Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00402559/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
- 2023/BZP 00427398/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku realizowanej w formie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Danusi 4
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-434
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 587683130
1.5.8.) Numer faksu: 587683270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSGDK@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdansk.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://oneplace.marketplanet.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku realizowanej w formie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c9b298e-56c9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076638/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku realizowanej w formie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GDK-WA.271.5.2023.KP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w formule „zaprojektuj- wybuduj” polegających na wymianie opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych a także wymiana analizatora jakości energii elektrycznej w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku, przy ul. Danusi 4
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
ROBOTY INSTALACYJNE
a) Wymiana opraw oświetleniowych
b) Wymiana łączników oświetleniowych
c) Wykonanie bruzd pod okablowanie
d) Ułożenie okablowania do opraw , łączników i czujników
e) Wymiana analizatora/ licznika energii elektrycznej w rozdzielnic RG
f) Montaż nowych liczników energii elektrycznej
g) Wykonanie systemu zdalnego odczytu energii elektrycznej
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
a) Zatynkowanie bruzd i ubytków
b) Wyszpachlowanie powierzchni
c) Odmalowanie powierzchni
d) wywóz i utylizacja gruzu
e) roboty zabezpieczające i porządkowe.
Dodatkowo zamawiający dopuszcza zastosowanie czujnika obecności bez funkcji ściemniania z komunikacją cyfrową np. KNX lub DALI, oraz wymaga zastosowania łącznika sterowniczego (4- krotnego) z komunikacja cyfrową np.KNX lub DALI w każdym pokoju wyposażonym w oprawy z systemem DALI. Minimalna funkcjonalność rozwiązania: - współpraca łącznika cyfrowego z oprawą i czujnikiem obecności poprzez protokół cyfrowy co umożliwi zdalne i miejscowe sterowanie oprawami:
a) przyciski swobodnie programowalne
b) możliwość grupowego sterowania pomieszczeniami co umożliwi min. wyłączanie czasowe grupowe pomieszczeń po godzinach pracy urzędu,
c) zmianę wartości parametrów natężenia oświetlenia zdalnie dla danych pomieszczeń,
d) możliwość łatwej zmiany parametrów systemu użytkownikowi, bez konieczności prac fizycznych i zlecania tych zabiegów firmom trzecim,
e) możliwość kontroli pracy całego systemu w trybie rzeczywistym, - system powinien posiadać połączenie do sieci LAN w celach diagnostycznych.
Zamawiający wymaga zamontowania dodatkowego panela obsługi w pomieszczeniu portierni z możliwością obsługi systemu oświetleniowego i jego kontroli. Zamawijący podaje minimalne wymagania:
a) kolorowy panel dotykowy min 5’
b) komunikacja KNX
c) możliwość współpracy i sterowania oprawami, panelami i czujnikami obecnośc
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elsolid Marek Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-184-04-60
7.3.3) Ulica: Anny Jagiellonki 20/60
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-034
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
montaż opraw oświetleniowych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
- Usługi opieki nad zielenią dla UCK
- Ochrona osób i mienia w budynkach POW NFZ w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 148 i ul. Podwale Staromiejskie 69, w Delegaturze POW NFZ w Słupsku oraz dozorowanie parkingów.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy LED na Dirt Parku ul. Węglowej w Białymstoku.
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Modernizacja łazienek oraz pomieszczenia socjalnego w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.