eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StanisławówZakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół z terenu Gminy Stanisławów na okres od 1.09.2023 roku do 1.06.2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół z terenu Gminy Stanisławów na okres od 1.09.2023 roku do 1.06.2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanisławów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stanisławów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-304

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@stanislawow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stanislawow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa21cdc2-2c71-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół z terenu Gminy Stanisławów na okres od 1.09.2023 roku do 1.06.2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa21cdc2-2c71-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048627/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328951

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiOś.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu wraz z zakupem biletów dla uczniów:
Zespołu Szkolnego w Stanisławowie – około 149
Szkoły Podstawowej w Pustelniku – około 98
Zespołu Szkolnego w Ładzyniu – około 53.
Łączna liczba osób objęta zamówieniem wynosi około 300 uczniów.
Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił opiekunów nad uczniami w trakcie przewozu w postaci drugiej osoby, innej niż kierowca. Opiekunowie muszą być pełnoletni i posiadać akceptacje poszczególnych dyrektorów szkół.
Faktury za zakup biletów na poszczególne miesiące będą wystawiane na Gminę Stanisławów ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, NIP 822 21 47 156 z adnotacją której szkoły dotyczą.
W związku ze specyfiką prac szkół, poszczególne liczby uczniów mogą się nieznacznie zmieniać w trakcie roku szkolnego. Szczegółowy plan transportu Wykonawca ustali z dyrektorami szkół, do których uczęszczają uczniowie.
Przewidywane pory dowozu uczniów do szkół muszą gwarantować uczniom dotarcie do poszczególnych szkół najpóźniej 10 minut przed rozpoczynającymi się zajęciami: Zespół Szkolny w Stanisławowie do godz. 8.05, Szkoła Podstawowa w Pustelniku do godz. 7.35, Zespół Szkolny w Ładzyniu do godz. 7.40. Przewidywane pory odwozu: Zespół Szkolny w Stanisławowie ok. godz. 14.05 pierwszy kurs oraz ok godz. 16.05 drugi kurs,
Szkoła Podstawowa w Pustelniku ok godz. 13.40 pierwszy kurs oraz k godz. 15.20 drugi kurs
Zespół Szkolny w Ładzyniu ok godz. 13.30 pierwszy kurs oraz ok godz. 15.20 drugi kurs.
Ze względu na organizację pracy szkół godziny odjazdów mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega rozpoczęcie kursu porannego najwcześniej o godz. 6.40 w Szkole Podstawowej w Pustelniku, 6.50 w Zespole Szkolnym w Ładzyniu a o godz. 7.00 w Zespole Szkolnym w Stanisławowie.
Zamawiający informuje, że część tras będzie wykonywana po drogach o nawierzchni gruntowej, tłuczniowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621501794

7.3.3) Ulica: Janusza Korczaka 12

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.