Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00398823/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do Zimowego Utrzymania Dróg w podziale na 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń do Zimowego Utrzymania Dróg w podziale na 2 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c60fbe73-3aa5-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045920/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa urządzeń do ZUD w podziale na dwa zadania: - dostawa dwóch sztuk posypywarek mieszanki piaskowo-solnej, - dostawa pługu typu ciężkiego do ZUD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP-PZP.272.2.11.2024.IS.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – dostawa dwóch sztuk posypywarek mieszanki piaskowo-solnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy
4.5.5.) Wartość części: 142330,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – dostawa pługu typu ciężkiego do Zimowego Utrzymania Dróg.4.5.3.) Główny kod CPV: 43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
4.5.5.) Wartość części: 21250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA – Zadanie 1
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm., zwaną dalej ustawą Pzp), Zamawiający – Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na realizację zamówienia publicznego na Zadanie 1 – dostawa dwóch sztuk posypywarek mieszanki piaskowo-solnej, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE:
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 2024/BZP 00398823/01, identyfikator postępowania ocds-148610-c60fbe73-3aa5-11ef-b37c -4e696a6d8c25 zamieszczone w dniu 05.07.2024 r. na stronie internetowej Biuletynu Zamówień Publicznych (e-zamówienia) oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, wpłynęły w wyznaczonym czasie i terminie na Zadanie 1 nw. oferty:
1. KANIA WAŁCZ AGRO Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 39, , 78-600 Wałcz
NIP: 7651702936, cena ofertowa: 219 432,00 zł
2. Firma Handlowo-Usługowa, "DAMIAN" Damian Czeszyk, Zakrzew 53, 63-230 Witaszyce, NIP: 6171941161, cena ofertowa: 171 700,00 zł
Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia (Zadania 1), tj. kwotę w wysokości 175 065,90 zł brutto.
Punktacja złożonych ofert:
1. KANIA WAŁCZ AGRO Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 39, 78-600 Wałcz
NIP: 7651702936; cena ofertowa: 219 432,00 zł - ilość punktów za cenę: 46,95 pkt; Wykonawca zaoferował 48 m-cy - ilość punktów za to kryterium: 40,00 pkt, łączna ilość punktów - 86,95 pkt
2. Firma Handlowo-Usługowa, "DAMIAN" , Damian Czeszyk, Zakrzew 53 63-230 Witaszyce, NIP: 6171941161, cena ofertowa: 171 700,00 zł - ilość punktów za cenę: 60,00, Wykonawca zaoferował 24 m-ce - ilość punktów za to kryterium: 0,00, łączna ilość punktów: 60,00 pkt.
Zamawiający dokonał badania oferty wykonawcy Kania Wałcz Agro z siedzibą w m. Wałcz, którego oferta uzyskała największą ilość punktów, tj. 86,95 obliczoną zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ [kryterium: cena ofertowa – 46,95 pkt; przedłużenie okresu gwarancji na powłokę lakierniczą – 40 pkt]. Wykonawca potwierdził spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia.
Ponieważ Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty w wysokości 219 432,00 zł - unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na Zadanie 1.
Przesłanki art. 255 pkt 3 ustawy Prawa zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219432,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm., zwaną dalej ustawą Pzp), Zamawiający – Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na realizację zamówienia publicznego na Zadanie 2 – dostawa pługu typu ciężkiego do Zimowego Utrzymania Dróg, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu.
Pełne brzmienie uzasadnienia faktycznego i prawnego [zawierającego powyżej 4000 znaków, które się nie zmieściło w tym miescu] znajduje się w dokumentacji postępowania i na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa publikacji materiałów informacyjno-promocyjnych - 2 zadania
- Serwis, konserwacja oraz naprawy awaryjne urządzeń, instalacji wentylacji, klimatyzacji oraz urządzeń i instalacji chłodniczych dla obiektów i układów DCOPiH z podziałem na 3 pakiety.
- Usługa cateringowa na potrzeby szkolenia organizowanego przez Departament Rozwoju Aglomeracji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 4/LEKI/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu obiektów i budynków szpitala oraz przychodni SPZOZ MSWiA we Wrocławiu wraz z przyległym terenem w okresie 12 miesięcy
- "Zagospodarowanie terenu przy ul. Królewieckiej we Wrocławiu" - etap I w ramach Programu Zielona Rewolucja
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.