zobowiązany jest ocenić samodzielnie podczas obowiązkowej wizji lokalnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej
3 000 000,00 zł

d) zdolności technicznej i zawodowej:
1.d) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał,

1.d.1) W ZAKRESIE HALI PNEUMATYCZNEJ
• co najmniej: 2 roboty o tym samym lub podobnym charakterze polegającą na budowie hali pneumatycznej o powierzchni min. 1 500 m2 - technologia powłoki dwuwarstwowej, bezlinowej lub linowej wraz z niezbędną infrastrukturą tj.: system grzewczo nadmuchowy, system awaryjny do podtrzymania ciśnienia w powłoce, oświetlenie hali, kotwienie hali, drzwi i śluzy transportowe o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane
ORAZ
• co najmniej 1 robotę o tym samym lub podobnym charakterze polegającą na budowie hali pneumatycznej o powierzchni min. 7 000 m2 - technologia powłoki dwuwarstwowej, bezlinowej lub linowej wraz z niezbędną infrastrukturą tj.: system grzewczo nadmuchowy, system awaryjny do podtrzymania ciśnienia w powłoce, oświetlenie hali, kotwienie hali, drzwi i śluzy transportowe o wartości nie mniejszej niż 1 500.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane.

1.d.2) W ZAKRESIE UKŁADU AUTOMATYKI I STEROWANIA

• co najmniej 1 projekt wraz z realizacją w zakresie wykonania kompletnego układu automatyki i sterowania (opartego na sterowniku swobodnie programowalnym) dla aparatu grzewczo-wentylacyjnego lub centrali wentylacyjnej o wydatkach powyżej 30.000 m3/h wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane.

2.d) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował minimum 1 osobą na niżej wymienionym stanowisku:
• Kierownik robót w specjalności elektrycznej – osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego w w/w specjalności.
• Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru budowlanego w w/w specjalności.
• Kierownik robót w specjalności sanitarnej - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalności sanitarnej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru budowlanego w w/w specjalności.
• Kierownik robót w specjalności teletechnicznej – osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego w w/w specjalności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - w przypadku oferty wspólnej, odpis składa każdy z Wykonawców,
b) OŚWIADCZENIE w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4),
c) OŚWIADCZENIA WYKONAWCY O AKTUALNOŚCI INFORMACJI zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (według załącznika nr 12 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do SWZ
Do wykazu należ dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty

b) WYKAZ OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - załącznik nr 6 do SWZ w przypadku oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden dokument.

c) OPŁACONĄ POLISĘ a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - w przypadku składania oferty wspólnej dokument w ramach konsorcjum, polisa musi być wystawiona na konsorcjum

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) karty techniczne, deklaracje lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie warunków i wymogów technicznych w zakresie oferowanych powłok, określonych w punkcie 6 załącznika nr 8 do SWZ;
b) Sprawozdanie z badań reakcji na ogień potwierdzające, że oferowane powłoki/membrany wewnętrzne i zewnętrzne spełniają wymagania normy PN-EN 13501-1 dla klasy B-s2-d0 jako materiał trudno zapalny;
c) Karta techniczna lub deklaracja oprawy oświetleniowej (LED).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) karty techniczne, deklaracje lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie warunków i wymogów technicznych w zakresie oferowanych powłok, określonych w punkcie 6 załącznika nr 8 do SWZ;
b) Sprawozdanie z badań reakcji na ogień potwierdzające, że oferowane powłoki/membrany wewnętrzne i zewnętrzne spełniają wymagania normy PN-EN 13501-1 dla klasy B-s2-d0 jako materiał trudno zapalny;
c) Karta techniczna lub deklaracja oprawy oświetleniowej (LED).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

6. Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Wypełniony i podpisany elektroniczne formularz ofertowy (UWAGA: formularz oferty należy obligatoryjnie podpisać podpisem elektronicznym)
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu – załącznik nr 2
d) Dokumenty przedmiotowe wskazane w rozdz. VIa
e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy,
f) Dowód uiszczenia wadium
g) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty – jeżeli dotycz
h) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
i) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców – oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia i godziny upływu terminu składania ofert.
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się moment wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
4. Wadium może być wnoszone w następującej formie:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 08 1130 1017 0020 1470 8620 0017.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 4 lit. b) – d), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
8. Dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków Zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
9. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności – w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia.
10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 117 i art. 118 ustawy Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku oferty wspólnej, Wykonawca składa oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.,
Szczegóły opisane w rozdziale IX i VIII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. 2 Ustawy Pzp.
Szczegółowy zakres zawiera § 13 załącznika nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej, w miejscu planowanej inwestycji, przed złożeniem oferty.
- zainteresowani powinni dokonać zgłoszenia na adres mailowy: inwestycje.gizycko@cos.pl lub na nr tel. (87) 441 71 08, (preferowane zgłoszenie mailowe).

2. Odbycie przez Wykonawcę obowiązkowej wizji lokalnej zostanie potwierdzone na piśmie, poprzez spisanie protokołu z odbycia wizji w siedzibie Zamawiającego.
Osoba wyznaczona do dokonania wizji ze strony Wykonawcy musi posiadać ze sobą stosowne upoważnienie/pełnomocnictwo (w zakresie jakiego dotyczy dana czynność) podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, w oryginale lub potwierdzone za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy). Dopuszcza się wcześniejsze przesłanie stosowanego upoważnienia/pełnomocnictwa za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: inwestycje.gizycko@cos.pl (wówczas wymagane jest opatrzenie dokumentu podpisem elektronicznym).

3. Zamawiający informuje, iż nie dopuszcza możliwości odbycia wizji w dniu ustalonym jako dzień składania i otwarcia ofert.

4. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca w trakcie odbywania obowiązkowej wizji lokalnej, zobowiązany jest do samodzielnej weryfikacji pozycji przedmiarowych oraz uwzględnienia wszelkiego zakresu prac niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

5. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18), oferta złożona przez Wykonawcę, który nie odbył wymaganej wizji lokalnej, zostanie odrzucona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.