Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00383129/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00391525/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Bąków wraz z przebudową systemu technologii oczyszczania ścieków w Strumieniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strumień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Strumień
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338570142
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.strumien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strumien.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strumien/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Bąków wraz z przebudową systemu technologii oczyszczania ścieków w Strumieniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c7c2ddc-3383-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033361/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Bąków wraz z przebudową systemu technologii oczyszczania ścieków w Strumieniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr I: "Budowa sieci grawitacyjno-tłocznej kanalizacji sanitarnej w sołectwie Bąków- zlewnia pompowni P6".2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące kolejnego etapu budowy sieci grawitacyjno-tłocznej kanalizacji sanitarnej w sołectwie Bąków, której zakres obejmuje budowę zlewni pompowni P6. Zamówienie dotyczy robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w sołectwie Bąków o łącznej długości ok. 2,6 km obejmującej:
- kanały grawitacyjne z rur PCV o średnicy 200 mm,
- kanały grawitacyjne z rur PCV o średnicy 160 mm,
- przewody tłoczne z rur ciśnieniowych o średnicy 90 mm,
- odtworzenie nawierzchni dróg,
- zabudowę przepompowni ścieków „P6” wraz z robotami towarzyszącymi.
Zakres zlewni pompowni ścieków „P6” obejmuje fragment ul. Głównej, ul. Zielonej, ul. Osiedlowej, ul. Słowiczej, ul. Szczęśliwej oraz ul. Żniwną, ul. Sportową, ul. Srebrną i ul. Złotą. Sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizowane będą głównie w jezdniach dróg gminnych i dróg wewnętrznych, których nawierzchnie zostaną odtworzone po wybudowaniu kolektorów głównych i sieci rozdzielczych.
3. Szczegółowy zakres robót i prac określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 5004322,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr II: „Modernizacja systemu napowietrzania w komorze osadu czynnego w Oczyszczalni Ścieków w Strumieniu”.2. Przedmiotem zamówienia jest zmiana funkcji drugiej komory osadu czynnego z niedotlenionej na funkcję komory napowietrzanej w systemie technologii oczyszczania ścieków w Strumieniu. Zakres prac obejmuje:
- montaż instalacji napowietrzania ścieków w komorze denitryfikacyjnej za pomocą wyciąganych napowietrzających rusztów ze stali nierdzewnej z rurowymi dyfuzorami z membranami EPDM,
- modernizację i rozbudowę wyciąganych rusztów napowietrzających ze stali nierdzewnej w komorze nitryfikacji,
- wymianę membran elastomerowych EPDM w istniejących napowietrzających rusztach ze stali nierdzewnej,
- zabudowę dodatkowej nowej dmuchawy powietrznej do obsługi rozbudowy systemu,
- zabudowę nowej aparatury kontrolno pomiarowej w komorze osadu czynnego,
wraz z robotami towarzyszącymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42996600-0 - Urządzenia natleniające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51514100-9 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania cieczy
4.5.5.) Wartość części: 1378955,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4572776,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6461095,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4572776,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Cymorek Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5482131647
7.3.3) Ulica: Pierściecka 73
7.3.4) Miejscowość: Kiczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4572776,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1376370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1376370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1376370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjny Piotr Operskalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6430010725
7.3.3) Ulica: Majcherczyka-Zdana 3
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-106
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR OPERSKALSKI ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR OPERSKALSKI ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1376370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI STRUMIEŃ
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Strumień
więcej: przetargi STRUMIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Urządzenia natleniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.