Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397531/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Rogoźnie – instalacja elektryczna, gazowa i c.o. w bibliotece i sali gimnastycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rogoźno
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Rogoźnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Rogoźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-610
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 785 009 402
1.5.8.) Numer faksu: (67) 261 80 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rogozno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rogozno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Rogoźnie – instalacja elektryczna, gazowa i c.o. w bibliotece i sali gimnastycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3bf9c82-39f7-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010468/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont budynku sali gimnstycznej Szkoły Podstawowej nr 2 i adaptacja pomieszczeń szkoły na sale do zajęć
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397531
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest modernizacja budynków Szkoły Podstawowej im. Olimpijczyków Polskich w Rogoźnie.
Zakres niniejszego etapu zadania obejmuje:
- wymianę instalacji c.o. w budynku sali gimnastycznej i bibliotece,
- instalację gazową dla zasilania kotłów w sali gimnastycznej i bibliotece,
- wymianę instalacji elektrycznej w budynku sali gimnastycznej.
Zadanie zlokalizowane jest w Rogoźnie przy ul. Mała Poznańska 1 na działce o numerze ewidencyjnym: 1815, 1817.
Wykonawca zobowiązany jest:
- uzyskać pozytywną decyzję Urzędu Dozoru Technicznego dla wymaganych urządzeń kotłowych,
- zapewnić co roczny przegląd przez okres gwarancji,
- zdemontowany złom załadować do kontenerów podstawionych przez Zamawiającego,
- zapewnić możliwość ogrzewania sali gimnastycznej na istniejącym piecu do czasu podłączenia nowego pieca do sieci gazowej.
Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określają:
- Załączniki: Przedmiary robót,
- Opis przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,
- Załącznik: Dokumentacja techniczna instalacji co i gaz
- Załącznik: Projekt techniczny instalacji elektrycznej sali gimnastycznej,
- Załącznik: STWiOR-y.
UWAGA
1. W czasie roku szkolnego prace mogą być prowadzone w dniach:
- powszednich, po zakończeniu zajęć lekcyjnych (Zamawiający przewiduje, że będzie to w godzinach od 15:00 do 22:00),
- sobotę od godz. 7:00 – jeżeli nie będą prowadzone zajęcia pozalekcyjne,
- ustawowo wolnych od pracy tzn. niedziele i święta od godz. 7:00.
W czasie roku szkolnego wykonawca winien uzgodnić z dyrekcją szkoły harmonogram robót na każdy kolejny tydzień prowadzonych prac.
2. Zakres niniejszego etapu zadania nie obejmuje:
- wymiany instalacji c.o. w budynku szkoły,
- instalacji gazowej dla zasilania kotła w budynku szkoły,
- instalacji elektrycznej w budynku szkoły,
które zostały zrealizowane w roku 2022 oraz
- wymiany pokrycia dachu sali gimnastycznej,
- remontu stropu nad pomieszczeniem sali gimnastycznej,
- remontu parkietu sali gimnastycznej,
- wykonania nowych powłok malarskich w pomieszczeniu sali gimnastycznej,
- remontu podłogi w pomieszczeniach adaptowanych na sale zajęć,
- malowania ścian i sufitów w pomieszczeniach adaptowanych na sale zajęć,
- remontu instalacji elektrycznej w pomieszczeniach adaptowanych na sale zajęć,
które są przedmiotem zamówienia innego postępowania przetargowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314310-7 - Układanie kabli
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 659534,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659534,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 659534,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe KanVex
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6070071735
7.3.3) Ulica: Mostowa 2c
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe "KanVex" Alexander Alva
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe "KanVex" Alexander Alva
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 659534,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- "Budowa garażu przy Urzędzie Gminy w Wysokiem"
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo - Badawczej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.