Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391734/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Cyberbezpieczny Powiat Gliwicki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4284b9c8-3848-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Cyberbezpieczny Powiat Gliwicki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4284b9c8-3848-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016413/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Cyberbezpieczny Powiat Gliwicki”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Cyberbepieczy Samorząd" nr FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00019.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 275000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa urządzeń:
a. Fortinet FortiGate 400F (2 szt.),
b. Fortinet FortiSwitch 1024E (1 szt.),
c. Fortinet FortiSwitch 148F stacjonarnych (4 szt.),
d. Fortinet FortiAP 431F (2 szt.),
- lub sprzętów równoważnych powyższym urządzeniom, o specyfikacji wskazanej szczegółowo przez Zamawiającego w OPZ.
2) aktualizacje dla posiadanych urządzeń FortiSwitch i punktów dostępowych FortiAP,
3) szkolenie.
w ramach projektu „Cyberbezpieczny Powiat Gliwicki”, realizowanego w ramach Działania 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Priorytetu II Zaawansowane usługi cyfrowe programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) dofinansowanego z Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301397,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301397,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301397,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&B Prosta Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527160431
7.3.3) Ulica: Walentego Roździeńskiego 2A
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-946
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301397,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica w okresie 24 miesięcy z podziałem na zadania
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej (II)
- Dostawa modułowego analizatora gazów
- 17-P-25 Akcesoria do urządzeń medycznych - powtórka
- 15-P-25 Zestaw do zabiegów artroskopowych - dzierżawa
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przełącznic, modułów i kabli światłowodowych SM MPO
- Dostawa przełączników sieci komputerowej LAN
- Zakup systemów i urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w Starostwie Powiatowym w Żninie oraz w 6 jednostkach organizacyjnych Powiatu Żnińskiego celem zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa.
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Istebna"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd z podziałem na części
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.