Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380231/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Odtworzenie terenu po usunięciu awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Polkowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390558659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 76 846 29 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.przetargi@pgm-polkowice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pgm-polkowice.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odtworzenie terenu po usunięciu awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Polkowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03587c1f-4b19-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy 11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 313359,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje :
Odtworzenie terenu po usunięciu awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych , tzn. zabezpieczenie terenu ; podjęcie i wykonanie działań naprawczych.
1) Wykonanie powierzchni asfaltowej grubości powierzchni z podbudową (droga)
- wycięcie asfaltu
- wykucie, załadowanie na auto i wywiezienie na składowisko
- wywóz urobku z wykopu na składowisko
- zasypanie wykopu piaskiem z zagęszczeniem warstwami co 20 cm
- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm
- odtworzenie nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej o łącznej gr. do 10 cm (grubość dostosowana do istniejącej nawierzchni)
- wszystkie materiały do wbudowania zakupuje wykonawca (piasek, tłuczeń, beton, asfalt)
2) Wykonanie powierzchni betonowej grubości powierzchni z podbudową (droga, chodnik)
- wycięcie betonu
- wykucie, załadowanie na auto i wywiezienie na składowisko
- wywóz urobku z wykopu na składowisko
- zasypanie wykopu piaskiem z zagęszczeniem warstwami co 20 cm
- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm
- wykonanie nawierzchni betonowej o gr. do 20 cm (grubość dostosowana do istniejącej nawierzchni)
- wszystkie materiały do wbudowania zakupuje wykonawca (piasek, tłuczeń, beton)
3) Wykonanie powierzchni z kostki brukowej z podbudową (droga-chodnik)
a) Kostka brukowa 6 cm
- rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej
- wywóz urobku z wykopu na składowisko
- zasypanie wykopu piaskiem z zagęszczeniem warstwami co 20 cm
- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm (częściowo nowej)
- wszystkie materiały do wbudowania zakupuje wykonawca (piasek, tłuczeń, beton, kostka betonowa 6cm)
b) Kostka brukowa 8 cm
- rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej
- wywóz urobku z wykopu na składowisko
- zasypanie wykopu piaskiem z zagęszczeniem warstwami co 20 cm
- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm (częściowo nowej)
- wszystkie materiały do wbudowania zakupuje wykonawca (piasek, tłuczeń, beton, kostka betonowa 8cm)
4) Wykonanie powierzchni zielonej (poboczy - trawnika)
- wywóz urobku z wykopu na składowisko
- zasypanie wykopu piaskiem z zagęszczeniem warstwami co 20 cm
- odtworzenie warstwy humusu 30 cm
- odtworzenie trawnika łącznie z pierwszym koszeniem
- wszystkie materiały do wbudowania zakupuje wykonawca (piasek, humus, trawa)
5) Wzmocnienie istniejącej konstrukcji warstwy betonuC-16/20 1 cm grubości
2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz do poniesienia kosztów z tym związanych.
3. Koszty opłat za zajęcie pasa drogowego ponosi zamawiający.
4. Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do posiadania kart odpadów na wywożone materiały na składowisko.
5. Miejsce realizacji zadania – gmina Polkowice.
7. Dodatkowe prace nie ujęte w PFU będą rozliczone kosztorysem powykonawczym na podstawie średnich notowań cen Sekocenbud lub oddzielnym zleceniem.
8. Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami zadania takimi jak:
a) SWZ,
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy ( PFU )
9. Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił 5 lat .
10. Odtworzenie terenu tzn. zabezpieczenie terenu i podjęcie działań naprawczych przez Wykonawcę, nastąpi natychmiast po usunięciu awarii- max 20 minut licząc od telefonicznego zgłoszenia przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256955 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256955 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256955 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Łukasz Kondratowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992525424
7.3.3) Ulica: Nasturcjowa 8 B
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE ŁUKASZ KONDRATOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE ŁUKASZ KONDRATOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256955 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Koszenie boisk wiejskich oraz osiedlowych zarządzanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne"
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Przebudowa wraz zrozbudową drogi powiatowej nr 1151D na odcinku od skrzyżowania dróg powiatowychnr 1018D, 1151D i 1153 do skrzyżowania z S3
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Świadczenie usług Ratownictwa Wodnego i Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej w obiekcie Basen Zewnętrzny ,,GRZYBEK" przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Budowa chodnika w ul. Św. Rocha w Radomsku
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
- Mechaniczne ścinanie poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie gminy Brwinów na powierzchni do 5200 m2
- Przebudowa ulicy Wiosennej w Bogatyni II etap - II RAZ
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.