Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431167/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00441564/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00449036/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00463088/01 - Wynik z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa wody mineralnej na zlecenie JW 4026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4026
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220713764
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1
1.4.2.) Miejscowość: Gdynia
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-103
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 4026.zamowienia@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://formoza.wp.mil.pl/pl/bip/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447478
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00431167
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Strony dopuszczają możliwość dokonania stosownych zmian w umowie na mocy porozumienia stron.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) Zmiany miejsca dostawy – na inne miejsce na terenie kraju w przypadku wystąpienia okoliczności, które w sposób obiektywny uniemożliwiają dokonanie dostawy w pierwotne miejsce,
2) Zmiany asortymentu – gdy oferowany asortyment nie będzie dostępny u na rynku, które nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, że asortyment zamienny będzie spełniał wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia i każdy z jego jakościowych parametrów będzie co najmniej równoważny z pierwotnie oferowanym asortymentem,
3) sytuacjach określonych w przepisach prawa w tym w ustawie Pzp.
3. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją umowy. Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
4. Wynagrodzenie składnika określonego w ust. 3 może podlegać waloryzacji w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen i towarów konsumpcyjnych, opublikowany w formie komunikaty Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”.
5. Po 6 miesiącach liczonych od dnia zawarcia Umowy Strony mogą żądać zmiany składników/składnika wynagrodzenia, jeżeli wskaźnik wzrostu lub obniżenia cen towarów i usług o którym mowa w ust. 4 przekroczy 106,6%.
6. Waloryzacja danego składnika wynagrodzenia, będzie obliczana według Wskaźnika, o którym mowa w ust. 4 za pół roku poprzedzającego złożenie wniosku o waloryzację. Waloryzacja wynagrodzenia będzie następować o różnicę pomiędzy ustalanym wskaźnikiem, o którym mowa w ust. 4 a wskaźnikiem 106,6% o którym mowa w ust. 5.
7. Cena może ulec zmianie łącznie, nie więcej niż 10 % wartości pierwotnie przewidzianej
8. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2023 r. poz.1893),
2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki ja ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
3) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2023 r. poz. 46).
4) zmiany stawki podatku od towarów i usług.
9. Propozycje zmian do umowy, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z sytuacji wymienionych wymagają formy pisemnej oraz zawierają uzasadnienie i dowody wykazujące okoliczności.
10. Każda ze stron ma prawo nie wyrazić zgody na proponowane zmiany. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługuje roszczenie o ich wprowadzenie.
Po zmianie:
1. Strony dopuszczają możliwość dokonania stosownych zmian w umowie na mocy porozumienia stron.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) Zmiany miejsca dostawy – na inne miejsce na terenie kraju w przypadku wystąpienia okoliczności, które w sposób obiektywny uniemożliwiają dokonanie dostawy w pierwotne miejsce,
2) Zmiany asortymentu – gdy oferowany asortyment nie będzie dostępny u na rynku, które nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, że asortyment zamienny będzie spełniał wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia i każdy z jego jakościowych parametrów będzie co najmniej równoważny z pierwotnie oferowanym asortymentem,
3) sytuacjach określonych w przepisach prawa w tym w ustawie Pzp.
3. Umowa podlega aneksowaniu w przypadku zmiany wysokości kaucji, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 8 lipca 2024 r. w sprawie wysokości kaucji dla poszczególnych opakowań objętych systemem kaucyjnym. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1046) o wysokość tej zmiany.
4. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją umowy. Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wynagrodzenie składnika określonego w ust. 3 może podlegać waloryzacji w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen i towarów konsumpcyjnych, opublikowany w formie komunikaty Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”.
6. Po 6 miesiącach liczonych od dnia zawarcia Umowy Strony mogą żądać zmiany składników/składnika wynagrodzenia, jeżeli wskaźnik wzrostu lub obniżenia cen towarów i usług o którym mowa w ust. 4 przekroczy 106,6%.
7. Waloryzacja danego składnika wynagrodzenia, będzie obliczana według Wskaźnika, o którym mowa w ust. 4 za pół roku poprzedzającego złożenie wniosku o waloryzację. Waloryzacja wynagrodzenia będzie następować o różnicę pomiędzy ustalanym wskaźnikiem, o którym mowa w ust. 4 a wskaźnikiem 106,6% o którym mowa w ust. 5.
8. Cena może ulec zmianie łącznie, nie więcej niż 10 % wartości pierwotnie przewidzianej
9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2023 r. poz.1893),
2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki ja ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
3) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2023 r. poz. 46).
4) zmiany stawki podatku od towarów i usług.
10. Propozycje zmian do umowy, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z sytuacji wymienionych wymagają formy pisemnej oraz zawierają uzasadnienie i dowody wykazujące okoliczności.
11. Każda ze stron ma prawo nie wyrazić zgody na proponowane zmiany. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługuje roszczenie o ich wprowadzenie z wyłączeniem ust. 3.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie - badania ekotoksykologiczne
- Program Opieki Medycznej dla Pracowników i ich Rodzin Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Zakup kubków reklamowych
- Usługi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami oraz usługi w zakresie opr. procedur dot. dostępności architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wody źródlanej i mineralnej dla GDDKiA Oddział w Warszawie i podległych jednostek terenowych
- dostawa wody źródlanej wraz z dzierżawą dystrybutorów oraz dzierżawa filtrów do uzdatniania wody do picia dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich oraz wody mineralnej do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.