eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaRemont drogi powiatowej nr 1837C w miejscowości Zaborowo oraz drogi powiatowej nr 1831C w miejscowości Pólko



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1837C w miejscowości Zaborowo oraz drogi powiatowej nr 1831C w miejscowości Pólko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340750290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karbowo, ul. Wczasowa 46

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zdp@brodnica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-brodnica.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/dd0feea7-ab63-4dcc-8e9b-7115c3c89202

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Trwały zarząd drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 1837C w miejscowości Zaborowo oraz drogi powiatowej nr 1831C w miejscowości Pólko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d744baa9-4bb6-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00335076/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont drogi powiatowej nr 1837C w miejscowości Zaborowo oraz drogi powiatowej nr 1831C w miejscowości Pólko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394037/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TN.3211-10/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remont drogi powiatowej nr 1837C w miejscowości Zaborowo oraz drogi powiatowej nr 1831C w miejscowości Pólko.
2. Miejscami wykonywania robót budowlanych będą:
1) odcinek drogi powiatowej nr 1837C w miejscowości Zaborowo gm. Górzno,
2) odcinek drogi powiatowej nr 1831C w miejscowości Pólko gm. Bartniczka,
3. Zakres robót i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót załączonych do niniejszej SWZ.
4. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Uzasadnienie:
Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia.
5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 95 ust. 1 ustawy Pzp).
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace drogowe związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) tj. czynności wskazanych w przedmiarze robót.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli stosowania tego obowiązku oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy.
7. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 48 miesięcy.
8. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień
Kod CPV: 45 23 31 42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
9. Postępowanie oznaczone jest jako - TN.3211-10/22
10. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to tylko z uwagi na to, że nie mógł opisać przedmiotu zamówienia w inny, wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu zawsze towarzyszą wyrazy „lub równoważny” i Zamawiający oczywiście dopuszcza rozwiązania równoważne.
2) Kryteria stosowane przez Zamawiającego w celu oceny równoważności.
Zamawiający w celu oceny równoważności będzie stosował następujące kryteria:
- Zamawiający podda ocenie zastosowane rozwiązania równoważne pod kątem tego, czy zastosowane rozwiązania równoważne nie będą zmieniać funkcjonalności, standardu zaprojektowanych rozwiązań i czy zachowają minimalne parametry funkcjonalne oraz czy umożliwiają uzyskanie efektu zamierzonego przez Zamawiającego (technicznego, ekonomicznego i ekologicznego) i czy zachowają minimalne parametry techniczne, jakościowe.
- Jeżeli zastosowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne nie będą zmieniać funkcjonalności czy standardu, zaprojektowanych rozwiązań i zachowają minimalne parametry funkcjonalne oraz będą umożliwiać uzyskanie efektu zamierzonego przez Zamawiającego (technicznego, ekonomicznego i ekologicznego) i zachowają minimalne parametry techniczne, jakościowe to Zamawiający przyjmie zastosowane (zaproponowane) przez Wykonawcę rozwiązania równoważne.
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany w ofercie wskazać, które pozycje oferty zawierają rozwiązania równoważne wraz z ich opisem lub normami, w tym z wykazaniem, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz złożeniem oświadczenia, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór sposobu wskazania, które pozycje oferty zawierają rozwiązania równoważne oraz oświadczenia zamieszczono we wzorze Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
4) W przypadku gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu do wskazanych norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
5) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia obowiązuje podobna procedura w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych. W związku z powyższym Wykonawca powinien wskazać planowane do zastosowania rozwiązania równoważne wraz z ich opisem lub normami, w tym z wykazaniem, że planowane do zastosowania przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz złożeniem oświadczenia, że planowane do zastosowania przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu za pośrednictwem Inspektorów Nadzoru przed wbudowaniem materiału.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201484,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201484,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201484,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741478153

7.3.3) Ulica: Długa 27

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201484,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.