Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390194/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – I Etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 2
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-043
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amkl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – I Etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b32565cf-2a1f-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00334437/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – I Etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390194
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1944795,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych w obrębie:
1) Klatki schodowej K1 (parter, I piętro, II piętro, III piętro z wyłączeniem foyer Sali Teatralnej) oraz strefy wejściowej oraz strefy wyjściowej w kierunku na dziedziniec wewnętrzny;
2) Szatni i korytarza przy szatni aż do bramy przejazdowej;
3) Bramy przejazdowej do dwuskrzydłowych drzwi korytarza;
oraz
4) Kompleksową wymianę dźwigu osobowego, w tym kabiny, drzwi przystankowych na wszystkich kondygnacjach od piwnicy do 3 piętra włącznie;
5) Zakup, dostawę i montaż monitorów wraz z instalacją sieci informatycznej oraz oprogramowaniem, w korytarzu na parterze w specjalnie przygotowanych wnękach - 4 szt, jednego monitora zamontowanego na ścianie w strefie wejściowej oraz 2 szt przy salach: teatralnej i kameralnej.
Uwaga: W ramach realizacji I Etapu Zamawiający nie przewiduje robót budowlanych dotyczących:
1) przebudowy Sali Kameralnej wraz z foyer;
2) przebudowy Sali Teatralnej wraz z foyer;
3) instalacji elektrycznych i sanitarnych Sali Kameralnej i Sali Teatralnej, w tym instalacji wentylacji i klimatyzacji.
2.2. Szczegółowy opis i zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SWZ:
1) Opis przedmiotu zamówienia (Zał. nr 8);
2) Lokalizacja obszarów objętych przedmiotem robót budowlanych (Zał. nr 9),
3) Wizualizacje wnętrz – I Etap (Zał. nr 10),
4) Specyfikacja techniczna materiałów i wyposażenia (Zał. nr 11),
5) Projekt instalacji sieci informatycznej (Zał. nr 12,
6) Dokumentacja projektowa (Zał. nr 13), opracowana przez firmę P.P.-W. Pro-Art KONOPKA, 50-379 Wrocław, ul. B. Polaka 20/3, obejmująca:
a) Załącznik nr 13a: Projekt architektoniczno-budowlany,
oraz:
b) Załącznik nr 13b: Projekt techniczny,
c) Załącznik nr 13c: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
d) Załącznik nr 13d: Przedmiar robót – Etap I,
opracowane w branżach:
1. konstrukcyjno-budowlanej,
2. instalacji elektrycznych,
3. instalacji sanitarnych: grzewcza, wod.-kan., wentylacji i klimatyzacji.
2.3. Specyfikację techniczną monitorów i systemu zarządzania treścią zawiera Zał. nr 1a do SWZ.
2.4. Specyfikację techniczną windy zawiera Zał. nr 1b do SWZ.
2.5. Warunki i zasady realizacji umowy zawiera Zał. nr 14 do SWZ.
3. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia placu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432220-2 - Tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2333132,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3841290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2333132,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALTER-KRÓL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899 21 23 915
7.3.3) Ulica: ul. Opolska 195
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-013
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FALTER-KRÓL" PRACE PODŁOGOWE I URZĄDZANIE WNĘTRZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FALTER-KRÓL" PRACE PODŁOGOWE I URZĄDZANIE WNĘTRZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2333132,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
więcej: Roboty konstrukcyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.