Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407417/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie strefy odpoczynku w Parku Miejskim w Opolu Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOLE LUBELSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020026
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 0818277201
1.5.8.) Numer faksu: 0818277200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opolelubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolelubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzp.opolelubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie strefy odpoczynku w Parku Miejskim w Opolu Lubelskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e16b780c-009e-45e0-a46e-e064c7534a02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037366/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Utworzenie strefy odpoczynku w Parku Miejskim w Opolu Lubelskim - Etap II, Polski Ład III PGR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1626016,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na utworzeniu strefy odpoczynku na terenie parku poprzez budowę/ przebudowę obiektów służących celom rekreacyjnym. Teren objęty opracowaniem projektowym oraz realizacją zadania obejmuje działkę o nr ewidencyjnym 421 położoną w Opolu Lubelskim, obręb 03 miasto Opole Lubelskie. Teren inwestycji objęty jest ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Opole Lubelskie zatwierdzonego uchwałą nr X/92/04 RM w Opolu Lubelskim z dnia 27 stycznia 2004r (Dz.Urz.Woj.Lub. Nr 448 poz. 985 z 17 marca 2004r.) Działka nr ew. 421 jest częścią zespołu parkowo pałacowego w Niezdowie. Teren całego założenia pałacowo parkowego w Niezdowie znajduje się pod ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Obiekt wpisany do rejestru zabytków woj. lubelskiego pod nr A/447.
3. Zakres zamówienia będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w celu wykonania na jej podstawie następującego zakresu robót budowlanych:
1) budowę tężni solankowej wraz z niezbędnym wyposażeniem, przyłączami i serwisem w okresie 24 miesięcy od dnia odbioru inwestycji;
2) przebudowę istniejącego boiska o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem, w tym dostawa urządzenia do pielęgnacji boiska ze sztuczną trawą wraz z wyposażeniem;
3) wymianę opraw ozdobnych oświetlenia parkowego w obrębie istniejących słupów energetycznych (lampy LED) na terenie parku wraz z wymianą części wyeksploatowanych wysięgników oraz słupów oświetleniowych w przypadku złego stanu technicznego, pomiary elektryczne;
4) modernizacja i rozbudowa istniejącego monitoringu wraz z usługą nieodpłatnego serwisu w okresie 24 miesięcy od dnia odbioru inwestycji;
5) dostawa mobilnej sceny z zadaszeniem wraz z pierwszym uruchomieniem, rozłożeniem i złożeniem;
6) dostawa i montaż urządzenia zabawowego pneumatycznego-zjeżdżalni
4. Usługa serwisu w odniesieniu do tężni solankowej polegać będzie na wykonaniu następujących czynności:
1) Wykonywaniu czynności wsparcia technicznego dla użytkownika w zależności od potrzeb w formie zdalnej lub w formie przyjazdu w teren (formę wsparcia wybiera użytkownik);
2) Po zakończonym sezonie :
a) przegląd tężni wraz z obiektami, instalacjami i urządzeniami,
b) mycie ciśnieniowe tężni: dach, koryta opadowe, tarnina, konstrukcja drewniana i płyta żelbetowa.
c) czyszczenie i mycie wpustu odwodnienia liniowego oraz jego osadnika.
d) sprawdzenie poprawności działania i konserwacja pompy głównej i mieszadła.
e) sprawdzenie poprawności działania systemów elektrycznych i elektronicznych (obwody, skrzynka rozdzielcza, system czujników ).
f) Sprawdzenie działania sond poziomu solanki i systemu powiadamiania o stanie solanki.
g) Odpompowanie i wywiezienie wody ze studni retencyjnej.
3) Ponowne uruchomienie tężni w nowym sezonie, regulacja wypływu solanki z koryt opadowych i poziomu zasolenia mieszanki.
5. Zakres zamówienia obejmuje w związku z powyższym dwa etapy: część projektową oraz część wykonawczą. Część projektowa obejmuje między innymi.:
4) opracowanie projektu budowlanego na podstawie załączonego do SWZ Programu Funkcjonalno Użytkowego wraz z zatwierdzoną koncepcją przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie, w zakresie zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz.1351 z późn. zm., na podstawie którego Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego prawomocną decyzję pozwolenia na budowę dla planowanej inwestycji. Projekt budowlany zostanie przez Wykonawcę uzgodniony z LWKZ w Lublinie w formie decyzji zezwalającej na prowadzenie robót budowlanych.
5) opracowanie projektu budowlanego w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225 z późn. zm.),
6) opracowanie projektu budowlanego w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.),
7) wykonanie innych opracowań wymaganych dla uzyskania pozwolenia na budowę / zgłoszenia i innych niezbędnych uzgodnień o ile są wymagane przepisami;
8) dokonanie wszelkich uzgodnień, uzyskanie w imieniu własnym lub Zamawiającego wszelkich opinii i decyzji wraz z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem, niezbędnych do zaprojektowania, wybudowania i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia .
9) opracowanie dokumentacji wykonawczej dla celów realizacji inwestycji tj. projektów technicznych, wykonawczych we wszystkich branżach, stanowiących uszczegółowienie projektu budowlanego.
10) sporządzenie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu robót.
6. Część wykonawcza obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej zatwierdzonej prawomocnym pozwoleniem na budowę. W ramach realizacji inwestycji Wykonawca ma obowiązek zaprojektować a następnie wykonać roboty zgodnie z niniejszą SWZ oraz PFU.
7. UWAGA: Zamawiający informuje, że posiada aktualną dokumentację projektową na rewitalizację parku miejskiego etap II, zatwierdzoną prawomocnym pozwoleniem na budowę aktualnie w realizacji. Zakres objęty PFU załączonym do niniejszego postępowania pokrywa się z rozwiązaniami technicznymi, które już są zaprojektowane. Wykonawca jest zatem zobowiązany do realizacji w ramach niniejszego zamówienia publicznego wskazanego w PFU zakresu uwzględnionego w dokumentacji projektowej rewitalizacji parku – etap II, w celu wykonania robót budowlanych objętych zakresem PFU (dotyczy budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków i rozbiórką zbiornika na nieczystości ciekłe).
8. Wykonawca zapewnia do realizacji niniejszego zamówienia zespół projektowy składający się z osób posiadających odpowiednie uprawnienia do projektowania oraz zespół osób posiadających uprawnienia budowlane wykonawcze odpowiedniej specjalności.
9. Wykonawca zapewnia do realizacji niniejszego zamówienia uprawnionego archeologa oraz jeżeli okaże się to konieczne również specjalistę do spraw zieleni ( o ile taki wymóg będzie wynikał z zakresu robót lub zaleceń Konserwatora Zabytków).
10. Wykonawca winien uzyskać w celu wykonania przyłącza światłowodowego i kanalizacji sanitarnej decyzję na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej Al. 600- lecia zgodnie z załączoną do PFU decyzja znak: DT.4340.58.2024 z dnia 29.03.2024 r. Koszty zajęcia pasa drogowego ponosi wykonawca, natomiast koszty umieszczenia urządzeń w pasie drogowym pokrywa zamawiający.
11. Z uwagi na fakt, że w zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z budową kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza światłowodowego w pasie drogi powiatowej objętej gwarancja firmy IGORD, Wykonawca jest obowiązany do przyjęcia po wykonanych robotach drogowych zobowiązania gwarancyjnego w zakresie części pasa drogowego ul. Al. 600 lecia, zgodnie załączoną do PFU decyzja znak: DT.4340.58.2024 z dnia 29.03.2024 r. Przejęcie zobowiązań gwarancyjnych będzie się odnosiło wyłącznie do obszaru objętego robotami budowlanymi związanymi z lokalizacją przyłączy.
12. Wykonawca winien dokonać budowy przyłącza wodociągowego zgodnie z zakresem PFU oraz wykonać włączenie przyłącza do istniejącej na terenie parku studni wodomierzowej.
13. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania jest przedstawiony w niniejszej SWZ, PFU oraz załączonej dokumentacji projektowej dotyczącej rewitalizacji parku etap II– załączniki nr 8, 9 do SWZ.
14. Wszystkie roboty budowlane objęte zakresem rzeczowym zamieszczonego projektu budowlanego, projektu technicznego / wykonawczego należy wykonać ściśle według wymagań określonych w stosownych polskich normach.
15. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną oraz inwentaryzację geodezyjną;
16. W przypadku prowadzenia robót w bezpośrednim sąsiedztwie drzew prace ziemne oraz inne prace z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urzadzeń technicznych, prace w obrębie bryły korzeniowej oraz pni drzew lub krzewów winny być prowadzone w jak najmniej szkodliwy sposób dla roślin. Drzewa będące w zasięgu należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami. Wszelki ruch sprzętu budowlanego powinien być zorganizowany poza rzutami koron lub ewentualnie na ułożonych matach antykompresyjnych. W zasięgu rzutu koron zabrania się składowania jakichkolwiek materiałów oraz zmian poziomu gruntu czy tez jego zagęszczania.
17. Wykonawca musi dostosować użycie sprzętu budowlanego do nośności alejek parkowych, przewidziana obsługa transportem maksymalnie do 3,5 tony.
18. Wykonawca winien przywrócić teren do stanu pierwotnego po wykonanych robotach;
19. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
21. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ) normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert tj. do dnia 29.07.2024 r. do godz. 10.00 nie wpłynęły żadne oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.