eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa urządzeń do Zimowego Utrzymania Dróg w podziale na 2 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do Zimowego Utrzymania Dróg w podziale na 2 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń do Zimowego Utrzymania Dróg w podziale na 2 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c60fbe73-3aa5-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045920/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa urządzeń do ZUD w podziale na dwa zadania: - dostawa dwóch sztuk posypywarek mieszanki piaskowo-solnej, - dostawa pługu typu ciężkiego do ZUD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP-PZP.272.2.11.2024.IS.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – dostawa dwóch sztuk posypywarek mieszanki piaskowo-solnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy

4.5.5.) Wartość części: 142330,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – dostawa pługu typu ciężkiego do Zimowego Utrzymania Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

4.5.5.) Wartość części: 21250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA – Zadanie 1

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm., zwaną dalej ustawą Pzp), Zamawiający – Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na realizację zamówienia publicznego na Zadanie 1 – dostawa dwóch sztuk posypywarek mieszanki piaskowo-solnej, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE:

W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 2024/BZP 00398823/01, identyfikator postępowania ocds-148610-c60fbe73-3aa5-11ef-b37c -4e696a6d8c25 zamieszczone w dniu 05.07.2024 r. na stronie internetowej Biuletynu Zamówień Publicznych (e-zamówienia) oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, wpłynęły w wyznaczonym czasie i terminie na Zadanie 1 nw. oferty:
1. KANIA WAŁCZ AGRO Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 39, , 78-600 Wałcz
NIP: 7651702936, cena ofertowa: 219 432,00 zł
2. Firma Handlowo-Usługowa, "DAMIAN" Damian Czeszyk, Zakrzew 53, 63-230 Witaszyce, NIP: 6171941161, cena ofertowa: 171 700,00 zł

Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia (Zadania 1), tj. kwotę w wysokości 175 065,90 zł brutto.

Punktacja złożonych ofert:
1. KANIA WAŁCZ AGRO Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 39, 78-600 Wałcz
NIP: 7651702936; cena ofertowa: 219 432,00 zł - ilość punktów za cenę: 46,95 pkt; Wykonawca zaoferował 48 m-cy - ilość punktów za to kryterium: 40,00 pkt, łączna ilość punktów - 86,95 pkt
2. Firma Handlowo-Usługowa, "DAMIAN" , Damian Czeszyk, Zakrzew 53 63-230 Witaszyce, NIP: 6171941161, cena ofertowa: 171 700,00 zł - ilość punktów za cenę: 60,00, Wykonawca zaoferował 24 m-ce - ilość punktów za to kryterium: 0,00, łączna ilość punktów: 60,00 pkt.

Zamawiający dokonał badania oferty wykonawcy Kania Wałcz Agro z siedzibą w m. Wałcz, którego oferta uzyskała największą ilość punktów, tj. 86,95 obliczoną zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ [kryterium: cena ofertowa – 46,95 pkt; przedłużenie okresu gwarancji na powłokę lakierniczą – 40 pkt]. Wykonawca potwierdził spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia.

Ponieważ Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty w wysokości 219 432,00 zł - unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na Zadanie 1.

Przesłanki art. 255 pkt 3 ustawy Prawa zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219432,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm., zwaną dalej ustawą Pzp), Zamawiający – Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na realizację zamówienia publicznego na Zadanie 2 – dostawa pługu typu ciężkiego do Zimowego Utrzymania Dróg, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu.

Pełne brzmienie uzasadnienia faktycznego i prawnego [zawierającego powyżej 4000 znaków, które się nie zmieściło w tym miescu] znajduje się w dokumentacji postępowania i na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.