Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376950/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00383062/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Gminnego Żłobka nr 2 w Walendowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-nadarzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Gminnego Żłobka nr 2 w Walendowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebe755f8-2ef0-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058635/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa żłobka w Walendowie (w formule zaprojektuj i wybuduj)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022–20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Gminnego Żłobka nr 2 w Walendowie.
2. Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie budynku żłobka w miejscowości Walendów, działka nr ew. 137/18 wraz z zagospodarowaniem terenu zewnętrznego. Nowy budynek przewidziany zostanie dla ok. 112 dzieci i ok. 20 osób personelu. Przewidziane jest zaprojektowanie 6 sal zajęć grupowych, w tym każda z sal powinna posiadać własną toaletę dla dzieci. Poza salami zajęć grupowych przewiduje się pomieszczenia administracyjne, szatnie, dwie sale zajęć indywidualnych, salę integracji sensorycznej, kuchnię, pomieszczenia socjalne, sanitarne, techniczne i kotłownię.
W obiekcie przewidziano również salę auli dla organizacji spotkań okolicznościowych. Projekt przewiduje dostęp dla osób niepełnosprawnych do wszystkich pomieszczeń dydaktycznych.
Zakres zamówienia uwzględnia także zagospodarowanie terenu wokół budynku żłobka: budowę placu zabaw, dróg dojazdowych i miejsc parkingowych, altany ogrodowej, ogrodzenie terenu i urządzenie zieleni.
Przybliżone parametry techniczne budynku - powierzchnia zabudowy
ok. 1630 m2.
3. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat, w ramach MALUCH+.
4.Szczegółowy zakres zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy (PFU), stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720), ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, ze względu na wadliwie wydane warunki techniczne przyłączenia do sieci kanalizacji sanitarnej, z których wynika konieczność wykonania prac realizowanych obecnie przez inny podmiot. Powyższe powoduje, że na obecnym etapie postępowania stwierdzona wada jest niemożliwa do usunięcia, co skutkuje unieważnieniem przedmiotowego postępowania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12780000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18650299,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI NADARZYN
- Zakup i dostawa systemu kolejkowego wraz z oprogramowaniem dla Centrum Medycznego Nadarzyn do nowego obiektu znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Naprawa dróg i ulic o nawierzchniach tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Nadarzyn
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. "Budowa budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą techniczną na terenie gmin będących wspólnikami SIM KZN Świętokrzyski Sp. z o.o."
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Rokicinach"
- Realizacja robót budowlano-montażowych w Bibliotece Głównej (DZP.25.43.2024)
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- "Usługi w zakresie konserwacji i remontów nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck - remont nawierzchni bitumicznych"
- Doświetlenie przejść dla pieszych w Dzielnicy Białołęka w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.