Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00429013/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00511911/01 - Wynik z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie prac eksploatacyjno-konserwacyjnych zespołu fontann multimedialnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną , zlokalizowanych na Skwerze im. I Dywizji Pancernej w Warszawie w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Stołeczna Estrada
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278190
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Niemcewicza 4/6
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-027
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 228493286
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: estrada@estrada.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.estrada.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447458
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00429013/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Wykonanie prac konserwacyjnych zespołu fontann multimedialnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną , zlokalizowanych na Skwerze im. I Dywizji Pancernej w Warszawie w 2023 r.
Po zmianie:
Wykonanie prac eksploatacyjno-konserwacyjnych zespołu fontann multimedialnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zlokalizowanych na Skwerze im. I Dywizji Pancernej w Warszawie w 2023 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
A. Zasady oceny ofert
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w dokumentach zamówienia. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
3. W przypadku braku zgody, o której mowa powyżej, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
B. Tryb oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując mu odpowiednio wagę procentową:
1. cena za realizację zamówienia brutto – 60 %,
2. czas reakcji na usterki i awarie– 40 %
Zasady oceny ofert według ustalonego kryterium.
Ocena ofert dokonywana będzie wg kryterium:
1) cena za realizację zamówienia – według następującego wzoru:
najniższa cena ofertowa
C = ------------------------------------------------------- x 60
cena oferty badanej
max. ilość punktów 60
2) czas reakcji na usterki i awarie
Oferty będą oceniane na według podkryteriów:
Lp. czas reakcji na zgłoszenie awarii (T) Ilość punktów (Tr)
1. 25-30 godzin od czasu zgłoszenia 0
2. 13-24 godzin od czasu zgłoszenia 20
3. do 12 godzin od czasu zgłoszenia 40
T – czas reakcji na zgłoszenie awarii zaproponowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie;
Tr – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę w kryterium „czas reakcji na zgłoszenie awarii”.
UWAGA!
Wykonawca określi czas reakcji na zgłoszenie awarii w jednym z powyższym kryterium wyrażonym
w konkretnej liczbie pełnych godzin.
Czas usuwania awarii od momentu ich zgłoszenia, za wyjątkiem awarii, których usunięcie jest uzależnione od innego usługodawcy (np. poważniejsze awarie pomp, filtrów etc) odbywać się powinien zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przez czas reakcji na zgłoszenie awarii rozumie czas w jakim Wykonawca przystąpi do usuwania awarii liczony od momentu zgłoszenia awarii.
Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii od jej wystąpienia – 30 godzin.
ilość punktów badanej oferty
Tr= ------------------------------------------------------- x 40
maksymalna ilość punktów
Punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryteriach: cena za realizację zamówienia brutto – 60 %, czas reakcji na usterki i awarie– 40 % zostaną zsumowane.
Zamówienie zostanie zrealizowane przez Wykonawcę, który uzyska największą łączną ilość punktów.
Łączna suma punktów przyznanych Wykonawcy obliczona będzie wg. wzoru:
X= C+Tr
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
Po zmianie:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując mu odpowiednio wagę procentową:
1. cena za realizację zamówienia brutto – 60 %,
2. czas reakcji na usterki i awarie– 40 %
Zasady oceny ofert według ustalonego kryterium.
Ocena ofert dokonywana będzie wg kryterium:
1) cena za realizację zamówienia – według następującego wzoru:
najniższa cena ofertowa
C = ------------------------------------------------------- x 60
cena oferty badanej
max. ilość punktów 60
2) czas reakcji na usterki i awarie
Oferty będą oceniane na według podkryteriów:
Lp. czas reakcji na zgłoszenie awarii (T) Ilość punktów (Tr)
1. 25-30 godzin od czasu zgłoszenia 0
2. 13-24 godzin od czasu zgłoszenia 20
3. do 12 godzin od czasu zgłoszenia 40
T – czas reakcji na zgłoszenie awarii zaproponowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie;
Tr – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę w kryterium „czas reakcji na zgłoszenie awarii”.
UWAGA!
Wykonawca określi czas reakcji na zgłoszenie awarii w jednym z powyższym kryterium wyrażonym
w konkretnej liczbie pełnych godzin.
Czas usuwania awarii od momentu ich zgłoszenia, za wyjątkiem awarii, których usunięcie jest uzależnione od innego usługodawcy (np. poważniejsze awarie pomp, filtrów etc) odbywać się powinien zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przez czas reakcji na zgłoszenie awarii rozumie czas w jakim Wykonawca przystąpi do usuwania awarii liczony od momentu zgłoszenia awarii.
Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii od jej wystąpienia – 30 godzin.
ilość punktów badanej oferty
Tr= ------------------------------------------------------- x 40
maksymalna ilość punktów
Punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryteriach: cena za realizację zamówienia brutto – 60 %, czas reakcji na usterki i awarie– 40 % zostaną zsumowane.
Zamówienie zostanie zrealizowane przez Wykonawcę, który uzyska największą łączną ilość punktów.
Łączna suma punktów przyznanych Wykonawcy obliczona będzie wg. wzoru:
X= C+Tr
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac konserwacyjnych zespołu fontann multimedialnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną zlokalizowanych na Skwerze im. I Dywizji Pancernej w Warszawie w 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zespół fontann obejmuje 3 fontanny multimedialne światło-woda-dźwięk oraz interaktywny plac zabaw dla dzieci. Fontanny zlokalizowane są na skwerze znajdującym się w rejonie ul. Boleść, Rybaki i Wybrzeże Gdańskie (dz. nr 10 w obrębie 5-02-06 – jedn. ewid: m.st. Warszawa, Dzielnica Śródmieście).
Szczegółowe zestawienie elementów i urządzeń wchodzących w skład w/w zespołu fontann multimedialnych zostało określone w dokumentacji technicznej (Dokumentacji powykonawczej), znajdującej się w siedzibie Zarządu Terenów Publicznych m.st. Warszawy. Powyższa dokumentacja może zostać udostępniona Wykonawcy do wglądu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) utrzymanie w stałej gotowości technicznej zespołu fontann multimedialnych tj. pomp , filtrów, urządzeń kontrolno - pomiarowych do kontroli i sterowania parametrami chemicznymi wody (pH, chlor), dysz, agregatów wodnych i rurociągów fontann, systemu klimatyzacji i wentylacji komór technologicznych, urządzeń sterujących i zasilania elektrycznego, spustów i wpustów wody niecki fontann oraz przepompowni ścieków w maszynowni głównej oraz maszynowni pluskowiska,
2) utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń towarzyszących takich jak: instalacje zasilania fontann w wodę, zrzutu wód popłucznych, zasilania elektrycznego w obrębie maszynowni, systemu nagłośnienia fontann, systemu wytwarzania oraz wyrzutu dymu,
3) dbanie o czystość samych niecek fontannowych, koryt ssących pomp i wypływów wody, jak również dysz i zaworów,
4) zabezpieczenie urządzeń i wszystkich systemów fontann na okres zimowy,
5) kontrolę i dozowanie środków chemicznych w zakresie utrzymania odpowiedniej wartości pH wody i zawartości chloru w wodzie,
6) przestrzeganie zachowania prawidłowych parametrów wody:
a) wartość pH wody powinna wynosić od 7,0 do 7,4;
b) zawartość wolnego chloru nie powinna przekraczać 0,5 mg/l;
c) poziom zanieczyszczeń nie powinien, a zawartość piasku nie powinna przekraczać 50g/m3,
7) zapewnienie we własnym zakresie wszystkich środków chemicznych niezbędnych do utrzymania parametrów wody na właściwym poziomie,
8) zapewnienie sprzętu, urządzeń i materiałów niezbędnych do eksploatacji i konserwacji fontann oraz środków chemicznych do utrzymania komór technologicznych w czystości,
9) zapewnienie personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje do obsługi urządzeń fontann,
10) prowadzenie odpowiednich dokumentów wymaganych instrukcjami eksploatacyjnymi m.in. książki eksploatacyjnej,
11) prowadzenie pomiarów i przeglądów urządzeń elektrycznych,
12) prowadzenie zgodnie z przepisami BHP prac związanych z bieżącą eksploatacją ze szczególnym zwróceniem uwagi na osoby zatrudnione przy środkach chemicznych dozowanych do układów technologicznych fontann. Wszystkie prace prowadzone w wodzie powinny być dokonywane z odpowiednią asekuracją,
13) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zauważonych zmianach i uszkodzeniach, zainstalowanych urządzeń technologicznych fontann oraz konstrukcji komór technologicznych i niecek fontann,
14) prowadzenie eksploatacji zgodnie z instrukcjami obsługi i eksploatacji, jak również
z instrukcjami obsługi urządzeń dostarczonymi przez producentów,
15) zapoznanie się z instrukcjami obsługi producentów poszczególnych urządzeń oraz DTR (Dokumentacją Techniczno Ruchową) szafy zasilająco sterującej,
16) współdziałanie z Wykonawcą fontann (Watersystem Sp. z o.o., Oase GmbH, Mostostal S.A.) w czasie corocznych przeglądów fontann i sprawdzania jakości wody,
17) bieżącą eksploatację, konserwację i utrzymanie sprzętu nagłaśniającego i multimedialnego fontann zgodnie z instrukcją obsługi systemu nagłośnienia oraz instrukcjami obsługi urządzeń wydanymi przez producentów poszczególnych elementów wchodzących w skład systemu nagłośnienia, projekcji multimedialnej i laserowej fontann,
18) obsługę i nadzorowanie trybu muzycznego fontann,
19) realizację pokazów zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego,
20) przygotowanie urządzeń systemów nagłośnienia i multimedialnych do trybu show, zmiana trybu muzycznego na tryb show na wniosek Zamawiającego, obsługa trybu show, przywrócenie trybu muzycznego po zakończeniu trybu show,
21) na wniosek Zamawiającego, zmiana kolejności show lub implementacja dodatkowych pokazów,
22) informowanie Zamawiającego i Wykonawcy fontann, który jest jednocześnie gwarantem wykonania fontann, o wszelkich powstałych uszkodzeniach fontann i nieprawidłowościach w ich funkcjonowaniu a także nieprawidłowościach systemu nagłośnienia i systemu multimedialnego,
23) informowanie Zamawiającego o przeszkodach wynikających ze zmian w Fontannach Multimedialnych w zakresie sprzętu multimedialnego ( projektor, laser, system sterowania), nagłośnieniowego, fontannowego skutkujących niekompletnością bądź brakiem emisji pokazu.
24) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm),
25) przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych,
26) ponoszenie odpowiedzialności za szkody powstałe z winy Wykonawcy w trakcie wykonania umowy,
27) montaż na okres zimowy i demontaż po okresie zimowym oraz przechowywanie elementów zimowego zabezpieczenia fontann.
Szczegółowy sposób wykonywania poszczególnych czynności opisany został w załączniku nr 10 do SWZ i załączniku nr 1 do wzoru umowy - „Zakres prac związanych z konserwacją fontann multimedialnych zlokalizowanych na Skwerze I Dywizji Pancernej w Warszawie” oraz w załączniku nr 11 do SWZ i załączniku nr 2 do wzoru umowy – „Harmonogram prac konserwacyjnych zespołu fontann multimedialnych”
LOKALIZACJA. Przedmiotowe zadanie realizowane będzie na terenie Multimedialnego Parku Fontann, Skwer 1 Dywizji Pancernej WP, 00-221 Warszawa zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ stanowiący załącznik nr 1 do umowy.
Termin wykonania zamówienia
Od 1 stycznia do 31 grudnia 2023 r. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy, ale nie
wcześniej niż od dnia 01.01.2023 r., do dnia 31.12.2023 r.
Informacja o powtórzeniu zamówień. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.
Po zmianie:
1. INFORMACJE OGÓLNE
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych zespołu fontann multimedialnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną zlokalizowanych na Skwerze I Dywizji Pancernej w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zespół fontann obejmuje 3 fontanny multimedialne światło-woda-dźwięk oraz interaktywny plac zabaw dla dzieci. Fontanny zlokalizowane są na skwerze znajdującym się w rejonie ul. Boleść, Rybaki i Wybrzeże Gdańskie (dz. nr 10 w obrębie 5-02-06 – jedn. ewid: m.st. Warszawa, Dzielnica Śródmieście).
Szczegółowe zestawienie elementów i urządzeń wchodzących w skład w/w zespołu fontann multimedialnych zostało określone w dokumentacji technicznej (Dokumentacji powykonawczej), znajdującej się w siedzibie Zarządu Terenów Publicznych m.st. Warszawy. Powyższa dokumentacja może zostać udostępniona Wykonawcy do wglądu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) utrzymanie w stałej gotowości technicznej zespołu fontann multimedialnych tj. pomp , filtrów, urządzeń kontrolno - pomiarowych do kontroli i sterowania parametrami chemicznymi wody (pH, chlor), dysz, agregatów wodnych i rurociągów fontann, systemu klimatyzacji i wentylacji komór technologicznych, urządzeń sterujących i zasilania elektrycznego, spustów i wpustów wody niecki fontann oraz przepompowni ścieków w maszynowni głównej oraz maszynowni pluskowiska,
2) utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń towarzyszących takich jak: instalacje zasilania fontann w wodę, zrzutu wód popłucznych, zasilania elektrycznego w obrębie maszynowni, systemu nagłośnienia fontann, systemu wytwarzania oraz wyrzutu dymu,
3) dbanie o czystość samych niecek fontannowych, koryt ssących pomp i wypływów wody, jak również dysz i zaworów,
4) zabezpieczenie urządzeń i wszystkich systemów fontann na okres zimowy,
5) kontrolę i dozowanie środków chemicznych w zakresie utrzymania odpowiedniej wartości pH wody i zawartości chloru w wodzie,
6) przestrzeganie zachowania prawidłowych parametrów wody:
a) wartość pH wody powinna wynosić od 7,0 do 7,4;
b) zawartość wolnego chloru nie powinna przekraczać 0,5 mg/l;
c) poziom zanieczyszczeń nie powinien, a zawartość piasku nie powinna przekraczać 50g/m3,
7) zapewnienie we własnym zakresie wszystkich środków chemicznych niezbędnych do utrzymania parametrów wody na właściwym poziomie,
8) zapewnienie sprzętu, urządzeń i materiałów niezbędnych do eksploatacji i konserwacji fontann oraz środków chemicznych do utrzymania komór technologicznych w czystości,
9) zapewnienie personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje do obsługi urządzeń fontann,
10) prowadzenie odpowiednich dokumentów wymaganych instrukcjami eksploatacyjnymi m.in. książki eksploatacyjnej,
11) prowadzenie pomiarów i przeglądów urządzeń elektrycznych,
12) prowadzenie zgodnie z przepisami BHP prac związanych z bieżącą eksploatacją ze szczególnym zwróceniem uwagi na osoby zatrudnione przy środkach chemicznych dozowanych do układów technologicznych fontann. Wszystkie prace prowadzone w wodzie powinny być dokonywane z odpowiednią asekuracją,
13) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zauważonych zmianach i uszkodzeniach, zainstalowanych urządzeń technologicznych fontann oraz konstrukcji komór technologicznych i niecek fontann,
14) prowadzenie eksploatacji zgodnie z instrukcjami obsługi i eksploatacji, jak również
z instrukcjami obsługi urządzeń dostarczonymi przez producentów,
15) zapoznanie się z instrukcjami obsługi producentów poszczególnych urządzeń oraz DTR (Dokumentacją Techniczno Ruchową) szafy zasilająco sterującej,
16) współdziałanie z Zamawiającym w czasie corocznych przeglądów fontann i sprawdzania jakości wody,
17) bieżącą eksploatację, konserwację i utrzymanie sprzętu nagłaśniającego i multimedialnego fontann zgodnie z instrukcją obsługi systemu nagłośnienia oraz instrukcjami obsługi urządzeń wydanymi przez producentów poszczególnych elementów wchodzących w skład systemu nagłośnienia, projekcji multimedialnej i laserowej fontann,
18) obsługę i nadzorowanie trybu muzycznego fontann,
19) realizację pokazów zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego,
20) przygotowanie urządzeń systemów nagłośnienia i multimedialnych do trybu show, zmiana trybu muzycznego na tryb show na wniosek Zamawiającego, obsługa trybu show, przywrócenie trybu muzycznego po zakończeniu trybu show,
21) na wniosek Zamawiającego, zmiana kolejności show lub implementacja dodatkowych pokazów,
22) informowanie Zamawiającego o wszelkich powstałych uszkodzeniach fontann i nieprawidłowościach w ich funkcjonowaniu a także nieprawidłowościach systemu nagłośnienia i systemu multimedialnego,
23) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm),
24) przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych,
25) ponoszenie odpowiedzialności za szkody powstałe z winy Wykonawcy w trakcie wykonania umowy,
26) montaż na okres zimowy i demontaż po okresie zimowym oraz przechowywanie elementów zimowego zabezpieczenia fontann.
Szczegółowy sposób wykonywania poszczególnych czynności opisany został w załączniku nr 10 do SWZ i załączniku nr 1 do wzoru umowy - „Zakres prac związanych z konserwacją fontann multimedialnych zlokalizowanych na Skwerze I Dywizji Pancernej w Warszawie” oraz w załączniku nr 11 do SWZ i załączniku nr 2 do wzoru umowy – „Harmonogram prac konserwacyjnych zespołu fontann multimedialnych”
2. KOD CPV (nazwa grupy, klas i kategorii robót)
CPV – 50.00.00.00-5 usługi naprawcze i konserwacyjne
90913100-1 usługi czyszczenia zbiorników
3. LOKALIZACJA. Przedmiotowe zadanie realizowane będzie na terenie Multimedialnego Parku Fontann, Skwer 1 Dywizji Pancernej WP, 00-221 Warszawa zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ stanowiący załącznik nr 1 do umowy.
4. Termin wykonania zamówienia
Od 1 stycznia do 31 grudnia 2023 r. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy, ale nie
wcześniej niż od dnia 01.01.2023 r., do dnia 31.12.2023 r.
5. Informacja o powtórzeniu zamówień. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi czyszczenia zbiorników
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy Wykonawca w ramach:
- posiadania wiedzy i doświadczenia wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: konserwacja obiektów fontannowych trwająca nie krócej niż 6 miesięcy każda, z których każda posiada system sterowania cyfrowego DMX, przy czym jedna z usług musi obejmować konserwację fontanny typu „światło – woda - dźwięk”. Przez obiekt fontannowy „światło – woda - dźwięk” rozumie się urządzenia funkcjonujące w trzech płaszczyznach medialnych tj. woda – efekty gry wody w przestrzeni (ekran wodny, mgła, słup wodny strzelający pod ciśnieniem (pod różnym kątem i wysokością), światło – gra świateł w różnych kolorach natężenia i częstotliwości w wodzie, dźwięk - jako efekt uzupełniający gry wodnej i światła połączony wizualnie z pracą wody i dźwięku tworząc spójny efekt show lub funkcjonujący samodzielnie, posiadający co najmniej jedną maszynownię. Przez maszynownię rozumie się pomieszczenie zamknięte w którym znajdują się wszystkie urządzenia technologiczne: pompy, sterowniki, filtry, komputery do sterowania agregatów dyszowych umieszczonych w niecce fontanny oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ ,
- do wykonywania zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi tj.:
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych z minimum 3 letnim doświadczeniem;
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z minimum 3 letnim doświadczeniem;
- dwoma osobami, posiadającymi doświadczenie (odbyły szkolenie) w obsłudze urządzeń zaawansowanej inżynierii fontannowej, w szczególności systemu sterowania WECS V3.50
Dysponowane osoby należy wykazać wg wzoru, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
- Złożenie przez Wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt C SWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
Po zmianie:
Informacja o warunkach udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy Wykonawca w ramach:
9.2.1. posiadania wiedzy i doświadczenia wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: konserwacja obiektów fontannowych trwająca nie krócej niż 6 miesięcy każda, z których każda posiada system sterowania cyfrowego DMX, przy czym jedna z usług musi obejmować konserwację fontanny multimedialnej, a druga z usług konserwację fontanny „światło – woda – dźwięk” wyposażoną w co najmniej 150 dysz sterowanych cyfrowo. Przez obiekt fontannowy „światło – woda - dźwięk” rozumie się urządzenia funkcjonujące w trzech płaszczyznach medialnych tj. woda – efekty gry wody w przestrzeni (mgła, słup wodny strzelający pod ciśnieniem (pod różnym kątem i wysokością), światło – gra świateł w różnych kolorach natężenia i częstotliwości w wodzie, dźwięk - jako efekt uzupełniający gry wodnej i światła połączony wizualnie z pracą wody i dźwięku tworząc spójny efekt show lub funkcjonujący samodzielnie, posiadający co najmniej jedną maszynownię. Przez obiekt fontanny multimedialnej rozumie się urządzenia funkcjonujące w czterech płaszczyznach medialnych tj. woda – efekty gry wody w przestrzeni (ekran wodny, projektor wideo, mgła, słup wodny strzelający pod ciśnieniem - pod różnym kątem i wysokością), laser, światło – gra świateł w różnych kolorach natężenia i częstotliwości w wodzie, dźwięk - jako efekt uzupełniający gry wodnej i światła połączony wizualnie z pracą wody i dźwięku tworząc spójny efekt show lub funkcjonujący samodzielnie, posiadający co najmniej jedną maszynownię. Przez maszynownię rozumie się pomieszczenie zamknięte w którym znajdują się wszystkie urządzenia technologiczne: pompy, sterowniki, filtry, komputery do sterowania agregatów dyszowych umieszczonych w niecce fontanny oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ ,
9.2.2. do wykonywania zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi tj.:
jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych z minimum 3 letnim doświadczeniem;
jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z minimum 3 letnim doświadczeniem;
dwoma osobami, mogącymi wykazać się uzyskaniem i posiadaniem (każda z tych osób) certyfikatu, potwierdzającego uprawnienia do obsługi urządzeń zaawansowanej inżynierii fontannowej, w szczególności systemu sterowania WECS 2048.
Dysponowane osoby należy wykazać wg wzoru, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
9.3. Złożenie przez Wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt C SWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego
- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy wykonawca. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, wymóg złożenia niniejszego oświadczenia dotyczy każdego z podmiotów.
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.
c) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodne w treści ze wzorem załącznika nr 8 do SWZ),
d) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
e) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
f) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
g) opłaconej polisy,
h) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
i) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Po zmianie:
2) Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia i innych dokumentów wymaganych w postępowaniu.
1) Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu złożenia wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ. Wykonawca może złożyć JEDNĄ OFERTĘ, poprzez wypełnienie zdefiniowanego w systemie Formularza oferty, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca.
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),
z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy (z art. 125 ust. 1 ustawy) stanowiące wstępne potwierdzenie że Wykonawca spełnia warunek określony przez Zamawiającego, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
d) Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (jeżeli dotyczy) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.
e) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami;
f) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
g) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
W przypadku gdy Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ustawie. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów lub inny środek dowodowy - potwierdzające oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 118 ust. 3 ustawy).
Zobowiązanie lub inny środek dowodowy podmiotu udostępniającego zasoby winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
i. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
ii. ii. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
iii. iii. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Powyższy dokument należy przygotować wg wzoru stanowiącego do SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego
- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy wykonawca. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, wymóg złożenia niniejszego oświadczenia dotyczy każdego z podmiotów.
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.
c) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodne w treści ze wzorem załącznika nr 8 do SWZ),
d) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
e) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
f) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
g) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
h) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu
W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VII B SWZ. W przypadku przekazywania dokumentów elektronicznych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem Systemu, Wykonawca powinien w okienku dodawania pliku określić TYP DOKUMENTU jako „Tajemnica przedsiębiorstwa”.
Po zmianie:
W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VII B SWZ. W przypadku przekazywania dokumentów elektronicznych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem Systemu, Wykonawca powinien w okienku dodawania pliku określić TYP DOKUMENTU jako „Tajemnica przedsiębiorstwa”.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
- ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty;
d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy. Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia;
Po zmianie:
1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty;
d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy. Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-21 10:00
Po zmianie:
2022-11-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-21 10:15
Po zmianie:
2022-11-29 10:15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego, chłodniczego i sprzętu AGD
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Racibórz.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.