eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaProdukcja, oznakowanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych dla Programu Interreg NEXT Polska - Ukraina 2021-2027.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Produkcja, oznakowanie i dostawa materiałów informacyjno – promocyjnych dla Programu Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021-2027.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 180

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-670

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cpe.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Produkcja, oznakowanie i dostawa materiałów informacyjno – promocyjnych dla Programu Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021-2027.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-967df566-aa19-4493-a219-5c810a42acae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227694/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Projekt, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych (gadżety)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.17.2024.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 39024,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Założono dostawę: Koszulka ZAMÓWIENIE OPCJONALNE 90 szt.; Dwustronny kapelusz turystyczny ZAMÓWIENIE OPCJONALNE Min. 80 szt. max 90 szt.; Koszulka ZAMÓWIENIE OPCJONALNE 90 szt. ; Biodrowa saszetka turystyczna min 100 szt. max. 200 szt. ; Butelka próżniowa, termoizolacyjna min 100 szt. max. 200 szt.; Worek min 100 szt. max. 200 szt.
Latarka czołowa min 40 szt. max. 150 szt.;
Solarna ładowarka turystyczna min 5 szt. max. 40 szt.;
Mata samopompująca min. 5 szt. max. 30 szt.;
Śpiwór min 5 szt. max. 30 szt.;
I. WARUNKI OGÓLNE:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie/zakup, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów, które będą służyć jako materiały promocyjne. Ich wykaz znajduje się w dalszej części OPZ w rozdziale III „lista i opis materiałów”, dla Wspólnego Sekretariatu Programu Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021-2027 promujących Program i jego cele.
2. Zamawiający przekaże Wykonawcy pliki z grafiką i logotypami do wiernego odwzorowania na materiałach w ciągu 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
3. Oznakowane trwale mają być wszystkie materiały promocyjne. Oznakowanie musi być umieszczone bezpośrednio na materiałach lub jeżeli się nie da ze względów technologicznych na metkach trwale przytwierdzonych do nich. Jeżeli nie będzie możliwości umieszczenia oznakowania na materiałach lub metkach w wyjątkowych przypadkach oznakowanie może zostać umieszczone na opakowaniach (wymagana jest zgoda Zamawiającego na takie oznakowanie). Sposób oznakowania każdego z materiałów opisany jest w części III OPZ jednak jeżeli ze względów technicznych nie będzie możliwe wykonanie zgodnie z opisem z punktu III sposób oznakowania powinien być ustalony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia.
4. Zamówienie obejmuje opracowanie przez Wykonawcę wszystkich projektów graficznych oznaczeń materiałów promocyjnych na podstawie wzorów i wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Do umieszczenia będą maksymalnie: logotyp Programu, nazwa Programu, adres strony internetowej (www.pl-ua.eu), logo IC Day chyba, że w OPZ został opisany inny wzór nadruku.
5. Wykonawca w terminie 4 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu po 2 modele każdego z materiałów promocyjnych spełniających minimalne wymagania opisane w OPZ. Z przedstawionych modeli Zamawiający w ciągu 2 dni wybierze po jednym modelu do realizacji.
6. Zamawiający poda Wykonawcy mailowo konkretne ilości w jakich mają zostać dostarczone poszczególne materiały promocyjne w ciągu 2 dni od daty przedstawienia modeli do wyboru.
7. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca musi mieć uzgodnione z Zamawiającym: model, kolor, ilość oraz umiejscowienie znaków graficznych (w trakcie prac projektowych na żądanie Zamawiającego umiejscowienie logotypów może ulec zmianie) odnośnie wszystkich materiałów promocyjnych. Wykonawca przedstawi również Zamawiającemu do akceptacji wizualizację (w formacie PDF lub JPEG) materiałów. Przez wizualizację należy rozumieć projekt graficzny (w wersji elektronicznej lub zdjęcie) danego artykułu z naniesionymi logotypami/napisami wymaganymi przez Zamawiającego, opisanymi w poniższej specyfikacji. Wizualizacją objęte są wszystkie zamawiane artykuły wyszczególnione w SWZ. Wykonawca prześle Zamawiającemu wizualizacje drogą elektroniczną. Zamawiający dokona akceptacji wizualizacji w terminie do 2 dni roboczych. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag do projektu, Wykonawca niezwłocznie je uwzględni i w ciągu 1 dnia roboczego przedstawi poprawioną wizualizację do akceptacji.
8. Znaki graficzne na materiałach promocyjnych muszą być zgodne z zasadami systemu identyfikacji wizualnej Programu Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021-2027. Należy zwrócić szczególną uwagę na precyzyjne odwzorowanie wskazanych w systemie kolorów. W przypadku wystąpienia niezgodności Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt dokonać poprawek.
9. Zamówienie obejmuje dostarczenie pod wskazany przez Zamawiającego adres (siedziba Zamawiającego ul. Puławska 180 Warszawa oraz Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 6, Rzeszów ), wniesienie do budynku i pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (Warszawa, poziom -4, w budynku jest winda; Rzeszów – poziom +3), na koszt Wykonawcy.
10. Wymagania dotyczące jakości wykonania materiałów oraz dostawy zamówienia:
• Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku i muszą spełniać następujące kryteria:
a) funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, materiały będące przedmiotem zamówienia muszą zapewniać ich łatwe i bezproblemowe użytkowanie
b) trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom, jest odporny na wstrząsy, artykuł nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu, ruchome elementy materiału zapewniają jego właściwe funkcjonowanie
c) estetyki i precyzji wykonania, tj. np. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia materiału podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części materiałów są dobrze do siebie dopasowane oraz zamocowane, graficzne elementy materiałów nie ścierają się, nie rozmazują ani nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry.
• Wszystkie materiały muszą być w całości wyprodukowane fabrycznie. Ponadto powinny być bezwonne lub posiadać zapach powstały wyłącznie w wyniku fabrycznego zastosowania technologii produkcji właściwej dla danego rodzaju materiału, nie może to być zapach stęchlizny mogący wywoływać reakcje alergiczne lub podrażnienia u osób wrażliwych.
• Sposób transportu oraz opakowanie artykułów muszą zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe w wyniku nienależytego opakowania oraz/lub transportu winę ponosi Wykonawca.
• W przypadku powstania strat podczas transportu w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia materiałów przed uszkodzeniami Wykonawca wymieni uszkodzone materiały i dostarczy je Zamawiającemu na ten sam adres i na własny koszt w ciągu 10 dni roboczych.
• Poszczególne rodzaje materiałów zostaną dostarczone w zbiorczych opakowaniach. Na każdym opakowaniu zbiorczym Wykonawca zaznaczy rodzaj artykułu wraz z jego opisem, liczbę sztuk w opakowaniu oraz, tam gdzie dotyczy, wersję. Ilość poszczególnych materiałów w każdym opakowaniu zbiorczym będzie ustalona z Zamawiającym i musi być przez niego zaakceptowana.

II. HARMONOGRAM I WARUNKI REALIZACJI.
1. W ciągu 4 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu proponowane przynajmniej dwa różne modele (przedstawienie tego samego modelu w innym kolorze nie będzie traktowane jako przedstawienie drugiego modelu) i kolory materiałów zgodnie z OPZ.
2. Przygotowanie projektów nadruków/tłoczeń/grawerki w wersji elektronicznej przez Wykonawcę nastąpi w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od potwierdzenia przez Zamawiającego modelu oraz koloru materiału promocyjnego.
3. Zamawiający może odrzucić wizualizację nadruku, jeśli nie będzie spełniać parametrów jakościowych (nierówności, słaba rozdzielczość, złe odwzorowanie kolorów).
4. Dostawy poszczególnych materiałów mogą odbywać się sukcesywnie, odrębnie dla każdej pozycji zamówienia. Zamawiający dokona wstępnego ilościowego odbioru każdej z dostaw oraz ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia po dostarczeniu wszystkich pozycji zamówienia. Dostarczone materiały w ramach każdej dostawy muszą być kompletne, pełnowartościowe, zgodne z ilościami podanymi w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym czasie, tj. do dnia 31.07.2024 r. do godz. 10:00 wpłynęła następująca oferta:
1. AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO B & W WOJCIECH JANECKI, ul. Podjazdowa 2 lok. 31, 41-200 Sosnowiec. Cena oferty brutto za zamówienie: 41 550,00 zł. W wyniku poprawy oczywistej omyłki rachunkowej na podstawie art. 233 ust. 2 pkt. 2, cena oferty uległa zmianie i wynosi 48 750,00 zł.
Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, tj. 48 000,00 zł.
Wobec faktu, iż złożona w postępowaniu oferta przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zaś Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 3). ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2023 poz. 1605 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.