eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I MORĄGU



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU
I MORĄGU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU
I MORĄGU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbb0476b-27c4-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242676/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 REMONT BUDYNKU NR 9 (KUCHNIA) W KNW W MORĄGU

1.1.13 REMONT BUDYNKU NR 56 (MAGAZYN) W KNW PRZY UL. KWIATKOWSKIEGO W ELBLĄGU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2812.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2052490,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie: „Remont budynku nr 56 (magazyn) w KNW przy ul. Kwiatkowskiego w Elblągu”

Budowa: Elbląg ul. Kwiatkowskiego 11 kompleks 1317 bud. Nr 56

Zakres robót obejmuje:

1.Podłogi i posadzki
 rozbiórka posadzki betonowej ,
 rozbiórka pozostałości ścianek żelbetowych,
 wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych (gruz żelbetowy, ceglany)
 wykonanie podbudowy posadzki z betonu C 8/10 w miejscach wcześniej zagruzowanych silosów oraz uszkodzonych części podbudowy rozebranej posadzki,
 wykonanie wzmocnienia progu bramy wjazdowej z kątownika GW 60*60*6mm
 wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli PE gr. 0.5mm
 wykonanie posadzki betonowej (beton C 20/25) zbrojonej włóknami syntetycznymi (min. 2,7kg/m3), zatartej na gładko.
 wywóz i utylizacja odpadów.
2.Tynki
 uzupełnienie, wymiana odcinków tynków wewnętrznych cem-wap kat.III na ościeżach, ścianach i sufitach.
 wykonanie tynków wewnętrznych cem.-wap. Kat. III na ścianach.
3. Roboty malarskie
 zabezpieczenie folią instalacji C.O. okien i bramy
 oczyszczenie i zagruntowanie ścian i sufitów preparatem do gruntowania ścian przed malowaniem farbami emulsyjnymi.
 zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych umocowanych w ścianach.
 dwukrotne natryskowe lub ręczne malowanie ścian i sufitów białą farbą emulsyjną.
 oczyszczenie z łuszczącej się starej farby naświetli (wraz z szybami)
 malowanie olejną białą farbą podkładową całej powierzchni naświetli (wraz z szybami).

3. Roboty elektryczne
 demontaż lamp wiszących, odcinków przewodów instalacyjnych natynkowych oraz elementów osprzętu.
 montaż nowych lamp przemysłowych
 montaż nowej rozdzielnicy wraz z wyposażeniem
 montaż zestawu gniazd zasilających 380V i 240V.
 wymiana części przewodów elektrycznych.
 wykonanie pomiarów elektrycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 83218,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku nr 9 (kuchnia) w KNW w Morągu.

Zakres prac do wykonania w ramach realizacji zadania obejmuje:

- wymiana płytek ściennych i podłogowych w pomieszczeniach kuchni, magazynkach przykuchennych, salach konsumpcyjnych, szatniach i sanitariatach zgodnie z przedmiarem robót;
- malowanie wszystkich pomieszczeń ścian i sufitów dwukrotnie z uprzednim przygotowaniem zgodnie z przedmiarem robót;
- wymiana wszystkich wewnętrznych drzwi płycinowych na drzwi z profili PCV pełne białe bez przeszklenia z obróbka obsadzenia zgodnie z przedmiarem robót;
- wymiana zewnętrznej stolarki aluminiowej na drzwi stalowe z obróbką obsadzenia i wyposażeniem zgodnie z przedmiarem robót i załączonym rysunkiem;
- wymiana urządzeń, armatury sanitarnej z wykonaniem podejść, pionów z rur PCV i centralnego ogrzewania zgodnie z przedmiarem robót;
- wymiana przewodów wtynkowych uszkodzonych podczas skuwania płytek ściennych zgodnie z przedmiarem robót;
- wymiana instalacji i osprzętu elektrycznego zgodnie z przedmiarem robót;
- malowanie wewnętrzne klatek schodowych z wymiana stopni schodowych prefabrykowanych z lastryko na klatce schodowej frontowej;
- remont zewnętrznych schodów wejściowych do magazynu chleba, schody stalowe z poręczami z bramką otwieraną ze spocznikiem – prefabrykaty ocynkowane zgodnie z przedmiarem robót i załączonym rysunkiem;
- dopasowanie skrzydeł okiennych z profili PCV z wymianą uszczelek gumowych, klamek z szyldami i montażem moskitier zgodnie z przedmiarem robót;
- naprawa komór chłodniczych oraz roboty budowlane i naprawcze kotłowni zgodnie z przedmiarem robót;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 1969271,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88424,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149495,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88424,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO „UNIPRO-BUD” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780001850

7.3.3) Ulica: Komeńskiego nr 26 lok. 8

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88424,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2437578,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2437578,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2437578,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392994707

7.3.3) Ulica: Wilczyńskiego nr 25E lok. 225

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-686

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża elektryczna:
Electro Vision Patryk Popko, ul. Niedziałkowskiego 11/3, 10-345 Olsztyn

Branża sanitarna:
Przedsiębiorstwo Techniki Grzewczej "PTG" Kamil Gemzała, ul. Iwaszkiewicza 32/6, 10-089 Olsztyn


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2437578,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.