Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00395092/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
- 2023/BZP 00298652/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Hajnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina 1
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@hajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.hajnowka.pl/przetargi-i-ogloszenia-20221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa4be818-4df8-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027318/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Zimowe utrzymanie dróg II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395092/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 468387,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na zimowe utrzymanie dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Hajnówka rozumiane jako akcja czynna, w sezonie zimowym 2022/2023, poprzez:
a) odśnieżanie ulic, chodników, przejść dla pieszych, ścieżek rowerowych, parkingów, zatok
przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej oraz miejsc, z których
korzystają osoby niepełnosprawne na całej długości i szerokości do uzyskania czystej
nawierzchni,
b) usuwanie śliskości zimowej oraz gołoledzi poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi
(piasek) oraz rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa),
c) wykonawca przy zimowym utrzymaniu dróg powinien zachować szczególną staranność przy
odśnieżaniu miejsc, z których korzystają osoby niepełnosprawne,
d) zabrania się usuwania śniegu z jezdni na przyległe chodniki, odsunięty śnieg należy pozostawić
na krawędzi krawężnika z jezdnią, ze szczególnym uwzględnieniem punktów newralgicznych jak
skrzyżowania dróg, przejścia dla pieszych, zatoki przystankowe,
e) należy usuwać tworzące się wałki śniegowe powstałe podczas odśnieżania ulic wzdłuż
parkingów, przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej do godz. 600 rano.
f) podczas odśnieżania należy zwrócić uwagę na nie niszczenie linii brzegowej krawężników w
drogach i obrzeży trawnikowych na chodnikach oraz obiektów małej architektury,
g) pełnienia dyżurów całodobowych z gotowością sprzętu i transportu,
h) pozimowego sprzątania piasku pozostałego po zimowym utrzymaniu dróg,
i) praca przy zimowym utrzymaniu dróg wykonywana będzie sprzętem Wykonawcy. Wykonawca
zapewnia zakup i transport materiałów niezbędnych przy usuwaniu śliskości i gołoledzi oraz
miejsce, w którym materiały te będą składowane,
j) wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego za
wszelkie wypadki i szkody związane z wykonaniem, nienależytym wykonaniem lub
niewykonaniem zimowego utrzymania dróg,
k) wywóz nagromadzonego śniegu w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na zasadzie
odrębnego rozliczenia),
l) w przypadku wystąpienia gołoledzi, prace należy prowadzić w czasie opadów, aż do uzyskania
stanu nawierzchni chodnika gwarantującego bezpieczne poruszanie się pieszych i zakończyć w
ciągu 2 godzin od ustania opadów. Łączna masa pojazdu wraz z całym osprzętem pracujących przy
utrzymaniu chodników, nie powinna przekraczać 3,5 tony.
m) każdorazowego powiadomienia telefonicznie lub mailowo Zamawiającego o rozpoczęciu akcji
czynnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 616140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 616140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 616140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431002087
7.3.3) Ulica: Łowcza 4
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61614000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 151 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2025 r.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów SP ZOZ| w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
- Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie miasta Krotoszyn w sezonie zimowym 2024/2025
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.