Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00360969/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie i wymiana wykładzin w wybranych pomieszczeniach budynków A i B – O/Sosnowiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W SOSNOWCU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 368 32 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_sosnowiec@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Malowanie i wymiana wykładzin w wybranych pomieszczeniach budynków A i B – O/Sosnowiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aab4bace-27cb-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00462633/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Malowanie i wymiana wykładzin w wybranych pomieszczeniach budynków A i B O/ZUS w Sosnowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 380000.271.4.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182044,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest malowania ścian i sufitów oraz wymiana wykładzin w wybranych pomieszczeniach biurowych, gabinetach lekarskich oraz części ciągów komunikacyjnych w budynkach Oddziału ZUS w Sosnowcu tj:
1) w budynku A przy ul. 1-go Maja 25
2) w budynku B przy ul. Partyzantów 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317292,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOPOLGAZ Marlena Handel-Szczerba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262651405
7.3.3) Ulica: Krzyżowa 24
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-909
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOPOLGAZ MARLENA HANDEL-SZCZERBA
jakie przetargi wygrała firma
INFOPOLGAZ MARLENA HANDEL-SZCZERBA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Przebudowa fragmentu al. Blachnickiego od ul. 3 Maja do ul. Braci Mieroszewskich w Sosnowcu"
- Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno-muzycznego "Sosnowiec Fun Festival 2025": w dniach 06.06.2025-08.06.2025
- Wykonanie usług w zakresie kremacji zwłok i szczątków ludzkich na potrzeby Miejskiego Zakładu Pogrzebowego ,,ZNICZ'' znajdującego się w strukturze organizacyjnej MZUK w Sosnowcu
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Usługa odbioru wraz z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych wytwarzanych w związku z działalnością Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
- Świadczenie usług księgowo-finansowych, administracji płacowej oraz bieżących konsultacji podatkowych
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Remont budynku nr 310/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rawie Mazowieckiej- II etap
więcej: Wykładziny podłogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.