Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00363421/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup szczepionek do zabezpieczenia dzieci urodzonych przez matki zakażone wirusem HIV. Części: 1÷12. Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.107.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010705939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 155
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-326
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kowalski@zzpprzymz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup szczepionek do zabezpieczenia dzieci urodzonych przez matki zakażone wirusem HIV. Części: 1÷12. Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.107.20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c08a357-24c8-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.ZP.411.107.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164444,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka przeciw meningokokom grupy B (rDNA), złożona, absorbowana na wodorotlenku glinu do czynnego uodpornienia przeciwko IChM wywołanej przez meningokoki grupy B, zawiera 3 rekombinowane białka: NHBA, NadA i fHbp po 50 mikrogramów oraz pecherzyki błony zewnętrznej (OMV) ze szczepu NZ 98/254 - białko zawierające PorA P1.4. - 25 mikrogramów. Preparat ten można stosować u dzieci po ukończeniu 2 miesiąca życia, młodzieży i dorosłych. Zawiesina do wstrzyknięć w ampułko-strzykawce 0,5 ml. w liczbie 80 dawek4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 32300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Rekombinowana szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B w postaci zawiesiny do wstrzykiwań zawierająca 20µg oczyszczone antygeny powierzchniowego wirusa HBs w 0,5 ml absorbowanego na wodorotlenku glinu, uzyskiwanego z hodowli komórek drożdży (Saccharomyces cerevisiae)Wskazania: Szczepionka stosowana jest w celu uzyskania czynnej odporności przeciwko zakażeniu wszystkimi znanymi podtypami HBV , dla pacjentów powyżej 16 roku życia narażonych na zakażenie HBV lub wymagających doszczepiania w liczbie 30 dawek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Szczepionka dla dzieci przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A (WZW A) zawiesina zawierająca inaktywowane wirusy zapalenia wątroby typu A. Każda dawka szczepionki jest standaryzowana na zawartość antygenu wirusowego , która nie może być mniejsza niż 720 jednostek ELISA w 0,5 ml zawiesiny.Wskazania:Szczepionkę stosuje się w celu uzyskania czynnej odporności przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A (WZW A) dla dzieci od ukończenia 1-go roku życia do 18 roku życia narażonych na zakażenie wirusem HAV w liczbie 45 dawek4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 5700,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Skojarzona szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, inaktywowanemu wirusowi polio i Haemophilus influenzae. Zawierająca toksoid błoniczy, toksoid teżcowy, inaktywowany wirus polio (3 typy) oraz otoczkowy H. influenzae typu b (Hib). Wskazania: Szczepionka opisana powyżej jest wskazana do aktywnego uodporniania dzieci od 2 miesiąca życia przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, polio i H. inflenzae typu b - w schemacie szczepienia pierwotnego (3 dawki) i uzupełniającego ( 1 dawka)- ampułkostrzykawka z igłą w liczbie 6 dawek4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Polisacharydowa skoniugowana szczepionka przeciwko meningokokom grupy C (absorbowana); skoniugowana z toksoidem tężcowym. Skład substancji czynnej: Neisseria meningitidis grupy C (szczep C11) = 10 μg ; sprzężony z toksoidem tężcowym 10-20 μg, absorbowany na wodorotlenku glinu 0,5 mg AL3+, polisacharyd (O-deacetylowany). Ampułkostrzykawki po 0,5 ml w liczbie 2 dawek4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 450,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka skoniugowana przeciw meningokokom z grup: A, C, W-135 oraz Y (każdy składnik po 5 mikrogramów), skoniugowane z toksoidem tężcowym jako nośnikiem białkowym - 44 mikrogramy. Opakowanie dla jednego dziecka zawiera: 1 fiolka: proszek plus 1 ampułkostrzykawka z rozpuszczalnikiem = 1 dawka (0,5 ml). Czynne uodparnianie osób w wieku powyżej 12 miesięcy w liczbie 52 dawek4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Poliwalentna szczepionka pneumokokowa, 13 walentna, adsorbowana szczepionka polisacharydowa, koniugowana, przeciwko pneumokokom, obejmująca serotypy polisacharydowe Streptococcus pneumoniae 1,3,4,5, 6A, 6B,7F,9V,14,18C,19A,19F,23F,każdy skoniugowany z białkiem nośnikowym. Wskazania: Uodpornienie czynne w zapobieganiu chorobie wywołanej przez Streptococcus pneumoniae. Zawiesina do wstrzyknięć ampułko-sktrzykawka zawierająca 1 dawkę (0,5 ml). Przeznaczonego do stosowania u dzieci od 6-ego tygodnia życia do 5-tego roku życia w liczbie 67 dawek.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 18100,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Liofilizowana szczepionka zawierająca żywe atenuowane wirusy Varicella zoster (szczep Oka) w ilości nie mniej niż 2000 PFU. Wskazania : dla osób zdrowych do czynnego uodparniania przeciw ospie wietrznej (od 9 mies. życia).fiolka z liofilizatem + ampułkostrzykawka z rozpuszczalnikiem w liczbie 20 dawek4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 5050,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka stosowana u mężczyzn i kobiet w wieku dziewięciu lat i starszych w celu ochrony przed chorobami spowodowanymi przez HPV. Zawiera wysoko oczyszczone, niezakaźne białka dla każdego z typów wirusa brodawczaka ludzkiego (6, 11, 16, 18, 31, 33, 45, 52 i 58) w ampułkostrzykawkach z tłokiem po 0,5 ml. Poza wirusami HPV zawiera białko L1 w postaci wirusopodobnych cząsteczek wytwarzanych w komórkach drożdży (Saccharomyces cerevisiae CANADE 3C-5 (Szczep 1895)) technologią rekombinacji DNA adsorbowane na adiuwancie, amorficznym hydroksyfosforanosiarczanie glinu (0,5 miligrama Al) w liczbie 100 dawek4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 73500,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Szczepionka zawierająca toksoid błoniczy , toksoid tężcowy , trzy oczyszczone antygeny krztuśca , trzy typy inaktywowanego wirusa polio oraz oczyszczone składniki Haemophilus influenzae typu B (Hib) i oczyszczony białkowy antygen HBs. Wskazania:SzczepionB4:B12ka opisana powyżej jest wskazana do aktywnego uodpornienia dzieci od 2 miesiąca życia przeciwko błonicy , tężcowi , krztuścowi, Poliomyelitis i zakażeniom Haemophilus influenzae typu B (Hib) wirusowemu zapaleniu wątroby typu B – w schemacie szczepienia pierwotnego ( 3 dawki) uzupełniającego (1 dawka) w liczbie 110 dawek4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 24800,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka stosowana w celu zapobiegania chorobie wywoływanej przez wirusa kleszczowego zapalenia mózgu. Postać: zawiesina do wstrzykiwań; 1,2 µg/0,25 ml (1 dawka (0,25 ml) zawiera 1,2 µg całego, inaktywowanego wirusa kleszczowego zapalenia mózgu (szczep Neudörfl) adsorbowanego na uwodnionym wodorotlenku glinu (0,17 mg Al)); 1 ampułkostrzykawka 0,25 ml. Jest przeznaczona do szczepienia dzieci w wieku powyżej 1 roku do 15 lat w liczbie 30 dawek.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Proszek i rozpuszczalnik do sporządzania roztworu do wstrzykiwań domięśniowo/podskórnie w dawce 0,5 ml.amp.-strzykawka. Substancja czynna, 3-składnikowa (skojarzona), zawiera żywe, atenuowane wirusy odry, świnki i różyczki . Stosowana w profilaktyce przeciw odrze, śwince i różyczce dla dzieci powyżej 9 miesiąca życia i dorosłych w liczbie 9 dawek.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 1700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31981,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31981,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31981,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK SERVICES Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31981,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2595,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2595,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2595,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK SERVICES Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2595,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5705,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5705,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5705,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK SERVICES Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5705,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8684,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8684,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8684,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8684,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17421,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17421,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17421,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17421,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5108,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5108,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5108,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK SERVICES Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5108,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25001,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25001,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25001,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK SERVICES Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25001,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3231,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3231,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3231,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3231,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa leków i szczepionek sygnatura sprawy: 47-W-D-11-2024
- ZP/03/ 2024 "Sprzedaż i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Zakup i dostawa szczepionek-cz3
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.