eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKonserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego - z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e73f695-4563-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e73f695-4563-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064722/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Uszorstnienie nawierzchni na drogach wojewódzkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-82/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części:
Część nr 1 – DW 933, 791, 780
Zamówienie obejmuje wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach odcinków dróg wojewódzkich nr 933, 791 i 780 – zgodnie z wykazem dotyczącym Części nr 1 i wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 1 oraz w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach: a) odcinka drogi wojewódzkiej nr 933 (odc. 040 km 1+500 – km 1+800 / długość 300 mb) w m. Brzeszcze – w zakresie obejmującym: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 933 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), ścinanie i uzupełnianie poboczy, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego); b) odcinka drogi wojewódzkiej nr 791 (odc. 210 km 0+780 – km 1+020 / długość 240 mb) w m. Psary – w zakresie obejmującym: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 791 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), ścinanie i uzupełnianie poboczy, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach odcinka drogi wojewódzkiej nr 780 (odc. 240 km 0+010 – km 0+890 / długość 880 mb) w m. Libiąż – w zakresie obejmującym: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 780 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), ścinanie i uzupełnianie poboczy, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 778971,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części:
Część nr 2 – DW 794, 964, 965, 966
Zamówienie obejmuje wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach odcinków dróg wojewódzkich nr 794, 964, 965 i 966 – zgodnie z wykazem dotyczącym Części nr 2 i wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 2 oraz w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach: a) odcinków drogi wojewódzkiej nr 794 (odc. 200 km 2+800 – km 2+913 i odc. 210 km 0+000 – km 0+100 / długość łączna 213 mb) w m. Januszowice – w zakresie obejmującym: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 794 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe); b) odcinka drogi wojewódzkiej nr 964 (odc. 210 km 0+430 – km 0+930 / długość 500 mb) w m. Wieliczka – w zakresie obejmującym: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 964 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, likwidacja spękań nawierzchni, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), regulacja urządzeń obcych, rozbiórka i ponowne ułożenie obrzeży, ułożenie ścieków z elementów betonowych, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe); c) odcinka drogi wojewódzkiej nr 964 (odc. 270 km 1+600 – km 1+800 / długość 200 mb) w m. Sułków – w zakresie obejmującym: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 964 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), regulacja urządzeń obcych, regulacja ścieku przykrawężnikowego, ścinanie i uzupełnianie poboczy, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe); d) odcinka drogi wojewódzkiej nr 965 (odc. 140 km 0+370 – km 0+790 / długość 420 mb) w m. Nowy Wiśnicz – w zakresie obejmującym: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 965 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, likwidacja spękań nawierzchni – ułożenie siatki szklano-węglowej i wykonanie warstwy wiążącej AC 16W, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), regulacja urządzeń obcych, ścinanie i uzupełnianie poboczy, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach: a) odcinka drogi wojewódzkiej nr 965 (odc. 190 km 0+220 – km 0+800 / długość 580 m) w m. Łąkta Górna – w zakresie obejmującym: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 965 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, likwidacja spękań nawierzchni – ułożenie siatki szklano-węglowej i wykonanie warstwy wiążącej AC 16W, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), regulacja urządzeń obcych, rozbiórka i ponowne ułożenie chodnika, rozbiórka i montaż studzienki ściekowej, ścinanie i uzupełnianie poboczy, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe); b) odcinka drogi wojewódzkiej nr 966 (odc. 060 km 0+160 – km 0+520 / długość 360 m) w m. Łazany – w zakresie obejmującym: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 966 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, likwidacja spękań nawierzchni – ułożenie siatki szklano-węglowej i wykonanie warstwy wiążącej AC 16W, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), ścinanie i uzupełnianie poboczy, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1309297,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni bitumicznych polegająca na uszorstnieniu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego – z podziałem na części:
Część nr 3 – DW 977
Zamówienie obejmuje wykonanie konserwacyjnych robót budowlanych w ramach odcinka drogi wojewódzkiej nr 977 (odc. 030 km 0+910 – km 1+400 / długość 490 mb) w m. Łękawka – zgodnie z wykazem dotyczącym Części nr 3 i wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego dla Części nr 3. Zadanie obejmuje: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót (na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu przekazanego przez Zamawiającego) – wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja oznakowania), - utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 977 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy do jej zakończenia, - wykonanie robót budowlanych, w tym m.in. uszorstnienie (mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11), - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 232447,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie obejmującym Część nr 1 do upływu terminu składania ofert określonego w SWZ nie została złożona żadna oferta, tj. do dnia 27.09.2023 r. godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła jakakolwiek oferta na niniejsze zamówienie – Część nr 1. Przedmiotowa sytuacja wypełnia zatem w odniesieniu do postępowania dotyczącego Części nr 1 znamiona podstawy unieważnienia postępowania przewidzianej w art. 255 pkt 1 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie obejmującym Część nr 2 do upływu terminu składania ofert określonego w SWZ nie została złożona żadna oferta, tj. do dnia 27.09.2023 r. godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła jakakolwiek oferta na niniejsze zamówienie – Część nr 2. Przedmiotowa sytuacja wypełnia zatem w odniesieniu do postępowania dotyczącego Części nr 2 znamiona podstawy unieważnienia postępowania przewidzianej w art. 255 pkt 1 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322100,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426196,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322100,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2. Przedsiębiorstwem Drogowo-Mostowym S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722175948

7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca przedmiot umowy będzie realizował przy pomocy Podwykonawców w zakresie oznakowania poziomego

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322100,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.